Διαφήμιση μέσω adwords - ερωτήσεις αρχάριου

Τρόποι για να διαφημίσουμε προϊόντα, υπηρεσίες και ιστοσελίδες μέσα στο διαδίκτυο (AdWords, κτλ).

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από deninho » 06 Σεπ 2012 23:05

Καλησπέρα.

Κατ'αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι είμαι άσχετος με το θέμα, πρώτη φορά ασχολούμαι με τη διαφήμιση στο google. Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε, ας πάμε απ'ευθείας στο ψητό:

1. Θέλουμε να διαφημίσουμε μια επιχείριση, που κατά κύριο λόγο δεν την ενδιαφέρουν οι πελάτες που βρίσκονται μακριά. Πως συγκεκριμενοποιούμε το target group; Βάζοντας στο χάρτη τις περιοχές που μας ενδιαφέρουν; Βάζοντας στις λέξεις κλειδιά τις περιοχές που μας ενδιαφέρουν; Και τα δύο;

2. Το πόσο θα πληρώσουμε για το κάθε κλικ με ποια λογική το καθορίζουμε;

3. Υπάρχει τρόπος να δούμε που έχει εμφανιστεί (σε ποια site) η κάθε διαφήμιση;

4. Banner ad (κι όχι με λόγια), βάζουμε; Πως; Από κόστος τι παίζει;

5. Πως διασφαλίζω ότι ένας ανταγωνιστής δε θα πάει να κάνει συνέχεια κλικ στη διαφήμισή μου ώστε να με «βάλει μέσα»;

Αυτά για αρχή, όσο έρχονται οι απαντήσεις, και περνάει ο καιρός θα μου έρχονται κι άλλα, υποθέτω.

Γκράσιας,
Διονύσης :)

Άβαταρ μέλους
charavge

Δημοσίευση από charavge » 07 Σεπ 2012 01:41

1. Και τα δύο θα έλεγα. Απλώς στις λέξεις κλειδιά πρέπει να πας και πιο γενικά, αφού ήδη έχεις συγκεκριμενοποιήσει μέσω χάρτη.

2. Καθορίζεται αυτόματα και παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες, όπως η ποιότητα των λέξεων-κλειδιών κλπ.

3. Ίσως μέσω Analytics. Μπορείς να συνδέσεις την καμπάνια σου στο λογαριασμό Analytics που λογικά θα έχεις φτιάξει για το συγκεκριμένο site.

4. Αν εννοείς διαφημίσεις εικόνας και flash αντί για διαφημίσεις κειμένου, βάζεις χωρίς έξτρα κόστος.

5. Έχουν αναπτύξει μηχανισμό ο οποίος εξετάζει αν έχεις κάνει διπλά κλικ. Αν είναι διπλά τα κλικ δε σε χρεώνει. Τώρα δε νομίζω να κάτσει κανείς να ασχοληθεί (λέω τώρα) με τέτοια πράγματα...

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator