Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Ας γνωριστούμε καλύτερα.. μια περιοχή που ο κάθε ένας μπορεί να πει μερικά πράγματα για τον εαυτό του.

Συντονιστές: Stathis, Super-Moderators

Απάντηση
panbit
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Δεκ 2012 15:21

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από panbit » 29 Δεκ 2012 15:23

Καλησπέρα παιδιά,
θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια καινούργια σελίδα που φτιάξαμε μαζι με ένα φίλο και στόχος της είναι να διευκολύνει τα άτομα που επιζητούν τεχνική υποστήριξη για τον η/υ τους. Η αρχική σκέψη ήταν να μπορεί κάποιος να κλείσει ραντεβού με έναν τεχνικό γρήγορα και άμεσα μέσω ίντερνετ και να τον έχει στην διάθεση του το πολυ σε 3 ώρες απο τη στιγμή που θα κλείσει το ραντεβού.

Σαν δεύτερη σκέψη, λέμε να υλοποιήσουμε στο άμεσο μέλλον και την δυνατότητα απομακρυσμένης βοήθειας.

Όλες οι απόψεις είναι δεκτές (θετικές ή αρνητικές) και ακόμη πιο σημαντικό για μας θα ήταν τυχόν βελτιστοποιήσεις που θα μπορούσατε να προτείνετε!

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!

Η σελίδα είναι η εξής: http://www.pcanytime.gr

andreaslll
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2011 04:00

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από andreaslll » 29 Δεκ 2012 17:09

Αν και σίγουρα δεν ανήκω στο target group των υποψηφίων πελατών σας, θα ήθελα να δω στη σελίδα σας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη δουλειά σας και μια ξεκάθαρη χρέωση που να φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Άβαταρ μέλους
canopus
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009 12:05

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από canopus » 29 Δεκ 2012 20:35

Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα. :D

Α) Θα προτιμούσα να δω λίστα συνεργατών σας, στην περιοχή μου. όποια και αν είναι αυτή. Αν δεν υπάρχει, καλό θα ήταν να προχωρήσετε στην δημιουργία μιας ενότητας που μπορεί κάποιος τεχνικός, να γίνετε μέλλος στο σύστημα σας με κάποιο κόστος σαν συνδρομή.

Β) Για να μπω στην διαδικασία να ζητήσω βοήθεια μέσω διαδικτύου σημαίνει ότι την θέλω ΤΩΡΑ… ή ότι δεν με καλύπτει κανένας τεχνικός στην περιοχή μου. οπότε δεν θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού με όποιον νάνε..

panbit
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Δεκ 2012 15:21

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από panbit » 30 Δεκ 2012 15:28

andreaslll έγραψε:Αν και σίγουρα δεν ανήκω στο target group των υποψηφίων πελατών σας, θα ήθελα να δω στη σελίδα σας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη δουλειά σας και μια ξεκάθαρη χρέωση που να φαίνεται με την πρώτη ματιά.
Χρόνια πολλά φίλε μου και ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σου!

Γενικώς δεν υπάρχουν fix τιμες οποτε θα ηταν λιγο ακυρο να αναφερουμε τιμες.. υπάρχουν χιλιες δυο διαφορετικες περιπτώσεις τις οποιες δε μπορούμε να καλύψουμε με μια απλη αναφορα. Απο την άλλη αναφερουμε σε καποιο σημείο και ειναι η πολιτική μας οτι ακομη και να καλεσει καποιος τεχνικο δε σημαινει οτι θα γίνει η δουλεια.. βλεπουμε ποιο ειναι το προβλημα και εφοσον επιθυμει ο πελατης και συμφωνει για τον τρόπο επιλυσης και τη χρεωση μόνο τοτε προχωραμε.

Όταν λες λεπτομέρειες για τη δουλειά μας σε τι αναφερεσαι;

panbit
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Δεκ 2012 15:21

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από panbit » 30 Δεκ 2012 15:40

canopus έγραψε:Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα. :D

Α) Θα προτιμούσα να δω λίστα συνεργατών σας, στην περιοχή μου. όποια και αν είναι αυτή. Αν δεν υπάρχει, καλό θα ήταν να προχωρήσετε στην δημιουργία μιας ενότητας που μπορεί κάποιος τεχνικός, να γίνετε μέλλος στο σύστημα σας με κάποιο κόστος σαν συνδρομή.

Β) Για να μπω στην διαδικασία να ζητήσω βοήθεια μέσω διαδικτύου σημαίνει ότι την θέλω ΤΩΡΑ… ή ότι δεν με καλύπτει κανένας τεχνικός στην περιοχή μου. οπότε δεν θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού με όποιον νάνε..
Χρόνια πολλά και καλά φίλε μου!

Α) Υπάρχει σαν σκέψη να δημιουργηθεί μια λίστα με τους συνεργάτες αλλά απλα σαν αναφορα και όχι να μπορει πχ ο πελάτης να επιλέξει τον τεχνικό γιατί εκει δημιουργούνται άλλα θέματα.
Όσο για την προσθήκη μελών στο σύστημα δε θέλουμε να γίνεται αυτόματα αλλά μέσα απο κάποιες άλλες διαδικασίες που θα γίνονται απο μας.. στην ουσία δε θέλουμε να μπορεί ο καθένας να συμμετέχει χωρίς πρώτα να διαπιστωσουμε ότι είναι ικανος και δε θα δημιουργήσει αρνητική εικόνα στους πελάτες.

Β) Ο σκοπός που ξεκινησαμε αυτη τη σελίδα ήταν αυτός. Όταν χρειαστεί καποιος βοήθεια να μπορεί να την έχει αμεσα και με συνοπτικές διαδικασίες. Να στο θέσω και διαφορετικά: όταν όλα πλέον γίνονται (ή μάλλον πρέπει να μπορούν να γίνονται) μέσω ιντερνετ το θεωρήσαμε δεδομένο ότι και για να καλέσεις έναν τεχνικό έπρεπε να υπάρχει αυτη η δυνατότητα.
Κοίτα αρχικά είναι λογικό απο τη στιγμή που ειναι καινουργια σελίδα να υπαρχει δυσπιστια αλλά όπως με όλα, έτσι και αυτό με τον καιρό θα κερδίσει τους πελάτες.

alou
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: 24 Αύγ 2007 19:52
Επικοινωνία:

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από alou » 30 Δεκ 2012 15:46

Μια πρόταση, ή τουλάχιστον πως θα προσέγγιζα εγώ κάτι τέτοιο:

1. Προσφέρεις πληροφορίες για τον χρήστη που μπορούν να βοηθήσουν στο πρόβλημά του, μέσω μιας εύκολης διαδικασίας ερωταπαντήσεων (πχ λειτουργικό, κατηγορία προβλήματος, κάποιες αρχικές ενέργειες που θα πρέπει να τσεκάρει ανάλογα το πρόβλημα,... )
Αυτό θα επεκτείνεται συνεχώς με σκοπό να γίνει σημείο εκκίνησης για κάποιον που δεν ξέρει και θέλει να δει πιθανές λύσεις για το πρόβλημα στον υπολογιστή του. Απόλυτα στοχευμένη επισκεψιμότητα, πιθανώς wom και πολλά άλλα.

2. Με διάφορους τρόπους, κατευθύνεις το κομμάτι του ραντεβού για όποιον δε βρήκε λύση ή απλά δεν θέλει να ασχοληθεί.

3. Δίνεις βήμα στους πελάτες να γράψουν κριτικές, επώνυμα. Όχι μούφα, κανονικές.

4. Μιλάς για και δείχνεις ανθρώπους που συνεργάζεσαι σε διάφορες περιοχές.

Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας. Έστω και τηλεφωνητής που θα κατευθύνει σε κάτι άλλο.

Και βλέπεις.

Καλή επιτυχία :)

panbit
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Δεκ 2012 15:21

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από panbit » 31 Δεκ 2012 00:11

alou έγραψε:Μια πρόταση, ή τουλάχιστον πως θα προσέγγιζα εγώ κάτι τέτοιο:

1. Προσφέρεις πληροφορίες για τον χρήστη που μπορούν να βοηθήσουν στο πρόβλημά του, μέσω μιας εύκολης διαδικασίας ερωταπαντήσεων (πχ λειτουργικό, κατηγορία προβλήματος, κάποιες αρχικές ενέργειες που θα πρέπει να τσεκάρει ανάλογα το πρόβλημα,... )
Αυτό θα επεκτείνεται συνεχώς με σκοπό να γίνει σημείο εκκίνησης για κάποιον που δεν ξέρει και θέλει να δει πιθανές λύσεις για το πρόβλημα στον υπολογιστή του. Απόλυτα στοχευμένη επισκεψιμότητα, πιθανώς wom και πολλά άλλα.

2. Με διάφορους τρόπους, κατευθύνεις το κομμάτι του ραντεβού για όποιον δε βρήκε λύση ή απλά δεν θέλει να ασχοληθεί.

3. Δίνεις βήμα στους πελάτες να γράψουν κριτικές, επώνυμα. Όχι μούφα, κανονικές.

4. Μιλάς για και δείχνεις ανθρώπους που συνεργάζεσαι σε διάφορες περιοχές.

Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας. Έστω και τηλεφωνητής που θα κατευθύνει σε κάτι άλλο.

Και βλέπεις.

Καλή επιτυχία :)
Χρόνια πολλά φίλε μου, ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σου!

1-2. Αυτό το κομμάτι ετοιμάζεται και θα ειναι περισσότερο τύπου blog με tips, tutorials κτλ παρά troubleshooting καθώς αυτό θα ήταν δύσκολο έως ανέφικτο, τουλάχιστον για την ώρα.

3. Δε το είχαμε στο πρόγραμμα αλλά ισως βοηθήσει..

4. Αυτό θα ενσωματωθεί όταν προστεθούν άτομα και απο άλλες περιοχές της Ελλάδας.

5. Αν προσθέσουμε τηλέφωνο επικοινωνίας αυτό θα αναιρούσε το όλο project.. βέβαια εφόσον κάποιος κλείσει ένα ραντεβού θα μπορεί πλέον να επικοινωνήσει με τον τεχνικό που θα αναλάβει τη δουλειά.

platongr
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009 02:41
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Επικοινωνία:

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από platongr » 31 Δεκ 2012 01:02

Δεν υπάρχει πουθενά η πολιτική χρέωσης

Αν αυτός που σας χρειάζεται έχει πρόβλημα με το internet, πως θα επικοινωνήσει μαζί σας ?

panbit
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Δεκ 2012 15:21

Νέα υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης

Δημοσίευση από panbit » 31 Δεκ 2012 10:13

platongr έγραψε:Δεν υπάρχει πουθενά η πολιτική χρέωσης

Αν αυτός που σας χρειάζεται έχει πρόβλημα με το internet, πως θα επικοινωνήσει μαζί σας ?
Χρόνια πολλα φίλε μου!

Όσο για την χρέωση αναφέρθηκα και πιο πάνω..

Τώρα αν ο πελάτης έχει πρόβλημα με το internet τότε δε θα μπορέσει καν να μπει στη σελίδα να δει και το τηλέφωνο επικοινωνιας αν υπήρχε. Αλλά βέβαια μπορεί κάλλιστα να μπει απο άλλο pc, smartphone, tablet, οτιδήποτε..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γνωριμία Μελών - Προσωπικές Ιστορίες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες