Βοήθεια για δημιουργία site (για εμπορικούς σκοπούς)

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
xri11

Δημοσίευση από xri11 » 17 Ιούλ 2012 16:43

Καλησπέρα σας, είμαι νέο μέλος στην παρέα σας και θα ήθελα να με βοηθήσετε να καταλάβω κάποια βασικά πράγματα για την δημιουργία ενός site που θα το χρησιμοποιώ για εμπορικούς σκοπούς. Συγκεκριμένα, ενδιαφέρομαι να φτιάξω ένα site (όχι να κατασκευάσω) μέσα από το οποίο θα μπορώ να προβάλλω και να πουλάω εκπαιδευτικό υλικό μιας και είμαι δασκάλα και έχω ασχοληθεί με την δημιουργία ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού. Συγχωρέστε με αν σας μπερδεύω αλλά είμαι ολίγον τι άσχετη. Θα ήθελα λοιπόν, να με βοηθήσετε με τα εξής:

1) Υπάρχουν site που υποστηρίζουν τα χαρακτηριστικά των forum, e-shop (με πληρωμή ή δωρεάν; Και αν ναι μπορείτε να μου προτείνετε κάποια; έχω googlαρει αλλα θα ήθελα και την γνώμη σας.
2) Τι νομικά θέματα προκύπτουν αν το χρησιμοποιώ για εμπορικούς σκοπούς;
3) Με ποιο τρόπο κατοχυρώνω πνευματικά δικαιώματα των αρχείων που θα πουλάω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη αν το έχω αναρτήσει σε λάθος μέρος!

Άβαταρ μέλους
mio

Δημοσίευση από mio » 17 Ιούλ 2012 18:01

Όσον αφορά το 2 και το 3:

Το πρώτο θέμα που τίθεται δεν είναι αμιγώς νομικό. Για να μπορείς να εμπορεύεσαι το δημιούργημα σου με νόμιμο τρόπο μέσω του διαδικτύου θα πρέπει αρχικώς να κάνεις την αντίστοιχη έναρξη επαγγέλματος στην εφορία με ότι αυτό συνεπάγεται (πχ. ΟΑΕΕ, τήρηση βιβλίων κλπ.) Δεν γνωρίζω εάν είσαι διορισμένη στο δημόσιο οπότε σε αυτήν την περίπτωση με κάθε επιφύλαξη νομίζω ότι δεν μπορείς να προβείς στα ανωτέρω.

Εάν παρόλα αυτά δεν ισχύει το παραπάνω, θα πρέπει να προσέξεις κυρίως τους όρους χρήσης του ιστοτόπου σου.