Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
spiderwoman
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 07 Αύγ 2008 19:34

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από spiderwoman » 03 Μάιος 2012 17:25

Θα ήθελα μία συμβουλή ή γνώμη έστω στο θέμα της προσέγγισης ενός νέου πελάτη.
Θεωρείτε από την πείρα σας πως είναι καλό από την αρχή να αναφέρετε στο τηλέφωνο μία τιμή για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας αφού πρώτα ο πελάτης έχει περιγράψει την ιστοσελίδα που θέλει να φτιάξει; Και δεν εννοώ μία τιμή που θα είναι και η τελική της κατασκευής. Εννοώ πχ ένα Από τόσο....
Μήπως έτσι γίνεται πιο γρήγορα το ξεκαθάρισμα για το αν πρέπει να ασχοληθείς και να αφιερώσεις χρόνο για να φτιάξεις μία προσφορά για κάποιον που πραγματικά ενδιαφέρεται. Γιατί δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ προσωπικά έχω αφιερώσει και αφιερώνω πολύ χρόνο προκειμένου να φτιάξω μία προσφορά σε έναν νέο πελάτη.
Ευχαριστώ!

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από korgr » 03 Μάιος 2012 19:21

Σαφώς και το να ορίσεις το εύρος τιμής στο οποίο πρόκειται να κινηθεί ένα project σε γλυτώνει από χαμένες ώρες με ραντεβού όσων έχουν στο μυαλό τους καταστάσεις εξωπραγματικές στα πλαίσια των ορίων μιας τιμής!
Είναι πολύ σημαντικό όμως να έχει οριοθετηθεί ένα πλαίσιο στο τι πρόκειται να υλοποιηθεί. Διαφορετικά καλό θα ήταν να ορίζεται το κατώτερο όριο τιμής και να μένει αδιευκρίνιστο το ύψος μέχρι να γίνει πιο συγκεκριμένος ο πελάτης...

platongr
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009 02:41
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Επικοινωνία:

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από platongr » 03 Μάιος 2012 21:50

Αν ξέρει τι θέλει και εσύ ξέρει τι θα αντιμετωπίσεις οπότε και μπορείς να δώσεις τιμή, εννοείται πως μπορείς να του το πεις από την πρώτη στιγμή.
Αν είναι εκτός του προϋπολογισμού του, θα γλιτώσεις κάμποσες ώρες κουβέντας και παζαριού.

Είναι πολύ σημαντικό όμως να καταλάβει και ο ίδιος τι ζητάει, αλλά και εσύ τι θέλει. Οπότε το τηλέφωνο ίσως να μην είναι και το κατάλληλο μέσο. Αν βέβαια δεν είναι εφικτό το rdv από κοντά, τότε με email.

Διαφορετικά είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις που γίνεται ο διάλογος :
- Θέλω ένα site, πόσο κάνει?
- Τι site, τι θα περιέχει, σε ποιόν απευθύνεται ...?
- Ένα απλό μωρέ, για το μαγαζί
- Από 1000 μέχρι 10.000
- Α.. τόσο ε.. καλά ευχαριστώ

και μένει εκεί η κουβέντα που στην περίπτωση της απευθείας επικοινωνίας θα είχε κλείσει την δουλειά.


Εγώ προσωπικά από το τηλέφωνο δεν δίνω ποτέ τιμές.
Rdv και αν ξέρω πόσο θα κοστίσει του το λέω επιτόπου, αλλιώς το μελετάω και του το στέλνω μέσα σε 1-2 ημέρες.

spiderwoman
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 07 Αύγ 2008 19:34

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από spiderwoman » 04 Μάιος 2012 10:50

platongr έγραψε:Αν ξέρει τι θέλει και εσύ ξέρει τι θα αντιμετωπίσεις οπότε και μπορείς να δώσεις τιμή, εννοείται πως μπορείς να του το πεις από την πρώτη στιγμή.
Αν είναι εκτός του προϋπολογισμού του, θα γλιτώσεις κάμποσες ώρες κουβέντας και παζαριού.

Είναι πολύ σημαντικό όμως να καταλάβει και ο ίδιος τι ζητάει, αλλά και εσύ τι θέλει. Οπότε το τηλέφωνο ίσως να μην είναι και το κατάλληλο μέσο. Αν βέβαια δεν είναι εφικτό το rdv από κοντά, τότε με email.

Διαφορετικά είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις που γίνεται ο διάλογος :
- Θέλω ένα site, πόσο κάνει?
- Τι site, τι θα περιέχει, σε ποιόν απευθύνεται ...?
- Ένα απλό μωρέ, για το μαγαζί
- Από 1000 μέχρι 10.000
- Α.. τόσο ε.. καλά ευχαριστώ

και μένει εκεί η κουβέντα που στην περίπτωση της απευθείας επικοινωνίας θα είχε κλείσει την δουλειά.


Εγώ προσωπικά από το τηλέφωνο δεν δίνω ποτέ τιμές.
Rdv και αν ξέρω πόσο θα κοστίσει του το λέω επιτόπου, αλλιώς το μελετάω και του το στέλνω μέσα σε 1-2 ημέρες.
Δεν είπα πως αποφεύγω το rdv. Ίσα ίσα! Συμφωνώ πως στην κατά πρόσωπο επικοινωνία έχεις πολλές περισσότερες πιθανότητες να κλείσεις την δουλειά. Σε περίπτωση όμως που ο πελάτης το αποφεύγει για τους δικούς τους λόγους, και σου λέει να του στείλεις μία προσφορά. Αυτό συνεπάγεται πως μπορεί να μην ενδιαφέρεται ουσιαστικά και απλά να κάνει μία έρευνα αγοράς ή να ρωτάει για να έχει στο μυαλό του μία τάξη μεγέθους.
Για εμάς όμως σημαίνει πως θα φάμε χρόνο για να συντάξουμε μία προσφορά αφού πρώτα κάνουμε μία έρευνα του τι παίζει στον ανταγωνισμό του, δηλαδή θα δαπανήσουμε χρόνο για κάποιον άνθρωπο που δεν ξέρεις κατά πόσο ενδιαφέρεται πραγματικά για να φτιάξει μία ιστοσελίδα άμεσα.
Και αυτό που ρωτάω είναι αν θα ήταν λύση να πεις ένα "οι ιστοσελίδες ξεκινάνε από τόσο". Άρα αν ρωτάει από περιέργεια δεν θα προχωρήσει την συζήτηση ούτε θα σου ζητήσει αναλυτική προσφορά.
Από την άλλη παλιότερα σε μια συζήτηση με υπάλληλο της Google μου είχε πει πως εκείνος αποφεύγει να μιλάει για τιμές από την πρώτη επικοινωνία με τον υποψήφιο πελάτη.
Και γι αυτό ρωτάω από την πείρα σας, τι έχετε δει. Αν το έχετε δοκιμάσει αυτό με το τηλέφωνο κι αν τελικά έχει φέρει αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ!

platongr
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009 02:41
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Επικοινωνία:

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από platongr » 04 Μάιος 2012 15:49

Εγώ δεν δίνω τιμές από το τηλέφωνο αν δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που μιλάω. Όπως έχει αυτός δουλειές, έχουμε όλοι. Αν το σκέφτεται σοβαρά, τότε θα βρει χρόνο για rdv. Αν απλά δεν είχε τι να κάνει και ξεκίνησε τα τηλέφωνα τότε...

Έχω δώσει τιμή σε ανθρώπους που λόγω απόστασης δεν γίνονταν να βρεθούμε, για τους οποίους όμως είχα συστάσεις από άλλους και υπήρξαν 3-4 τηλέφωνα πριν την προσφορά.

Άβαταρ μέλους
viktoras
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: 05 Απρ 2001 03:00
Τοποθεσία: Γαλάτσι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από viktoras » 04 Μάιος 2012 19:31

Αναλόγως την περίπτωση. Υπάρχουν περιπτώσεις που μου έχει ζητηθεί από τον πελάτη ένα εύρος τιμών για συγκεκριμένη κατηγορία ( π.χ. e-shop με 5 βασικά features ή ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης με 1 ΧΥ έξτρα feature ) κι έχω δώσει τιμή και μέσω τηλεφώνου, απ' την άλλη όμως σε πιο περίπλοκα briefs ( αναλυτικά ή μη ) δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία ειδικά στην περίπτωση όπου θα μπουν στο παιχνίδι και εξειδικευμένοι εξωτερικοί συνεργάτες σε κάποιον τομέα.

Γεγονός είναι πάντως πως προσωπικά δυσκολεύομαι να δώσω τιμές σε πελάτη που δεν γνωρίζω για project του οποίο γνωρίζω λίγες λεπτομέρειες καθώς υπάρχουν πολλές παράμετροι...

Υ.Γ.: "rdv"; κάποιου είδους trolling στον Γιάννη για τα αποτελέσματα στο Google; :p
<?="Hello Freestuff";?>
Quality hosting by Cityhost

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Πρώτη επικοινωνία με νέο πελάτη

Δημοσίευση από hik-hok » 04 Μάιος 2012 21:38

spiderwoman έγραψε: Για εμάς όμως σημαίνει πως θα φάμε χρόνο για να συντάξουμε μία προσφορά αφού πρώτα κάνουμε μία έρευνα του τι παίζει στον ανταγωνισμό του, δηλαδή θα δαπανήσουμε χρόνο για κάποιον άνθρωπο που δεν ξέρεις κατά πόσο ενδιαφέρεται πραγματικά για να φτιάξει μία ιστοσελίδα άμεσα.
Ένας επαγγελματίας υποτίθεται ότι ξέρει που κινήτε ο ανταγωνισμός και η αγορά γενικά στον τομέα του και δεν τα ψάχνει αυτά κάθε φορά που έχει έναν υποψήφιο πελάτη
Μπορείς να ζητήσεις απο τον πελάτη να σου προτείνει 2-3 site που έχει υπό όψη του και πως θα ήθελε να είναι το δικό του έτσι ώστε να του πεις "αυτά που σας ενδιαφέρουν είναι της τάξης π.χ 500 - 1000 ε αλλά απο κοντά θα συζητήσουμε τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης σας"
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης