Joomla hosting..

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
xgiwrgos01

Joomla hosting..

Δημοσίευση από xgiwrgos01 » 29 Οκτ 2012 00:31

Γεια σας, βασικά είμαι αρχάριος εντελώς και έκανα ένα site σε joomla σε windows 7 για το λογιστικό μου γραφείο και τώρα θέλω να το ανεβάσω σε host. μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο host οικονομικό το οποίο αν παρέχει και free domain ακόμη καλύτερα.
Ο
ι απαιτήσεις μου είναι απλές λόγο του site που είναι καθαρά ενημερωτικό και αφορά μόνο αυτούς που το συστήνω για να δούνε τις υπηρεσίες μου.Δηλαδή δεν κηνηγάω traffic κλπ.
Αν μπορείτε να μου πείτε ένα οικονομικό host ή τι πακέτο host μου ταιριάζει θα ήμουν ευχαριστημένος..

Σας ευχαριστώ πολύ

Άβαταρ μέλους
artemioskas
Επικοινωνία:

Joomla hosting..

Δημοσίευση από artemioskas » 29 Οκτ 2012 01:47

Καλησπέρα Γιώργο και καλώς ήρθες!
Οι απαιτήσεις του site σου, όπως πολύ σωστά ανέφερες και εσύ δεν είναι πολλές, επομένως θα χρειαστείς ένα απλό πακέτο shared hosting. Θα σου προτείνω να επιλέξεις ελληνική εταιρεία, καθώς θα είναι πιο εύκολο να συννενοηθείς μαζί τους εάν δεν έχεις ιδιαίτερες γνώσεις. Ωστόσο αυτό δεν είναι αναγκαστικό, ούτε απόλυτο ότι θα μπορείς να συννενοηθείς καλύτερα μαζί τους. :D
Απλά θα μιλάτε την ίδια γλώσσα.

Οι τιμές σε όλες τις ελληνικές εταιρείες είναι παρόμοιες.

Τώρα, εάν θες συγκεκριμένες προτάσεις, θα σου προτείνω τη Supremohosting.com, καθώς την χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από αυτήν. Η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή και οι τιμές είναι ανάλογες των χρημάτων που μπορώ να διαθέσω αυτή τη στιγμή.

Όσο αφορά το δωρεάν domain που αναφέρεις, δεν νομίζω ότι θα βρεις κάποια εταιρεία που να στο παρέχει αυτό, τουλάχιστον όχι για .gr domain που λογικά θα σε ενδιαφέρει.

Ελπίζω να βοήθησα.
-- Η φωτογραφία είναι μια αυστηρή και εκθαμβωτική ποίηση του πραγματικού... Άνσελ Άνταμς --

Άβαταρ μέλους
dva_dev
Script Master
Επικοινωνία: