Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Gveronis
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 07 Σεπ 2012 11:38

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Gveronis » 07 Δεκ 2012 13:06

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι πελάτες των e-shop εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους, χωρίς να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τους; Το παρόν άρθρο θα προσπαθήσει να δώσει κάποιες ιδέες για αυτό καθώς και λύσεις για να αποφεύγετε. Με αυτούς τους τρόπους θα προσελκύσετε τους πελάτες πίσω για να ολοκληρώσουν τις εγκαταλελειμμένες παραγγελίες τους.

Σενάριο: «Ένας πελάτης προσθέτει προϊόντα στο καλάθι του, τότε προχωρά στην ολοκλήρωση της παραγγελίας και κάνει sign up/register …… αλλά ποτέ στην πραγματικότητα δεν προχωρούν στην πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελίας ».

Λόγοι για εγκαταλελειμμένες παραγγελίες e-shop:
Γιατί, λοιπόν, θα μπορούσε αυτό να συμβαίνει; Eδώ είναι μια λίστα από πιθανές αιτίες, αλλά μπορεί να υπάρχουν φυσικά και άλλες.

(Παρακαλώ σχολιάστε στο τέλος του άρθρου αν έχετε οποιαδήποτε άλλα παραδείγματα ή λόγους εγκατάληψης, μοιράζοντας έτσι τις γνώσεις σας με τους υπόλοιπους)

Δεν υπάρχει ασφαλές SSL πιστοποιητικό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας
Η Ιστοσελίδα κατεβαίνει/φορτώνει αργά ή παγώνει
Η Ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής είναι μεγάλη / περίπλοκη
Ο Πελάτης τίθεται εκτός από την πύλη πληρωμής που χρησιμοποιείτε (οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν επιφυλάξεις σχετικά με το PayPal ή άγνωστες επώνυμες πύλες πληρωμής)
Ο Πελάτης φεύγει γιατί των φώναξαν ή είναι αποσυντονισμένος για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του
Ο Πελάτης συνεχίζει τις αναζήτησεις του προϊόντος στο Διαδίκτυο και το βρίσκει φθηνότερα αλλού
Ρωτάτε πολλά προσωπικά στοιχεία (δεν υπάρχει ταμείο επισκεπτών..)

Μερικά από τα πιο πάνω θέματα μπορούν να διορθωθούν εύκολα, για παράδειγμα:

Χρησιμοποιήστε μία onepage επιλογή ταμείου και ταμείο επισκεπτών (guests check out), κάνοντας έτσι την διαδικασία πληρωμής γρήγορη και εύκολη
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει ένα πιστοποιητικό SSL
Βεβαιωθείτε ότι είστε πάντα ανταγωνιστικοί σε επίπεδο τιμών, ελέγχοντας τον έξω ανταγωνισμό
Αγοράστε το καλύτερο δυνατό διακομιστή (server) που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά ούτως ώστε να αποφευχθούν δυσλειτουργίες και αργοί χρόνοι φόρτωσης
Επιπλέον Ιδέες για λιγότερες εγκαταλελειμμένες παραγγελίες e-shop..
Μερικοί από τους παραπάνω λόγους δεν είναι δυνατόν να αποφευχθούν, αλλά όσοι λιγότεροι υπάρχουν τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε για λιγότερες εγκαταλελειμμένες παραγγελίες. Μία επίσης καλή ιδέα για κάθε πελάτη, ο οποίος εγκαταλείπει οποιαδήποτε παραγγελία (μόνο αν έχει δώσει τα στοιχεία του, email κτλ..) κατά το στάδιο ολοκλήρωσης της, είναι να μπορεί το σύστημα σε κάθε site να στέλνει ένα κωδικό κουπονιού έκπτωσης. Αυτό θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στη συνολική αξία της εγκαταλελειμμένης παραγγελίας. Καθορίστε το ποσό έκπτωσης που θέλετε να δώσετε έχοντας στο μυαλό σας ότι θέλετε να ζητήσετε από τον πελάτη να επιστρέψει και να του κάνετε μια προσφορά που δεν μπορεί να αρνηθεί!. Τέλος ρυθμίζοντας την διάρκεια της έκπτωση σε όχι περισσότερο από 14 – 30 ημέρες, αυξάνουμε κατά πολύ την πιθανότητα επιστροφής του πελάτη και πληρωμής της παραγγελίας που άφησε στη μέση..

Ελπίζω ότι αυτό το σύντομο άρθρο βοηθά στην εξήγηση των πιθανών αιτιών των εγκαταλελειμμένων παραγγελιών και πώς να λύσουμε κάποια από τα θέματα αυτά. Παρακαλώ υποβάλετε τα σχόλια σας παρακάτω..

γιάννης βερώνης
http://www.gveronis.net/e-shop/

Gveronis
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 07 Σεπ 2012 11:38

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Gveronis » 07 Δεκ 2012 13:06

περιμενω σχολια/εμπειριες απο ολους..!

platongr
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009 02:41
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Επικοινωνία:

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από platongr » 07 Δεκ 2012 16:27

- Τα εξοδα αποστολης δεν ειναι κατανοητα και προχωραει την παραγγελια μεχρι το τελος για δει ποσο τελικα θα του κοστισει

- δεν ανεφερει πουθενα σν το φπα ειναι στην τιμη η οχι

- δεν εχει πιστωτικο υπολοιπο στην καρτα του

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10248
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Cha0s » 07 Δεκ 2012 18:44

- Οι τρόποι πληρωμής και τρόποι αποστολής + κόστος αυτών δεν είναι κάπου εμφανή (είτε ξεκινήσει είτε όχι μία παραγγελία ο επισκέπτης.

- Δεν υπάρχει ξεκάθαρη πολιτική επιστροφών, παράδοσης, εξυπηρέτησης κλπ.

- Οι όροι χρήσης είναι ένα κατεβατό ακαταλαβίστικων νομικών εννοιών οπότε δεν μπορεί ο χρήστης 1) να βρει αυτό που ψάχνει αν δεν τους διαβάσει όλους 2) δεν ξέρει σε τι τον καλύπτουν και τι όχι οι όροι χρήσης λόγω της δυσκολίας του κειμένου συνήθως.

- Δεν έχει εμφανή στοιχεία επικοινωνίας και πραγματική διεύθυνση του καταστήματος.

ipnotistis
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 26 Απρ 2005 03:41

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από ipnotistis » 14 Φεβ 2013 18:41

Gveronis έγραψε:Μία επίσης καλή ιδέα για κάθε πελάτη, ο οποίος εγκαταλείπει οποιαδήποτε παραγγελία (μόνο αν έχει δώσει τα στοιχεία του, email κτλ..) κατά το στάδιο ολοκλήρωσης της, είναι να μπορεί το σύστημα σε κάθε site να στέλνει ένα κωδικό κουπονιού έκπτωσης. Αυτό θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στη συνολική αξία της εγκαταλελειμμένης παραγγελίας. Καθορίστε το ποσό έκπτωσης που θέλετε να δώσετε έχοντας στο μυαλό σας ότι θέλετε να ζητήσετε από τον πελάτη να επιστρέψει και να του κάνετε μια προσφορά που δεν μπορεί να αρνηθεί!. Τέλος ρυθμίζοντας την διάρκεια της έκπτωση σε όχι περισσότερο από 14 – 30 ημέρες, αυξάνουμε κατά πολύ την πιθανότητα επιστροφής του πελάτη και πληρωμής της παραγγελίας που άφησε στη μέση..
α! το χεις κάνει στο σάιτ σου; για πες ποιό είναι, να κερδίσω μερικές εκπτωσούλες, ευκαιρία που είναι... :P

ΥΓ. Το λινκ σου δε δουλεύει. Ούτε 404 μου βγάζει!... τσ τσ τσ

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10248
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Cha0s » 14 Φεβ 2013 19:13

Για κάποιο λόγο δεν παίζει το link απότι βλέπω.

Αν μπεις έτσι: http://www.gveronis.net/e-shop/1/
ανοίγει κανονικά :)

ipnotistis
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 26 Απρ 2005 03:41

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από ipnotistis » 14 Φεβ 2013 23:27

Cha0s έγραψε:Για κάποιο λόγο δεν παίζει το link απότι βλέπω.

Αν μπεις έτσι: http://www.gveronis.net/e-shop/1/
ανοίγει κανονικά :)
χμμμ... ξανατσεκάρεις; ούτε αυτό δουλεύει..

Άβαταρ μέλους
cherouvim
Script Master
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2005 22:56
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από cherouvim » 15 Φεβ 2013 10:50

Ο χρήστης απλά βάζει προϊόντα στο καλάθι για να δει πόσο θα βγει το άθροισμα ή/και πόσο θα βγουν τα μεταφορικά για το εν λόγω καλάθι. Το κάνει δηλαδή γνωρίζοντας εκ των προτέρων οτι μάλλον δεν θα προβεί σε αγορά.

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 3393
Εγγραφή: 03 Μάιος 2000 03:00
Τοποθεσία: Εξάρχεια
Επικοινωνία:

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από mrpc » 16 Φεβ 2013 22:54

Σε κάποια eshop που θυμούνται τι έχεις στο καλάθι όταν ξανακάνεις login αλλά δεν έχουν wish list, μπορεί να βάζουν προϊόντα εκεί προσωρινά αντί για wishlist. Και προχωράνε τα βήματα της παραγγελίας μέχρι ένα σημείο για να δουν συνολικό κόστος όπως είπε ο cherouvim.

Gianniskriti
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 15 Ιουν 2007 22:32
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Gianniskriti » 25 Φεβ 2013 22:16

platongr έγραψε:- Τα εξοδα αποστολης δεν ειναι κατανοητα και προχωραει την παραγγελια μεχρι το τελος για δει ποσο τελικα θα του κοστισει

- δεν ανεφερει πουθενα σν το φπα ειναι στην τιμη η οχι

- δεν εχει πιστωτικο υπολοιπο στην καρτα του
Εγώ πιστεύω οτι αυτο ευθύνεται τουλάχιστον για το 70% των εγκαταλελειμένων παραγγελιών (το λέω ως αγοραστης)

Marios_Tsaltas
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Φεβ 2013 21:47

Συμβουλές για τους κατόχους e-shop : Εγκαταλελειμένες παραγγελίες..

Δημοσίευση από Marios_Tsaltas » 28 Φεβ 2013 22:06

Καλησπερα στην παρεα.. ειμαι νεος στο forum..
εγω προσωπικα εχω αφησει αρκετες παραγγελιες ανεκπληρωτες διοτι οταν φτανω στο τελικο σταδιο ηλεκτρονικης πληρωμης η εικονα του site δεν με εντυπωσιαζει για να καταθεσω τα χρηματα.
Αρα για μενα παιζει μεγαλο ρολο το περιβαλον πληρωμης. (δεν γινεται να παω να καταθεσω οποιοδιποτε χρηματικο ποσο σε site που ειναι "φισκα" στις διαφημησεις! (ελπιζω να βοηθησα ενα μελοντικο e - shop)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες