Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
dealwoman
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 21 Δεκ 2011 12:48
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από dealwoman » 28 Σεπ 2012 22:23

Καλησπέρα!
Ηθελα τα φώτα σας σχετικά με το τί ακριβώς δείχνει το ποσοστό bounces στα στατιστικά μας?

Όπως μας αυτοπεριγράφεται το συγκεκριμένο στοιχείο δίχνει το ποσοστό των επισκεπτών μας
που από την ίδια σελίδα που μπήκαν στον ιστότοπό μας.... από την ίδια έφυγαν.
Καλά μέχρι εδώ.

Αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής....
έφυγαν-εγκατέλειψαν σημαίνει ότι πάτησαν x (κλείσιμο) ή back (πίσω στη σελίδα παραπομπής),
ή συμπεριλαμβάνει κι αυτούς που πάτησαν κλικ σε μια διαφήμιση ή ένα afflt lnk μας
και παραπέμφθηκαν εκεί που εμείς θέλαμε??? Ιδού η απορία!
(Παίζει ρόλο αν ο εξωτερικός σύνδεσμος ανοιγεί σε άλλη καρτέλα ή όχι?!)

Αναρρωτιέμαι για σελίδα που παρουσιάζει συγκεκριμένα προϊόντα από συγκεκριμένες afflt καμπάνιες.
Πώς γίνεται αυτός που έρχεται από τα οργανικά αποτελέσματα ζητώντας
πχ τιμή για προιόν μάρκας χ από το κατάστημα ψ,
και ενώ η σελίδα σου αφορά ακριβώς αυτό και μετά από ένα μικρό περιγραφικό κείμενο τον προτρέπει
(φυσικά - όχι άγαρμπα!) ακριβώς προς την σελίδα του πωλητή που έψαχνε για να δεί την τιμή και λοιπά στοιχεία
τελικά εκείνος να την κάνει εκτός?!

Επίσης, ποιό θα ήταν ένα ικανοποιητικό max Bounces Rate? Μέχρι πότε είναι ανεκτό?

Νομίζω ότι αυτό το ποσοστό δεν θα πρέπει να είναι υποκειμενικό
αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα και ότι θα πρέπει υπάρχει μια εκτίμηση για αυτό.

melios
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Φεβ 2007 02:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από melios » 29 Σεπ 2012 21:20

Όπως μας αυτοπεριγράφεται το συγκεκριμένο στοιχείο δείχνει το ποσοστό των επισκεπτών μας
που από την ίδια σελίδα που μπήκαν στον ιστότοπό μας.... από την ίδια έφυγαν.
Καλά μέχρι εδώ.

Αλλά θέλω να ρωτήσω το εξής....
έφυγαν-εγκατέλειψαν σημαίνει ότι πάτησαν x (κλείσιμο) ή back (πίσω στη σελίδα παραπομπής),
Το bounce μετριέται από:
A visitor may bounce by:
  • Clicking on a link to a page on a different web site
    Closing an open window or tab
    Typing a new URL
    Clicking the "Back" button to leave the site
    Session timeout
session timeout για google analytics είναι 30 λεπτά, εκτός άμα το έχεις ρυθμίσει εσύ αλλιώς.
ή συμπεριλαμβάνει κι αυτούς που πάτησαν κλικ σε μια διαφήμιση ή ένα afflt lnk μας
και παραπέμφθηκαν εκεί που εμείς θέλαμε??? Ιδού η απορία!
(Παίζει ρόλο αν ο εξωτερικός σύνδεσμος ανοιγεί σε άλλη καρτέλα ή όχι?!)
Όπως βλέπεις από τα παραπάνω, το λινκ που δίνεις για εξωτερική σελίδα επηρεάζει το bounce σου.

Όσο για την δεύτερη ερώτηση σου, όχι δεν επηρεάζει είτε το ανοίξει σε άλλη καρτέλα είτε το ανοίξει σε άλλο παράθυρο. Πάντως αμα χρησιμοποιείς bloger είναι καλό να το καθορίζεις τον εξωτερικό σου σύνδεσμο να ανοίγει σε άλλο παράθυρο χρησιμοποιώντας target="_blank"

Άμα θες να έχεις πιο ακριβή στατιστικά και καλύτερο tracking για τους εξωτερικούς συνδέσμους σου υπάρχουν οδηγίες εδώ
Επίσης, ποιό θα ήταν ένα ικανοποιητικό max Bounces Rate? Μέχρι πότε είναι ανεκτό?
Βάση εμπειρίας τα μόνα σιτε που έχουν μηδενικό bounce είναι αυτά που έχουν φτιαχτεί σε φλας και ajax. Αλλά η δωρεάν έκδοση των google analytics εστιάζει οτι οι μετρήσεις δεν είναι αντικειμενικές αμα δεν ακολουθήσεις κάποιες οδηγίες τους. Τα blogspot επίσης, έχουν την τάση να ανεβάζουν το bounce από ότι θυμάμαι. Τουλάχιστον στην 4 έκδοη υπήρχε θέματάκι, δεν ξέρω να σε πώ για την 5.

Γενικά να ξές, ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ικανοποιείς όλη την "κίνηση" που υπάρχει στο site σου. Είναι όπως στην "αναλογική" σου ζωή. Δεν σημαίνει όταν μπεις σε ένα μπαράκι θα ξαναπάς είτε έμεινες ευχαριστημένος είτε όχι...

Σχετικά με το μαξ που ρωτας, μεταξύ 20 με 40 είναι καλά κατε με.

40 και πάνω σημαίνει ότι πρέπει να διορθώσεις τα landing page σου ώστε ο χρήστης να έχει καλύτερο navigation στην ιστοσελίδα σου.

Απο 70 και πάνω σημαίνει μεγάλο πρόβλημα πρέπει να κοιτάξεις να Deep linking, side bars, side box, relevant content κτλ...

Βασικά είναι καλό να βλέπεις το bounce για είτε new visitors και returning visitors. Τα περισσότερα σιτε έχουν μεγάλο bounce από new visitors. Είναι ντεfάκτο αυτό. Εκτός άμα έχεις κάτι που πραγματικά σε έκανε να ξεχωρίζεις στην "διαδικτυακή" πιάτσα ή ασχολείσαι καιρό με την αρχιτεκτονική δομή των σιτε...

Άμα έχεις μεγάλο bounce και από returning, τότε ίσως υπάρχει ένα θεματάκι στο σιτε σου...

Επίσης είναι καλό να βλέπεις την landing page report για να βγάζεις καλύτερα συμπεράσματα.

Όσο πιο βαθιά ψάχνεις τόσο καλύτερο. Δεν για παράδειγμα την entrances vs exits custom report (μπές στο google analytics account και μετά πάτα το λινκ.

Στο παραπάνω custom reort βλέπεις ανα σύνδεσμο τα entrances, exits & bounces.

Προσωπικά, τα γενικά στοιχεία δεν τα βλέπω και πολύ. Άλλα πιο πολύ βγάζω συμπεράσματα κατηγοριοποιώντας τα δεδομένα που έχω.

Για παράδειγμα, υπάρχει περίπτωση να έχεις μεγάλο bounce από τα referal. Που σημαίνει ότι σε δείχνουν σιτε που είναι άσχετα με σένα ή σε δείχνουν σε 404 λινκ και πρέπει να κάνεις την 404 καλύτερη...
Νομίζω ότι αυτό το ποσοστό δεν θα πρέπει να είναι υποκειμενικό
Το bounce είναι το πιο αξιόλογο metric για να ξεκινήσεις να μελετάς της ιστοσελίδα σου...

Δεν έχει σημασία αμα μπήκε σε μια μέρα 5000 κόσμος. Το γεγονός ότι μπήκε 5000 νέοι επισκέπτες στην σελίδα www.mypage/ouaoiuya και την κοπάνησαν με την μια μπορεί να σε οδηγήσει σε καλύτερα συμπεράσματα για το τι συμβαίνει στο σιτε σου και τι στόχους προσπαθείς να επιτύχεις μέσα από αυτό...

dealwoman
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 21 Δεκ 2011 12:48
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από dealwoman » 29 Σεπ 2012 21:43

Σε ευχαριστώ πραγματικά πάάάρα πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες
να απαντήσεις με τόση λεπτομέρεια και τόσες πληροφορίες στο ερώτημά μου.

Πάω..... να μελετήσω και αν χρειαστεί θα "ξαναεπιστρέψω".

Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!

dealwoman
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 21 Δεκ 2011 12:48
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από dealwoman » 30 Σεπ 2012 00:28

....Λοιπόν, αν καταλαβαίνω καλά,
από τη στιγμή που στη σελίδα που φτάνει ο επισκέπτης μου προτρέπεται από τα κείμενά μου να κλικάρει εκτός,
ακόμα κι αν κάνει αυτό που θέλω και εφόσον δεν καταγράφω με κάποιο τρόπο ξεχωριστά το κλικ του,
αυτομάτως μετράτε στα bounces το ότι φεύγει από τη σελίδα μου.

