Android Application για τον ΕΟΠΥΥ

Android συσκευές και εφαρμογές.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
EOPYY_GD

Δημοσίευση από EOPYY_GD » 17 Ιούλ 2012 14:03

καλησπέρα σε όλους.

Στα πλαίσια του εκσυχρονισμού των Δημοσίων Υπηρεσιών, έφτιαξα μία εφαρμογή για την υπηρεσία που εργάζομαι ... τον πασίγνωστο ΕΟΠΥΥ.

Μην με πλακώσετε με ερωτήσεις του τύπου:
"Ρε Μ.....@ τι θα γίνει με τα λεφτά μας?"
ή το πολύ σύνηθες
"Καλά ρε ... πάτε καλά?!?! Πότε θα πληρώσετε τους φαρμακοποιούς για να παίρνουμε τα φάρμακά μας?"

γιατί ούτε ο αρμόδιος είμαι (απλός προγραμματιστής βαθμού ΣΤ0 είμαι) ούτε ξέρω να σας πώ.

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν.

Η εφαρμογούλα είναι uploaded και σας δίνω τα links από διάφορα markets για να την κατεβάσετε όσοι έχετε Android συσκευές.

Google Play: εδώ
Slide me: εδώ
Amazon AppStore: εδώ
Opera Apps: εδώ
Get Jar: εδώ
Soc.io Mall: εδώ
Aproov: εδώ

Όσοι το δείτε κάντε και κανένα rate και κανένα review.

Επίσης για οτιδήποτε προβλήματα ή προτάσεις μιλάτε ελεύθερα...

Ευχαριστώ πολύ.

Υ.Γ. Εύχομαι να μην σπάω κάποιον κανόνα του forum σας. Αν το κάνω σας διαβεβαιώ ότι δεν το έκανα ούτε ηθελημένα ούτε με κακή πρόθεση.

Παρακαλούνται οι πάροχοι Υγείας που διαπιστώνουν λάθη ή παραλήψεις στα στοιχεία τους να επικοινωνήσουν άμεσα με το τμήμα συμβάσεων του ΕΟΠΥΥ για την διόρθωσή τους, ώστε να διορθωθεί και στα στοιχεία της εφαρμογής.

Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fiskilis » 17 Ιούλ 2012 22:44

Ωραια προσπαθεια και θα το δοκιμασω. Καιρος ηταν να δουμε και τετοιες κινησεις απο τον δημοσιο τομεα!

καλη συνεχεια και καλως ηρθες στην παρεα μας

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από dva_dev » 17 Ιούλ 2012 23:36

Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σε συγχαρώ για την προσπάθεια.
Μετά θα ήταν χρήσιμο αν η εφαρμογή μπορούσε να ενημερώνεται με τα νεώτερα στοιχεία όπως αυτά διορθώνονται / συμπληρώνονται κατά καιρούς από τον ΕΟΠΥΥ.