βουτιά στα βαθιά

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
zirico3

βουτιά στα βαθιά

Δημοσίευση από zirico3 » 27 Ιούλ 2012 12:53

Καλησπέρα σε όλους,είμαι πολύ αρχάριος με την php και με όλες τις γλώσσες προγραμματισμού...απλά έχω αναλάβει να φτιάξω ένα site και χρειάζομαι την βοήθεια σας. Πρέπει να φτιάξω μάη σελίδα στην οποια οι πελάτες μου θα μπορούν να κάνουν log in με το username και password που θα τους δίνω εγώ,κάθε πελάτης θα πρέπει να έχει πρόσβαση στο δικό του database,το οποιο θα το φτιάχνω εγώ χωρίς να μπορεί να το κάνει edit.(σημαντικό είναι σε αυτό το database να υπάρχει η δυνατότητα να κάνω attach φωτογραφίες). Επιπλέον αν γίνετε θα ήθελα το site αυτό να στέλνει αυτόματα email στον κάθε πελάτη μετά το πέρασμα 3 μηνών 1 χρόνου και 3 χρονια από μια συγκεκριμένη ημερομηνία που θα έχω στο db...αλλα ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Καταρχήν υπάρχει κάποια έτοιμη λύση?

Άβαταρ μέλους
Punkis

βουτιά στα βαθιά

Δημοσίευση από Punkis » 27 Ιούλ 2012 13:31

Αν θέλεις σου δίνω τον κώδικα δωρέαν...
Only Green Day can successfully write a song about masturbation.

zirico3

βουτιά στα βαθιά

Δημοσίευση από zirico3 » 27 Ιούλ 2012 13:44

Φυσικά και θέλω :D
ερώτηση:στην mysql μπορώ να βάλω φωτογραφίες η attachement?η έστω link προς αυτές?
Είναι πολύ σημαντικό στο database που θα φτιάξω να μπορώ να βάλω φωτογραφίες!

Άβαταρ μέλους
xmavidis
Honorary Member

βουτιά στα βαθιά

Δημοσίευση από xmavidis » 28 Ιούλ 2012 13:00

Καλό είναι να μην αποθηκεύεις images κατευθείαν στην βάση δεδομένων. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να αποθηκεύσεις την βάση δεδομένων τις διευθύνσεις url των εικόνων μέσα στο site σου.
I want to know God’s thoughts; the rest are details.
Albert Einstein

zirico3

βουτιά στα βαθιά

Δημοσίευση από zirico3 » 30 Ιούλ 2012 10:20