Δεν ξέρω ποιά κιθάρα να αγοράσω!!!

Συζητήσεις για τα μουσικά τεκταινόμενα εντός και εκτός Ελλάδας. μηνύματα με παράνομο υλικό θα διαγράφονται...

Συντονιστές: greekbytes, Super-Moderators

Απάντηση
ChristinaCrazy

Δημοσίευση από ChristinaCrazy » 18 Φεβ 2013 11:27

Είμαι αρχάρια :o και χρειάζομαι την βοήθεια κάποιου για να αποφασίσω ποιά κιθάρα να αγοράσω για να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον χώρο της μουσικής.

Ψάχνω καιρό τώρα σε διάφορα site που αφορούν μουσικά όργανα[/url] και δεν ξέρω τι να αποφασίσω , βρήκα τελικά αυτή εδώ την Κλασσική Ισπανική 4/4 Caballero 8/Κέδρο που μου είπαν οτι είναι σε πολύ καλή τιμή και είναι και πολύ καλή.
Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας , σας παρακαλώ;

Άβαταρ μέλους
adiaforosgr
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από adiaforosgr » 18 Φεβ 2013 16:02

Σίγουρα ψάχνεις για μουσικά όργανα και όχι για μανταλάκια;

Άβαταρ μέλους
mrpc
WebDev Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mrpc » 18 Φεβ 2013 16:20

Δεν μπορώ να σου προτείνω κιθάρα, αλλά αν θες μερικές συμβουλές:
α. να μιλήσεις πρώτα με τον δάσκαλο σου (αν έχεις) για συμβουλές. Πολλά πράγματα στις κιθάρες είναι σχετικά με τον τρόπο και το είδος που παίζουμε.
β. να πας σε μαγαζί και να δοκιμάσεις κιθάρες. Πρόσεξε, όχι να δεις τον πωλητή να παίζει (αυτή είναι η δουλειά του), αλλά να δοκιμάσεις αν βολεύει εσένα. Άρα τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκλείονται για αρχάριους (εκεί πας αν ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλεις να αγοράσεις).
γ. μην λυπηθείς τα χρήματα να πάρεις μια καλή κιθάρα. Η κλασική λογική "παίρνω κάτι φθηνό για αρχή και όταν προχωρήσω αγοράζω κάτι καλύτερο" στο 90% των περιπτώσεων είναι λάθος, για πολλούς λόγους.

Apostolis_38

Δημοσίευση από Apostolis_38 » 19 Φεβ 2013 09:57

mrpc έγραψε:β. να πας σε μαγαζί και να δοκιμάσεις κιθάρες. Πρόσεξε, όχι να δεις τον πωλητή να παίζει (αυτή είναι η δουλειά του), αλλά να δοκιμάσεις αν βολεύει εσένα. Άρα τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκλείονται για αρχάριους (εκεί πας αν ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλεις να αγοράσεις).
Αυτό ακριβώς.