Οι 7 παράγοντες που θα καθορίσουν την επιβίωσή σας στο SEO

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Emiltakas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 10 Ιαν 2012 20:03

Οι 7 παράγοντες που θα καθορίσουν την επιβίωσή σας στο SEO

Δημοσίευση από Emiltakas » 09 Μαρ 2013 01:04

Σας παραθέτω ολόκληρο ένα άρθρο μου για τους παράγοντες που θα καθορίσουν την επιβίωση του SEO μέσα στο 2013:
"Αν ήταν στο χέρι μου, θα ήθελα απλώς να επικεντρωθώ στη δημιουργία αξίας για τον αναγνώστη – επειδή τελικά, αυτό θα πρέπει να είναι ο στόχος της κάθε ιστοσελίδας. Ωστόσο, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός μπορεί να σας ζητήσει να χρησιμοποιήσετε στρατηγικές πρακτικές σε μια πραγματιστική προσέγγιση για να σας βοηθήσουν να οδηγηθείτε στην κορυφή του SERPs. Σας παρουσιάζω παρακάτω τις τακτικές και στρατηγικές που θα κυριαρχούν στο τοπίο του SEO το 2013.

1. Ποιότητα του περιεχομένου

Τελικά, όλα καταλήγουν στην ποιότητα και την αξία του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Η Google είναι πολύ σαφής φέτος σχετικά με τη καλή ποιότητα περιεχομένου, και περιμένουμε αυτή η τάση να μεταφερθεί στο 2013 σε πλήρη ισχύ. Ανάλογα με την ποιότητα του περιεχομένου, οι μετρήσεις είναι:

Μοναδικότητα του περιεχομένου / θέματος
Επινοητικότητα και πλούτος πληροφοριών (δηλαδή, δεν υπάρχει ασθενές περιεχόμενο)

2. Marketing Περιεχομένου

Το Marketing περιεχομένου είναι το επόμενο μεγάλο βήμα. Οι ειδικοί μάλιστα το ονόμασαν το νέο SEO. Ως ένα βαθμό, αυτό είναι αλήθεια. Κατά γενικό κανόνα, το μάρκετινγκ περιεχομένου προσελκύει backlinks, και προσθέτει αξία για τον χρήστη / αναγνώστη. Είναι πιο δύσκολο, γιατί θα πρέπει να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, και να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας παίρνει ευρέως δημοσιότητα με άφθονες κοινωνικές σημάνσεις (+1, likes, retweets) έτσι ώστε να μπορεί να δημιουργήσει σημαντική αξία στο SEO.

Δεδομένου ότι η Google παίρνει στα σοβαρά μόνο το πολύτιμο περιεχόμενο, μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχόμενου θα είναι το κλειδί για την αναρρίχηση στο επόμενο επίπεδο στο SEO.

3. AuthorRank

To AuthorRank έχει αναδειχθεί ως ένα σημαντικό μέτρο μέτρησης στην απόφαση των SERPs, αν και οι μελέτες για την αξία του είναι ακόμα σε εξέλιξη. Ένα πράγμα που μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το 2013 είναι ότι το AuthorRank θα προσθέσει αξιοπιστία και αξία στην ιστοσελίδα σας, και θα είναι ζωτικής σημασίας για κάθε webmaster. Έτσι και αλλιώς είναι τελείως διαφορετικό στα αποτελέσματα της Google να εμφανίζεται η εικόνα σας κάτω από τον τίτλο των άρθρων σας.

4. Κοινωνικές Σημάνσεις (Social Signals)

Μετά από πολλή συζήτηση, τα κοινωνικά σήματα είναι σε μεγάλο βαθμό παράγοντες για μια έγκυρη κατάταξη.Φέτος (και πιθανώς στα χρόνια που θα ακολουθήσουν), οι κοινωνικές σημάνσεις θα διαδραματίσουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο. Shares, retweets, mentions, και ίσως τα πιο σημαντικό, +1 σε Google+ και Facebook θα είναι τα τρόπαια για κάθε webmaster που πρέπει να συσσωρεύσει.

5. Mobile / Responsive Σχεδιασμός

Παρά το γεγονός αυτό δεν επηρεάζει άμεσα την κατάταξη μιας σελίδας, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην τύχη ενός καλύτερου SEO. Η Google ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που συνειδητοποίησαν αυτή την τάση στην περιήγηση στο διαδίκτυο, λόγω της αυξανόμενης παρουσίας των tablets και smartphones. Ο responsive σχεδιασμός μπορεί να μην είναι ρητός παράγοντας ενός σωστού SEO, αλλά από την άποψη της χρηστικότητας, είναι πιθανό να είναι ένα πολύ ισχυρό στοιχείο για να εξετάσετε μέσα στο 2013.

6. Εντοπισμός τοποθεσίας

H αυξανόμενη προτίμηση της Google για τις τοπικές ιστοσελίδες και πληροφορίες έχει γίνει εμφανές σε πολλές αναζητήσεις. Είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως το 2013 θα δει μια αύξηση σε αυτή την προτίμηση. Ιστοσελίδες που εφαρμόζουν τοπικά SEO θα απολαμβάνουν υψηλότερες βαθμολογίες και ορατότητα. Αυτό περιλαμβάνει τα δεδομένα χάρτη, καταχωρήσεις, αναφορές και σχόλια σχετικά με τις πληροφορίες της τοπικής ιστοσελίδας.

7. Μέσα (Media)

Οι εικόνες και τα βίντεο έχουν γίνει συνδετήρες στο Διαδίκτυο. Έχουμε δει ότι αποτελέσματα που περιλαμβάνουν βίντεο και εικόνες κατατάσσονται υψηλότερα από τα αποτελέσματα που περιλαμβάνουν μόνο περιεχόμενο κειμένου. Η περαιτέρω ανάδειξη του περιεχομένου των μέσων είναι μια σημαντική εξέλιξη την οποία πρέπει όλοι να περιμένουμε στο 2013. Είναι απαραίτητο να προστεθούν σχετικές εικόνες και βίντεο μέσα στο περιεχόμενο του κειμένου, διότι αυτό προσθέτει αξία και κάνει το περιεχόμενο πιο επινοητικοί.

Τα παραπάνω είναι μερικά από τα σημαντικότερα σχήματα ή τάσεις που πιστεύω ότι θα διαδραματίσουν καίριο ρόλο στο SEO για το 2013. Τι άλλοι παράγοντες νομίζετε ότι μπορεί να επηρεάσει SEO; Άλλωστε ήδη έχουμε μπει στο Μάρτιο, άρα ο καθένας από εσάς μπορεί να πει τις δικές του εμπειρίες που έχει αποκτήσει μέχρι τώρα. Περιμένω τα σχόλια σας."

http://www.emiltakas.com

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανές αναζήτησης & SEO”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες