Αρχάριος

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
panos2011

Αρχάριος

Δημοσίευση από panos2011 » 23 Ιούλ 2011 01:35

Καλησπέρα σε όλους. Παιδιά είμαι αρχάριος και το μόνο που ξέρω είναι: Ελάχιστη python, λίγο css,html. Μόνο αυτά. Από τι πιστεύετε ότι πρέπει να αρχίσω?
Σας παρακαλώ δώστε σαφείς απαντήσεις!

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Επικοινωνία:

Αρχάριος

Δημοσίευση από mrpc » 23 Ιούλ 2011 01:41

Καλησπέρα,
κατ' αρχήν είσαι σε τελείως λάθος περιοχή, οπότε μεταφέρω το θέμα σου. το "Υποστήριξη και προτάσεις" έχει να κάνει με το freestuff.
Από εκεί και πέρα... δεν μας λες τι θέλεις να κάνεις, οπότε πως να σου προτείνουμε με τι να αρχίσεις; Θα μπορούσα να σου πω άρχισε μαθήματα κιθάρας :p
Πες μας λίγα παραπάνω :)

panos2011

Αρχάριος

Δημοσίευση από panos2011 » 23 Ιούλ 2011 01:50

Σε αυτό έχεις δίκαιο! :)
Για να γράψω ένα μικρό πρόλογο!
Είμαι μαθητής και είμαι 14 χρονών. Η αγάπη μου για τους υπολογιστές άρχισε όταν ήμουν 3 χρονών. Εδώ και 9 μήνες ασχολούμαι με τις γλώσσες προγραμματισμού. Αλλά δεν ξέρω νιώθω ή ίσως έτσι μου φαίνεται ότι είναι πανδύσκολες. Μπορείτε να μου προτείνεται από που να ξεκινήσω. Θα ήθελα να ασχοληθώ με οτιδήποτε (που πουλάει) χωρίς παρεξήγηση!

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Επικοινωνία:

Αρχάριος

Δημοσίευση από Basilakis » 23 Ιούλ 2011 01:55

Κιθάρα τότε! :-P Εάν θέλεις να πουλάει, εννοώ :P

Μα δεν κάνω πλάκα! Ο Χατζηγιάννης πιο πολλά απο τον σκέτο-Γιάννη ( τον mrpc ) βγάζει! :-P

panos2011

Αρχάριος

Δημοσίευση από panos2011 » 23 Ιούλ 2011 02:01

Θα πείτε τίποτα σοβαρό ?
Έκανα μια ερώτηση. Θα απαντήσει κανείς?

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Επικοινωνία:

Αρχάριος

Δημοσίευση από mrpc » 23 Ιούλ 2011 02:09

Βασικά... και να σου πω τώρα κάτι που πουλάει, σε 2 χρόνια μπορεί να έχουν αλλάξει τα πάντα.