Άρα στην περίπτωσή μου, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι ok στη σελίδα μου,
είναι πολύ λογικό να έχω ή να αναμένω υψηλο BounceRate.
Μόνο και αφού πρώτα καταγράψω την ακριβή δραστηριότητα του επισκέπτη μου και διαχωρίσω το κλικ του από την όντως εγκατάλειψη,
θα είμαι σε θέση να αρχίσω να ψάχνω για άλλα πιθανά προβλήματα/λόγους εγκατάλειψης, τρόπους βελτίωσης, αλλαγή εμφάνισης κλπ,
αν βέβαια συνεχίζει να είναι υψηλό το BounceRate.

Συνεπώς, καταρχάς θα πρέπει να ενεργοποιήσω το eventtracking για καταμέτρηση των κλικ στους εξωτερικούς συνδέσμους.
(χρησιμοποιώ ήδη το target="_blank" σε όλους τους συνδέσμους μου που οδηγούν εκτός).
Αυτό θα μειώσει τα ποσοστά που βλέπω στο bounces, αφού δε θα καταμετρά εκεί όσους έχουν κάνει κλικ σε ένα μου lnk,
και συνεπώς θα έχω μια πιο αντιπροσωπευτική εικόνα του πόσοι πραγματικά "την έκαναν"
έναντι των πόσων πείστηκαν να παραπεμφθουν από εμένα στη σελίδα του διαφημιζόμενου.

Ωστόσο, αυτή η πρόταση
It's important to keep in mind that any implementation of Event Tracking that automatically executes on page load will result in a zero bounce rate for the page.
η οποία αναφέρεται εδώ -https://developers.google.com/analytics ... ckerGuide-
λίγο πριν το τέλος της σελίδας, θα πρέπει να με προβληματίζει?

Επίσης, καταλαβαίνω ότι πρέπει να τοποθετήσω αυτό τον κώδικα (Asynchronous Code)
<script type="text/javascript">
function recordOutboundLink(link, category, action) {
try {
var myTracker=_gat._getTrackerByName();
_gaq.push(['myTracker._trackEvent', category , action ]);
setTimeout('document.location = "' + link.href + '"', 100)
}catch(err){}
}
</script>
στην επεξεργασία html του προτύπου στον blogger (στην ετικέτα <head>, όπου να ΄ναι?)
ώστε να παίρνει το χρόνο να γίνεται η μέτρηση

και μετά να προσθέσω, για καταμέτρηση κλικ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων μου, τον κώδικα
<a href="http://www.example.com" onClick="recordOutboundLink(this, 'Outbound Links', 'example.com');return false;">
(οκ, αφού αλλάξω το "example" με το δικό μου domain)

Αυτό που θα πρέπει να το τοποθετήσω?
Πού μπορεί/πρέπει να μπεί ώστε να ισχύει αυτομάτως (γίνεται φαντάζομαι) για όλους τους εξ. συνδέσμους μου?

Αν πρέπει κάπως αλλιώς να διαμορφωθούν οι κώδικες ή το που όντως θα πρέπει να τους τοποθετήσω,
θα εκτιμούσα να μου το έδινες εφόσον γνωρίζεις, καθώς από αυτά καταφέρνω μόνο τα βασικά....

Δημιούργησα και το custom report που προτείνεις για τις εισόδους vs εξόδους
και αν είχες και ήθελες κι άλλες ανάλογες και χρήσιμες αναφορές να προτείνεις, θα βοηθούσε.

Πάντως, όντως για το blogger ρωτώ και το ποσοστό bounce στους rtrning vstors είναι μικρό.

melios
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Φεβ 2007 02:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από melios » 01 Οκτ 2012 00:42

Σόρυ αμα σε μπέρδεψα, ίσως να φταίω και εγώ που δεν τα έγραψα καλά.
από τη στιγμή που στη σελίδα που φτάνει ο επισκέπτης μου προτρέπεται από τα κείμενά μου να κλικάρει εκτός,
ακόμα κι αν κάνει αυτό που θέλω και εφόσον δεν καταγράφω με κάποιο τρόπο ξεχωριστά το κλικ του,
αυτομάτως μετράτε στα bounces το ότι φεύγει από τη σελίδα μου.
Η εγκατάλειψη είναι εγκατάλειψη. Άμα ο χρήστης μπεί στην σελίδα dealwoman.gr/selida-1 και μετά πάει dealwoman.gr/selida-2 το bounce είναι 0.

