Τρόποι να αυξήσω την επισκεψιμότητα

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
pavlos84

Δημοσίευση από pavlos84 » 19 Νοέμ 2012 03:53

Καλησπέρα.Θα ήθελα καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως είμαι λίγο αρχάριος.Έχω ένα σάιτ το όποιο περιέχει links άλλων ιστοσελίδων{κυρίως ξένων αλλά και ελληνικών} και έχει ταξινομημένες αλφαβητικά celeb{μοντέλα,ηθοποιούς,τραγουδίστριες κτλ}.Μαζεύω δηλαδή από links τις φωτογραφίσεις τους και όποια νεότερη εμφάνιση.Σε κάθε όνομα έχω αρκετά links με μέσο όρο 10 ας πούμε στην κάθε μια.Σύνολο έχει γύρω στις 3000 διαφορετικά ονόματα.
Και περίμενα ότι λόγω των πολλών links σε κάθε μια αλλά και την ποικιλία ότι θα με βγάζει πολύ ψηλά στην αναζήτηση αλλά παρόλα αυτά δεν συμβαίνει.Τι μπορεί να φταίει?Αν θέλετε δώστε μου τα 'φώτα σας'.

sta_xionia

Δημοσίευση από sta_xionia » 19 Νοέμ 2012 11:14

Τα links που σε ανεβαζουν δεν ειναι αυτα που βαζεις εσυ σε άλλους, αλλά αυτά που βάζουν οι άλλοι προς εσένα!

pavlos84

Δημοσίευση από pavlos84 » 19 Νοέμ 2012 14:08

sta_xionia έγραψε:Τα links που σε ανεβαζουν δεν ειναι αυτα που βαζεις εσυ σε άλλους, αλλά αυτά που βάζουν οι άλλοι προς εσένα!
Ναι απλά νόμιζα ότι λόγω των πολλών αναφορών μέσα στα λινκς των ονομάτων θα με έβγαζε πιο ψηλά και στην αναζήτηση

sta_xionia

Δημοσίευση από sta_xionia » 19 Νοέμ 2012 17:53

pavlos84 έγραψε:
sta_xionia έγραψε:Τα links που σε ανεβαζουν δεν ειναι αυτα που βαζεις εσυ σε άλλους, αλλά αυτά που βάζουν οι άλλοι προς εσένα!
Ναι απλά νόμιζα ότι λόγω των πολλών αναφορών μέσα στα λινκς των ονομάτων θα με έβγαζε πιο ψηλά και στην αναζήτηση
Ωραία, αλλά αυτό που έχεις σκεφτεί εσύ το έχουν προφανώς σκεφτεί και πολλοί άλλοι, οπότε η google έχει βρει καλύτερους τρόπους να καταλάβει το relevancy με το query του χρήστη..

Άβαταρ μέλους
gagger

Δημοσίευση από gagger » 11 Δεκ 2012 20:43