Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
philipp
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 23 Μάιος 2002 11:33

Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Δημοσίευση από philipp » 07 Οκτ 2003 12:19

Καλημέρα

Πριν μερικές μήνες, όταν είχα αγοράσει ένα Quest Xpand υπολογιστή είχα στείλει ένα μήνυμα για το καβουρδιστήρι (ο θόρυβος του ανεμιστήρα σαν κομπρεσέρ).
Χτες χάλασε το CD RW. To έχω χρησιμοποιήσει μια φορά την εβδομάδα για back-up, με λίγα λόγια του έχω φερθεί άψογα.
Πήρα τηλέφωνο το service, να πάω τον υπολογιστή εκεί να φτιαχτεί.
Απάντησαν ότι πρέπει να τον αφήσω εκεί, για 2 εβδομάδες γιατί όπως είπε η τηλεφωνήτρια γίνεται πανικός (φανταστείτε δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν τα προιόντα τους).
Αν όμως θέλω να το δει επι τόπου τεχνικός πρέπει να πληρώσω 15 ευρώ + ΦΠΑ, ο οποίος θα πει τι έχει και πόσο καιρό θέλει φτιάξιμο (εμείς τα ευρώ τα χέζουμε δηλαδή).
Αν έρθει σπίτι πρέπει να πληρώσω εκτός τον άλλων, την 1η ώρα διπλή για τη μεταφορά του τεχνικού. Και διάφορες άλλες αηδίες.

Φυσικά δε μπορώ να κάνω back-up τώρα μια και το CDRW δε δουλεύει. Και μου ζητάνε να αφήσω εκεί τον υπολογιστή 2 εβδομάδες.

Αυτή είναι η τεχνική υποστήριξη και ο σεβασμός στους αγοραστές των προιόντων τους.

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Δημοσίευση από EneMe » 07 Οκτ 2003 12:31

philipp έγραψε:(φανταστείτε δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν τα προιόντα τους)
Δεν ξέρω τί να σου πω... Εγώ έχω έναν Quest Winner Di (5ετίας και άνω) κι όσο καιρό τον είχα (πριν αρχίσω να προσθέτω cd-r, κλπ - περίπου 2 χρόνια δηλαδή) δούλευε ρολόι!

Μετά έκανα εγώ κάποιες βλακείες και έχει γίνει ερείπιο. Πάντως σαν "καθαρός" Quest δούλεψε τέλεια!

philipp
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 23 Μάιος 2002 11:33

Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Δημοσίευση από philipp » 07 Οκτ 2003 21:03

Εντάξει για τον υπολογιστή.
Αλλά σαν καταναλωτής μου σπάνε τα νεύρα, δε μπορώ να δεχτώ αυτήν την νοοτροπία της τεχνικής υποστήριξης. Εντάξει με την εγγύηση, αυτό έλειπε να μην υπήρχε (αν μπορούσαν θα την καταργούσαν και αυτή).
Αυτοί ζητάνε χρήματα μόνο και μόνο για να δουν επιτόπου τον υπολογιστή, που από ότι φαίνεται η βλάβη δεν είναι από δικιά μου υπαιτιότητα, αλλά μάλλον ελλατωματικό ή φτηνιάρικο προιόν. Το άλλο? ΄Η διπλή ταρίφα λέει γαι την πρώτη ώρα του τεχνικού αν έρθει αυτός?
Εγώ που θα λείψω ώρες από τη δουλειά μου για να τους πάω τον υπολογιστή? Να τους ζητήσω και εγώ ταρίφες? Για τις 2 βδομάδες που θα τον κρατήσουν εκεί? Και να μου ανακοινώνουν ότι θέλουν 15 ευρώ για να το δεί ο μαιτρ και να αποφασίσει τη βλάβη?
Τι τα ψάχνω και εγώ ε?

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Δημοσίευση από EneMe » 08 Οκτ 2003 01:07

philipp έγραψε:Τι τα ψάχνω και εγώ ε?
:wink:

Wiwol
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Απρ 2003 22:22
Τοποθεσία: thessaloniki

Περί υπολογιστών QUEST και τεχνική υποστήριξη

Δημοσίευση από Wiwol » 08 Οκτ 2003 17:25

gia ayto ton logo file mou na protimate emas tous resellers.gia na sas prosferoume texniki ypostiriksi kai na sas boithame na kanete sosth agora.giati eimai sigouros pos o tzampa xpand pou pires tha exei kamia JW mitriki . :P

epesa mesa?

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης