Συντόμευση μετάβασης σε μια σελίδα χωρίς redirect

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
philos

Δημοσίευση από philos » 13 Ιαν 2013 18:03

Ξέρω σας έχω ταράξει στις απορίες :P Απλώς θέλω τις βέλτιστες λύσεις για αυτά που φτιάχνω καθώς είμαι αρχάριος. :)

Λοιπόν, θέλω όταν ο χρήστης ακολουθεί έναν σύνδεσμο της μορφής "www.mydomain.gr/name", να μεταβαίνει σε μια σελίδα στο site που έχω ορίσει για το "name". Μια καθαρά μπακαλίστικη λύση θα ήταν να φτιάξω έναν φάκελο στον server με ένα αρχείο index που κάνει redirect. Εδώ όμως μιλάμε για πολλές σέλιδες.
Έτσι, έχω τον πίνακα shortcuts με columns:
shortcutid (auto incr)
name
url

Επίσης έχω προσθέσει τις ακόλουθες γραμμές στο htaccess:
RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.*)$ router.php?var=$1 [L,QSA]

To router.php δέχεται την ονομασία του φάκελου που δεν βρέθηκε και τσεκάρει τον πίνακα shortcuts. Αν βρει αντιστοιχία με το name, κάνει redirect τον χρήστη στο url.

Αυτό που θα ήθελα όμως είναι όταν ο χρήστης μεταβαίνει στο mydomain.gr/name, να μην αλλάζει η διεύθυνση στη γραμμή διευθύνσεων του browser. Οπότε μάλλον θα πρέπει να βρω μια λύση που να μην κάνει redirect ( ? :roll: )
Πως μπορώ να φτιάξω κάτι τέτοιο σε αντιστοιχία με τον πίνακα shortcuts που θα έχει τα δεδομένα που θέλω;

Κάπως έτσι υποθέτω λειτουργούν και οι σελίδες με SEO, αν και εμένα αυτό που με νοιάζει είναι η συντόμευση μετάβασης, αφήστε που κακοφαίνεται να κάνει redirect και να αλλάζει η σελίδα στην address bar.

Άβαταρ μέλους
philos

Δημοσίευση από philos » 14 Ιαν 2013 15:11

Να σημειωθεί επίσης ότι η σελίδα προορισμός, είναι σελίδα του mydomain.gr. Δηλαδή δεν προσπαθώ να ανακατευθύνω τον επισκέπτη σε εξωτερική σελίδα, απλώς θέλω η συντόμευση name να τον πηγαίνει σε κάποια άλλη σελίδα του ίδιου του site, η οποία δεν είναι εύκολο να πληκτρολογηθεί.