Πρόβλημα με Eurovps

Τεχνικές και μόνο Συζητήσεις για WEB hosting servers, Mail servers, DNS servers. Όχι αναζήτηση υπηρεσιών εδώ!

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fatsouls32

Πρόβλημα με Eurovps

Δημοσίευση από fatsouls32 » 08 Μαρ 2013 14:26

Καλησπέρα,
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη με τη Eurovps.
Πολλά τα πάθη εως τώρα με την εν λόγω εταιρία αλλα τώρα έφτασε στο απόγειο. Έχω ένα managed vps με 1TB bandwidth και ξαφνικά μου έριξαν τον σέρβερ διότι δέχτηκε λεει επίθεση Ddos με αποτέλεσμα να μου ζητούν 1000€ για το επιπλέον bandwidth που καταναλώθηκε λόγω της επίθεσης. Δεν με ενημέρωσε κανείς ότι το bandwidth πέρασε τα όρια. Δηλαδή αν περιμέναν λίγο ακόμα πόσα θα μου ζητούσαν άραγε?
Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου πεί, κανονικά δεν έπρεπε να έπεφτε αυτόματα στο 1TB?
Τι σόι managed vps είναι αυτός?
Εγώ είμαι άσχετος με το server administration γι αυτό πήρα managed, για να κάνουν monitoring, να ρυθμίσουν σωστά το firewall κτλ.
Γενικώς όπως είπα και στην αρχή, πολλά προβλήματα στη λειτουργία του vps, downtimes αρκετά, support όποτε θέλω απαντάω και τηλέφωνα δεν σηκώνω, μερικά δεν λειτουργούν κιόλας. Παράλληλα στην επικοινωνία με ticket που είχαμε για θέμα μας ήταν πολύ ειρωνικοί με ένα ύφος δερβέναγα, εγώ έχω τα website σου, πλήρωνε για να τα πάρεις.

Ευτυχώς έχω τα website backup(cpremote) και κάπως μπορώ ακόμα και λειτουργώ διότι το εγκεφαλικό θα ήταν 1 εκκατοστό απόσταση, πάλι καλά.

ΜΑΚΡΙΑ!!!

platongr
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με Eurovps

Δημοσίευση από platongr » 08 Μαρ 2013 15:15

Υποτίθεται ότι αυτά που έχουν όριο στο bandwidth σε ενημερώνουν στο 80 - 90% και μετά λογικά σε κόβουν. Αυτή την λογική έχει το "όριο".

Αυτοί που δεν έχουν όριο, σου δίνου π.χ. 1ΤΒ και 100Mbps και μετά σε ρίχνουν στα 10.

Στην δεύτερη περίπτωση πιθανόν να υπάρχει και πολιτική χρέωσης.

Δες στο πακέτο που έχεις τους όρους που αφορά το bandwidth.

Άβαταρ μέλους
fatsouls32

Πρόβλημα με Eurovps