dreamweaver

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
sevil

dreamweaver

Δημοσίευση από sevil » 07 Αύγ 2011 18:16

Γεια σας,

καταρχήν να αναφέρω ότι είμαι εντελώς αρχάρια στο χώρο αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι διαχειρίζομαι ένα blog με αθλητικό περιεχόμενο. Αποφάσισα να κατασκευάσω μία απλή στατική ιστοσελία τύπου blog με dreamweaver cs5. Καθημερινά ανεβάζω ειδήσεις. Στο blog όμως υπάρχει ένα παράθυρο που με βοηθάει να μορφοποιώ το κείμενο, να ανεβάζω εικόνες κτλ κτλ χωρίς να έχω άμεση επαφή με τον κώδικα. Με το dreamweaver τι κάνω όταν θέλω να ανεβάζω διαφορετικές αναρτήσεις κάθε μέρα?

Spyrostagas
Honorary Member
Επικοινωνία:

dreamweaver

Δημοσίευση από Spyrostagas » 08 Αύγ 2011 17:57

σόρρυ αλλά το dreamweaver είναι για web design και όχι και για να ανεβάζεις αναρτήσεις, τις αναρτήσεις θα τις ανεβάζεις όπως και τώρα.
Εικόνα

sevil

dreamweaver

Δημοσίευση από sevil » 08 Αύγ 2011 23:51

(καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση)

τι εννοείς όπως και τώρα???
δηλαδή αν θέλω να κάνω μια σελίδα τύπου blog, δηλαδή να μπορώ να αναρτώ ανά πάσα ώρα και στιγμή τις νέες ειδήσεις, τι να χρησιμοποιήσω? πως να αρχίσω?

Άβαταρ μέλους
Jimaek
Επικοινωνία:

dreamweaver

Δημοσίευση από Jimaek » 09 Αύγ 2011 00:02

χαχα δηλαδή εσύ νομίζεις πως μόλις πατήσεις το "Αποστολή" του ποστ ο Cordis τρέχει να κάνει edit την σελίδα με το dreamweaver?

Δες αυτό wordpress.org

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Επικοινωνία:

dreamweaver

Δημοσίευση από korgr » 09 Αύγ 2011 00:24

Jimaek έγραψε:χαχα δηλαδή εσύ νομίζεις πως μόλις πατήσεις το "Αποστολή" του ποστ ο Cordis τρέχει να κάνει edit την σελίδα με το dreamweaver?
Που να πατήσουμε μετά και edit να δεις πως τσαντίζεται!
Όλο στο τρέξιμο τον έχουμε :P

Spyrostagas
Honorary Member
Επικοινωνία:

dreamweaver

Δημοσίευση από Spyrostagas » 10 Αύγ 2011 02:37

καλησπέρα, θα στο πω με απλά λόγια και κατανοητά.
υπάρχει ας πούμε :