Άμα από την σελίδα dealwoman.gr/selida-1 πάει στην myaffiliate.gr/kati το bounce ειναι 100.
Άρα στην περίπτωσή μου, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι ok στη σελίδα μου,
είναι πολύ λογικό να έχω ή να αναμένω υψηλο BounceRate.
Άποψη μου είναι να προσπαθείς ο χρήστης να περιφέρεται στην σελίδα σου. Σε είπα να κάνεις τρακ τα εξωτερικα σου λινκ για να ξές τι παίζε πάνω κάτω στο σιτε σου εφόσον τα λινκς είναι affiliate.
Επίσης, καταλαβαίνω ότι πρέπει να τοποθετήσω αυτό τον κώδικα (Asynchronous Code)
παράθεση:
<script type="text/javascript">
function recordOutboundLink(link, category, action) {
try {
var myTracker=_gat._getTrackerByName();
_gaq.push(['myTracker._trackEvent', category , action ]);
setTimeout('document.location = "' + link.href + '"', 100)
}catch(err){}
}
</script>
στην επεξεργασία html του προτύπου στον blogger (στην ετικέτα <head>, όπου να ΄ναι?)
ώστε να παίρνει το χρόνο να γίνεται η μέτρηση
Άμα σε μπερδεύει ο κώδικας, χρησιμοποίησε μόνο Manual link tracking. Παράδειγμα

<a onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Outbound Links', 'Click', 'Allifiate']);" href="http://www.myaffiliates.gr/" target="_blank">affiliates</a> κάθε φορά που βάζεις έναν εξωτερικό σύνδεσμο.
Πού μπορεί/πρέπει να μπεί ώστε να ισχύει αυτομάτως (γίνεται φαντάζομαι) για όλους τους εξ. συνδέσμους μου?
Μπορείς να βάλεις τον κώδικα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

&#40;function&#40;&#41; &#123;
var a = document.getElementsByTagName&#40;'a'&#41;;
for&#40;i = 0; i < a.length; i++&#41;&#123;
  if &#40;a&#91;i&#93;.href.indexOf&#40;location.host&#41; == -1 && a&#91;i&#93;.href.match&#40;/^http&#58;\/\//i&#41;&#41;&#123;
   a&#91;i&#93;.onclick = function&#40;&#41;&#123;_gaq.push&#40;&#91;'_trackEvent', 'outgoing_links', this.href.replace&#40;/^http&#58;\/\//i, ''&#41;&#93;&#41;;&#125;
  &#125;
&#125;
κάτω από το στάνταρ ga κώδικα.

Βασικά (άποψη μου) κάνε την Manual καλύτερα γιατί αμα δεν ξες τι γίνεται στα ga ϊσως κάνεις κανα λάθος και να γαμηθούν οι μετρήσεις..
η οποία αναφέρεται εδώ -https://developers.google.com/analytics ... ckerGuide-
λίγο πριν το τέλος της σελίδας, θα πρέπει να με προβληματίζει?
όχι, εκτός αμα είχες βίντεο. Άμα πάλι σε προβληματίζει, στο custom report που σε έδωσα, πάτα στο edit και μετά add metric και visitors -> average time on page να βλέπεις τον χρόνο παραμονής ανα λινκ.

Όταν ξεκίνησα την φάση των ga έψαχνα custom reports. Πλέον φτιάχνω ανάλογα με την περίπτωση. Θεώρησα ότι ένα entrances vs exit ανα λινκ θα σε βοηθούσε με βάση αυτά που με ρωτούσες πριν.

Πάντως αμα βρώ τίποτα θα στο ποστάρω.
και αν είχες και ήθελες κι άλλες ανάλογες και χρήσιμες αναφορές να προτείνεις, θα βοηθούσε.
Κοίτα, η google κάθε καλοκαίρι έχει δωρεάν σεμινάρια ονλινε (άμα έχεις όρεξη να ξυπνάς 4 το πρωι για να κάνεις ερωτήσεις) και μετά τα ανεβάζει στο youtube δες
εδώ και εδώ αλλά και στο test center της google για παραπάνω πληροφορίες.

Βασικά πολλά είναι και για e-μαρκετίστες και για adwords που δεν είναι ο χώρος μου. Με ενδιαφέρουν τα analytics σαν καθαρές μετρήσεις και πάει λέγοντας.

kostasdhm
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 07 Μάιος 2012 12:05

Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounces) - Υπάρχει ανεκτός μέσος όρος?!

Δημοσίευση από kostasdhm » 09 Οκτ 2012 12:38

Πολύ καλή και αναλυτική η επεξήγηση σου. 1000 ευχαριστώ για την ανάλυση. Είναι πολύ χρήσιμο να μπορείς να κάνεις ανάλυση του τι έκανε ο κάθε επισκέπτης στην σελίδα. Το Google Analytics δίνει πολλά στοιχεία αλλά αν δεν ξέρεις να τα ερμηνεύσεις .....
Διπλωματικές Εργασίες -
Εργασίες ΕΑΠ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανές αναζήτησης & SEO”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης