Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Σχετικά με όλα τα Laptop, Netbook και Tablet PCs

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Δημοσίευση από mechpanos » 10 Ιουν 2013 14:42

Πάω ένα HP Touchpad tablet που έχω, σε μεγάλη αλυσίδα τεχνολογίας, ζητώντας το εξής:
Μου έχει κολλήσει, θα ήθελα να δοκιμάσουμε να βγάλουμε την μπαταρία και να την ξαναβάλουμε, μήπως ξεκολλήσει. Έχω δοκιμάσει όλους τους συνδυασμούς Volume +/- & Power/Home δεν γίνεται τίποτα έχει φάει κόλλημα γερό... Επειδή το φοβάμαι να του βάλω χέρι ήρθα αν μπορείτε να βοηθήσετε.
Κανένα πρόβλημα λέει ο υπεύθυνος τεχνικός, μπορούμε να το κάνουμε δεν είναι τίποτα υπόθεση ρουτίνας, δεν θα σε χρεώσουμε τίποτα.
ΟΚ το αφήνω, φεύγω.
Πάω την άλλη μέρα το πρωί, μου λέει δεν μπόρεσα να το ανοίξω γιατί ήταν κολλημένη η θήκη, πήγαινέ το στην εταιρεία, και μου το επιστρέφει.

Το παίρνω μπαίνω στο αμάξι λέω κάτσε να το ανοίξω να δω τι γίνεται... Και βλέπω ένα μεγάλο ράγισμα στην γωνία της οθόνης!!! :o :o :o

Επιτόπου γυρίζω στο κατάστημα και ψύχραιμα του λέω "Το ξαναέφερα γιατί είδα κάτι που δεν μου άρεσε!"...

Τεχνικός: Τί είδες! ... Έκανε τον ανήξερο!!!

Όταν του το δείχνω όμως είπε "ααα ναι..." και κοίταζε αμήχανα δεξιά αριστερά και ανοιγόκλεινε συρτάρια...

Χωρίς να πει κουβέντα το πήρε και ανέλαβε με ευθύνη τους να πάει στην εταιρεία για επισκευή. - Καλά αν έλεγε κουβέντα θα γινόταν μεγάλο ματς!!!

Σήμερα έμαθα ότι είναι στο εξωτερικό γιατί η εδώ HP δεν αναλαμβάνει...

Ρε μεγάλε αν δεν μπορείς ΑΣΤΟ...τί του σπας την οθόνη και κάνεις την πάπια...Αν δεν το έβλεπα κατευθείαν και επέστρεφα 1 ώρα ή 1 μέρα μετά θα το έριχνε σε εμένα ότι και καλά πήγα να το επισκευάσω μόνος μου!!! Και μιλάμε σε τοπικό κατάστημα που θα πάρει τέτοια δημοσιότητα που ο συγκεκριμένος θα πρέπει να αλλάξει νομό για να βρει δουλειά...
Πόσο μ@λ@κ@ς πια μπορεί να είσαι!!!
Τώρα σκέφτομαι επειδή δεν έχω χαρτιά παραλαβής κλπ στα χέρια μου να πάω από τον υπεύθυνο του καταστήματος αύριο το απόγευμα να ζητήσω εγγράφως ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσής μου...
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
nackgr
Δημοσιεύσεις: 1444
Εγγραφή: 22 Ιαν 2006 20:02
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Δημοσίευση από nackgr » 10 Ιουν 2013 14:52

απο την μια ποναω τον τεχνικο γιατι ολοι λιγο πολυ εχουν κανει μαλακιες ... αλλα δεν το αντιμετώπισε σωστα .. εσυ καλα εκανες
αυταααααααααααα...
e-Byte.gr
Dafuq.gr

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Δημοσίευση από mechpanos » 10 Ιουν 2013 14:59

Άλλο η μαλακία άλλο η μαλακία και η πουστιά... Έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων αφού το πήρε πίσω την γλίτωσε και δεν τον πήρε ο διάολος τώρα περιμένουμε!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
adiaforosgr
Δημοσιεύσεις: 1339
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 17:52
Επικοινωνία:

Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Δημοσίευση από adiaforosgr » 10 Ιουν 2013 16:47

αυτά παθαίνετε όσοι δεν παίρνετε iPad :P

Άβαταρ μέλους
giannis17
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1215
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 19:50
Τοποθεσία: Παγκράτι - Αθήνα
Επικοινωνία:

Ανεύθυνη και ανέντιμη αντιμετώπιση από τεχνικό!

Δημοσίευση από giannis17 » 10 Ιουν 2013 20:23

Πολλά πράγματα δυστυχώς είναι τόσο τυποποιημένα (κολλημένα με κόλλα ή με πολύ κοντά καλώδια) που ακόμα κι εγώ στα τόσα χρόνια έχω σπάσει 2 digitizer κι έχω κάψει μια μητρική laptop από μ@λακία αλλά τα αντικατέστησα με δικό μου κόστος.

Για έναν καλό τεχνικό 1 ζημιά το χρόνο είναι σταγόνα στον ωκεανό. Προτιμάς να του πάρεις του πελάτη καινούριο ότι του χάλασες παρά να μπλέξεις.

Στην δουλειά μου έχουμε ένα ταμείο φύρας για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις. Τόσα μηχανήματα περνάνε από τα χέρια μας κάτι θα πέσει, κάτι θα γρατσουνιστεί...ανθρώπινο είναι απλά πρέπει να το αποδεχθείς και να το αντικαταστήσεις.
"There is only one problem with common sense; it’s not very common."
– Milt Bryce

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φορητοί Υπολογιστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες