Google Authorank και η φωτογραφία μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
georgiougeorgios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2012 15:02
Επικοινωνία:

Google Authorank και η φωτογραφία μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Δημοσίευση από georgiougeorgios » 13 Απρ 2013 12:10

Σίγουρα έχεις παρατηρήσει όταν κάνεις μια αναζήτηση στην Google ότι πολλά αποτελέσματα εμφανίζονται μαζί με μια μικρή εικόνα στα αριστερά(είναι του αρθρογράφου) και πιθανόν να έχεις αναρωτηθεί πως θα μπορέσεις να κάνεις το ίδιο και φυσικά με τι έχει να κάνει όλο αυτό.

Στην προσπάθεια της η Google να προσφέρει στους χρήστες της τα ποιοτικότερα και σχετικότερα αποτελέσματα στην αναζήτηση τους , ανέπτυξε μια στρατηγική σύνδεσης των αρθρογράφων με το περιεχόμενο τους(content authorship ). Το όνομα αυτού, Authorank και φυσικά η συζήτηση για το τι είναι αλλά και για τον ρόλο που θα διαδραματίσει στο μέλλον, καλά κρατεί. Σε αυτό τον οδηγό θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι το AuthoRank, ποιο είναι το κέρδος του να εμπλακείς με αυτό και φυσικά τι ακριβώς πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον.



Τι είναι το Authorank

Ουσιαστικά το AuthoRank είναι μια "βαθμολογία" για τους αρθρογράφους που δημοσιεύουν τα άρθρα τους στο internet. Η βασική ιδέα πίσω από την έννοια "Authorank" είναι ότι η "φήμη" που έχει ο οποιοσδήποτε δημιουργεί περιεχόμενο στο internet θα επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Γιατί: Η Google θέλει να δώσει προτεραιότητα(στα αποτελέσματα) σε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες που ξεχωρίζουν και θεωρούνται ειδικοί πάνω στα συγκεκριμένα θέματα για τα οποία γράφουν. Αυτό θα προσθέσει αξιοπιστία και θα κάνει τα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμη καλύτερα για τους χρήστες.

Η ιστορία του AuthoRank

Ουσιαστικά το authorank δεν είναι κάτι καινούργιο. Η ιστορία του, ξεκινάει το 2005 όταν η Google με κάτι που ονομάστηκε AgentRank προσπαθούσε μετρώντας διάφορους παράγοντες να βρει την "αξία" κάθε αρθρογράφου σε ένα συγκεκριμένο θέμα(πχ στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων).



Ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορούν να βελτιώσουν-επηρεάσουν το AuthoRank:



PageRank της σελίδας όπου βρίσκεται το περιεχόμενο

Ποιότητα ιστοσελίδων που εμφανίζεται περιεχόμενο από κάποιον συγκεκριμένο "author"

Τα σχόλια που γίνονται στο περιεχόμενο καθώς και το ποιος κάνει το κάθε σχόλιο(το γεγονός δηλαδή )

Η συχνότητα με την οποία κάποιος "author" δημιουργεί περιεχόμενο.

Τα social signals που έχουν σχέση με το σ(likes, shares, retweets, κλπ)

Ο αριθμός των +1s(Google plus) που κερδίζει το περιεχόμενο

Ο αριθμός των κύκλων που έχει ο "author" στο Google plus profile του καθώς και η συχνότητα χρησιμοποίησης του λογαριασμού του

Οι ποιότητα των κύκλων που έχει ο "author" στο λογαριασμό του στο Google plus


Τι λέει η Google για το AuthoRank



Στο παρακάτω video μπορείς να παρακολουθήσεις μια συζήτηση που έχει ο Matt cuts(επικεφαλής του τμήματος web spam της Google ) σχετικά με το rel=author και για το κατά πόσο το authorank θα επηρεάσει τα αποτελέσματα στο μέλλον. Το συμπέρασμα που προκύπτει παρακολουθώντας αυτό το video είναι ότι προς το παρόν το authorank δεν επηρεάζει άμεσα τα αποτελέσματα, όμως πιθανότατα θα το κάνει στο μέλλον.

Ακόμα και αν ισχύει ότι το authorank δεν είναι αυτή την στιγμή ένας παράγοντας κατάταξης , το κέρδος συνδέοντας τα άρθρα που δημιουργείς με το Google plus profile σου, είναι άμεσο αφού τα αποτελέσματα στα ερωτήματα αναζήτησης που περιλαμβάνουν φωτογραφία του author εμφανίζουν κατά 40% υψηλότερο CTR(click through rate ), κάτι που σημαίνει περισσότερους επισκέπτες.

Δες το video εδώ:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gFb6Y-UJUI

Πως θα μπορέσεις να εμπλακείς

Σίγουρα έχεις παρατηρήσει κάτω από πολλές δημοσιεύσεις σε ιστοσελίδες, να περιλαμβάνεται ένα πλαίσιο με πληροφορίες για τον συγγραφέα καθώς και links προς διάφορα social δίκτυα στα οποία διαθέτει λογαριασμό. Αν και πολλές φορές δεν δίνουμε σημασία σε αυτό το πλαίσιο, η έλευση του AuthoRank το κάνει ιδιαίτερα σημαντικό.



Η τοποθέτηση αυτού του πλαισίου κάτω από κάθε σου post δεν φθάνει από μόνη της για να δημιουργήσεις την απαραίτητη σύνδεση ανάμεσα σε εσένα και στα άρθρα σου. Για να "πεις" στην Google ότι εσύ είσαι ο συντάκτης αυτού του περιεχομένου θα πρέπει ουσιαστικά να συνδέσεις το κάθε άρθρο που δημιουργείς με τον Google plus λογαριασμό σου.

Δημιουργία του authorship-βοήθημα

Στο παρακάτω βοήθημα θα δούμε με μερικά απλά βήματα πως μπορείς να συνδέσεις τα άρθρα που έχεις στην ιστοσελίδα σου αλλά και αυτά που γράφεις σε άλλες(guest blogging) με εσένα(authorship)

Βήμα πρώτο: Δημιουργία Google plus λογαριασμού

Αν δεν έχεις ακόμα Google plus λογαριασμό, ήρθε η ώρα να αποκτήσεις. Πήγαινε στο παρακάτω link

https://accounts.google.com/Login

συν δέσου στον Google λογαριασμό σου(η αν δεν έχεις δημιούργησε) και στην συνέχεια πήγαινε στο plus

Βήμα δεύτερο: Δημιούργησε ένα Author bio box κάτω από κάθε άρθρο σου

Είναι απαραίτητο κάτω από κάθε άρθρο στην ιστοσελίδα σου να υπάρχει ένα πλαίσιο στο οποίο να γράφεις κάποια στοιχεία για εσένα και φυσικά να έχεις ένα link προς τον Google plus λογαριασμό σου.

Για παράδειγμα το link προς τον δικό μου Google plus λογαριασμό είναι το:
https://plus.google.com/111184125143010588086

Το bold κομμάτι είναι το Google plus id μου. Για να δουλέψει σωστά η όλη διαδικασία, στο link που οδηγεί στον Google plus λογαριασμό σου και που θα βρίσκεται στο author bio box κάτω από κάθε σου άρθρο πρέπει να υπάρχει και το χαρακτηριστικά rel=author
Για παράδειγμα το link που υπάρχει στο δικό μου author bio box προς το Google plus λογαριασμό μου, είναι:

https://plus.google.com/111184125143010 ... rel=author

Πως θα δημιουργήσεις ένα πλαίσιο (author bio box) κάτω από κάθε σου ανάρτηση:

Αν έχεις Wordpress ιστοσελίδα όπως εγώ, θα εγκαταστήσεις το social bio box plugin:

http://wordpress.org/extend/plugins/social-autho-bio/

με το οποίο μπορείς να δημιουργήσεις το author bio box. Στην συνέχεια αφού επιλέξεις τις ρυθμίσεις που θες θα μεταβείς στην καρτέλα του profile σου και θα προσθέσεις ότι θες να φαίνεται κάτω από κάθε σου post. Φυσικά μην ξεχάσεις να προσθέσεις και το link προς τον Google plus λογαριασμό σου(με το χαρακτηριστικό rel=author)


Βήμα τρίτο: Πρόσθεσε την ιστοσελίδα σου αλλά και αυτές στις οποίες γράφεις στον Google plus λογαριασμό σου

Πήγαινε στον Google plus λογαριασμό σου, πάτα από το αριστερό menu το κουμπί profile και μετά την επιλογή about(πληροφορίες).

Στην συνέχεια βρες το σημείο που γράφει "σύνδεσμοι" και τέλος την υποκατηγορία "συνεργάτες με"( Contributor to)

Σε αυτό ακριβώς το σημείο θα πρέπει να προσθέσεις ένα link προς την ιστοσελίδα σου αλλά και links προς όλες τις ιστοσελίδες με τις οποίες συνεργάζεσαι και γράφεις άρθρα σε αυτές.(φυσικά θα πρέπει και εκεί κάτω από κάθε σου άρθρο να υπάρχει author bio box στο οποίο να έχεις ένα link προς τον Google plus λογαριασμό σου)

Βήμα τέταρτο: Συμπλήρωσε την ειδική φόρμα

Αφού τελειώσεις με τα παραπάνω θα πρέπει να πας στο παρακάτω link και να συμπληρώσεις μια ειδική φόρμα:
https://plus.google.com/authorship

Βήμα πέμπτο: Έλεγξε αν δουλεύουν όλα σωστά

Τέλος, για να ελέγξεις ότι όλα δουλεύουν σωστά πήγαινε εδώ:

http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets

και Βάλε το URL της ιστοσελίδας σου ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανές αναζήτησης & SEO”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες