Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
jpk
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 09 Μαρ 2011 21:17

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από jpk » 03 Οκτ 2013 02:23

Υπάρχει κάτι που παρέλειψα στην παραπάνω δόμηση δεδομένων ως ευκόλως εννοούμενο αλλά ας το πω, φυσικά σε κάθε εγγραφή στον admins_map γράφεται και όλο το δέντρο admins μέχρι τους super admins (θα μπορούσε να μην γράφεται και να γίνεται σε επίπεδο εφαρμογής με indexed lists αλλά ας γράφεται για να μην τρώμε RAM ).

Και stored procedure να κάναμε σε αυτό πάλι θα τρώγαμε RAM … πόση ; … μάλλον αμελητέα και μάλλον εγώ θα το επέλεγα σε indexed list model αλλά ας το πάμε plain για αρχή …

Επίσης επειδή έκανα πολλές υποθέσεις με σημαντικότερη ότι η διαδικασία απόδοσης δικαιωμάτων σε επίπεδο Account Manager από τον Supervisor σε όσους Sales Admins που είναι απόγονοί του επιλέγει γίνεται κατά την σύσταση του δέντρου ή την δημιουργία Account Manager . Η ίδια δόμηση δεδομένων μπορεί να ισχύσει και από κάτω προς τα πάνω και το ποιος μπορεί να δημιουργήσει τι στο δέντρο να είναι απόρεια του admins_map έτσι π.χ. δεν είναι ανάγκη να δημιουργήσει ένας Sales Admin ένα Account Manager κάτω από αυτόν και μετά να του επιλέξει ο Supervisor ποιοι άλλοι Sales Admins έχουν δικαίωμα σε αυτόν αλλά κατευθείαν ο Supervisor να δημιουργεί Account Managers και να τους κρεμά σε Sales Admins (κάτι που πάλι υποπτεύομαι είναι η φυσική ροή)

p.s. Μπήκα στο business model για να καταλάβω το demand και μου μύρισε κάτι σε πετρέλαιο … αν και δεν νομίζω … πάντως μοιάζει η δόμηση

Άβαταρ μέλους
jpk
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 09 Μαρ 2011 21:17

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από jpk » 03 Οκτ 2013 03:52

Μια παρατήρηση για τα ήθη .. είναι σαφές ότι οι περισσότεροι εδώ είμαστε επαγγελματίες προγραμματιστές .. άρα δεν χρειάζονται διαπιστευτήρια περισσότερα , με αυτό ζούμε. Φυσικά και όλοι θα έχουμε στιγμές οξύτητας και στιγμές που θα τα βλέπουμε ποιο απόμακρα όλα , είμαστε εδώ για να ακούμε και να μοιραζόμαστε γνώσεις και ιδέες. Το να λες μιλώ με οξύτητα γιατί έχω δίκιο .. είναι σχετικό geomagas … το δίκιο εσύ το αποδίδεις στον εαυτό σου άρα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις. Δεν σου λέω να μην μιλάς έτσι όταν σου έρχεται απλά μην χρησιμοποιείς την δικαιολογία «το κάνω γιατί έχω δίκιο» φυσικά και θα πιστεύεις ότι έχεις δίκιο. Και οξύτητα επιτρέπεται στις απόψεις , σαν του korgr και ακόμα παραπάνω … Για εμένα αυτά που δεν επιτρέπονται είναι απαντήσεις όπως π.χ. «κατέβασε το phpBB και δες την λύση» ή τέτοια. Αν την λύση την έχει το phpBB ή το phpBBC ή το phpBBD και την ξέρεις απλά μοιράσου την. Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω το phpBBC μόρφωμά σου … μοιράσου τις γνώσεις σου αν έχεις … (και εγώ αυτό το ερώτημα θα το απαντούσα με 3 γραμμές στο framework που χρησιμοποιώ αλλά δεν το έκανα ζήτημα) Το ερώτημα εδώ ήταν όντως ενδιαφέρων μιας και δεν υπάγεται σε καμία προκαθορισμένη ιεραρχική δομή είναι όμως μέσα στις γνωστές δομές.

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 08:45

Ωραία.

Πριν όμως εξετάσουμε βαθύτερα τη λογική αυτού που λες, μία ερώτηση:

Που είναι τα πεδία name, username, password;

edit: Προφανώς αναφέρομαι στο πιο πάνω post.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geomagas την 03 Οκτ 2013 11:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 08:54

jpk έγραψε:Μια παρατήρηση για τα ήθη .. είναι σαφές ότι οι περισσότεροι εδώ είμαστε επαγγελματίες προγραμματιστές ..
Όχι απαραίτητα. Ίσως δηλώνουμε έτσι, αλλά δεν αποδεικνύεται από πουθενά (ούτε και θα έπρεπε).
jpk έγραψε: άρα δεν χρειάζονται διαπιστευτήρια περισσότερα ,
Δεν χρειάζονται καθόλου, σ' ένα forum. Κρίνεται η άποψη και όχι το άτομο.
jpk έγραψε: με αυτό ζούμε. Φυσικά και όλοι θα έχουμε στιγμές οξύτητας και στιγμές που θα τα βλέπουμε ποιο απόμακρα όλα , είμαστε εδώ για να ακούμε και να μοιραζόμαστε γνώσεις και ιδέες. Το να λες μιλώ με οξύτητα γιατί έχω δίκιο .. είναι σχετικό geomagas … το δίκιο εσύ το αποδίδεις στον εαυτό σου άρα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις.
Λάθος. Μεγάλο. Το δίκιο και το άδικο κρίνεται αντικειμενικά. ΔΕΝ είναι ποτέ υποκειμενικό. Άλλο τι διατείνεται κάποιος, και άλλο αν στην πραγματικότητα έχει δίκιο.
jpk έγραψε: Δεν σου λέω να μην μιλάς έτσι όταν σου έρχεται
Δεν μιλάω έτσι όποτε μου έρχεται, μιλάω έτσι όποτε με προκαλούν. Ποτέ μα ποτέ δεν είπα κάτι χωρίς αιτία.
jpk έγραψε:απλά μην χρησιμοποιείς την δικαιολογία «το κάνω γιατί έχω δίκιο» φυσικά και θα πιστεύεις ότι έχεις δίκιο.
Μην με πατρονάρεις. Αν έχω άδικο κάπου, εξήγησέ μου το, απόδειξέ μου το και θα καταλάβω.
Μην μου λες ότι χρησιμοποιώ το δίκιο μου σαν δικαιολογία, προσβάλλεις τη νοημοσύνη μου.
jpk έγραψε:Και οξύτητα επιτρέπεται στις απόψεις , σαν του korgr και ακόμα παραπάνω … Για εμένα αυτά που δεν επιτρέπονται είναι απαντήσεις όπως π.χ. «κατέβασε το phpBB και δες την λύση» ή τέτοια. Αν την λύση την έχει το phpBB ή το phpBBC ή το phpBBD και την ξέρεις απλά μοιράσου την. Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω το phpBBC μόρφωμά σου … μοιράσου τις γνώσεις σου αν έχεις … (και εγώ αυτό το ερώτημα θα το απαντούσα με 3 γραμμές στο framework που χρησιμοποιώ αλλά δεν το έκανα ζήτημα) Το ερώτημα εδώ ήταν όντως ενδιαφέρων μιας και δεν υπάγεται σε καμία προκαθορισμένη ιεραρχική δομή είναι όμως μέσα στις γνωστές δομές.
Οκ, πάμε τότε παρακάτω.

Antonis78
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 14:41

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από Antonis78 » 03 Οκτ 2013 09:41

Καλημέρα σε όλους!
jpk έγραψε:υπάρχει ένα στοιχείο που δεν έχω (ή σε όλες αυτές τις σελίδες μπορεί και να το είπες) το ποιος τελικά βάζει τον customer στο σύστημα
jpk έγραψε:Επίσης επειδή έκανα πολλές υποθέσεις με σημαντικότερη ότι η διαδικασία απόδοσης δικαιωμάτων σε επίπεδο Account Manager από τον Supervisor σε όσους Sales Admins που είναι απόγονοί του επιλέγει γίνεται κατά την σύσταση του δέντρου ή την δημιουργία Account Manager . Η ίδια δόμηση δεδομένων μπορεί να ισχύσει και από κάτω προς τα πάνω και το ποιος μπορεί να δημιουργήσει τι στο δέντρο να είναι απόρεια του admins_map έτσι π.χ. δεν είναι ανάγκη να δημιουργήσει ένας Sales Admin ένα Account Manager κάτω από αυτόν και μετά να του επιλέξει ο Supervisor ποιοι άλλοι Sales Admins έχουν δικαίωμα σε αυτόν αλλά κατευθείαν ο Supervisor να δημιουργεί Account Managers και να τους κρεμά σε Sales Admins (κάτι που πάλι υποπτεύομαι είναι η φυσική ροή)
Οι Customers και οι Account Managers έρχονται από εξωτερική πηγή, συγκεκριμένα υπάρχει μία εγκατάσταση SAP από την οποία αντλούνται τα δεδομένα μέσω μίας console application και μεταφέρονται στην δικιά μου εφαρμογή. Οι Customers έρχονται με δεμένο Account Manager και χρειάζεται κάποιος να κάνει assign τον Account Manager (αν είναι καινούργιος) σε κάποιον Supervisor (αυτό το κάνει ο Super Admin).
jpk έγραψε:Υπάρχει κάτι που παρέλειψα στην παραπάνω δόμηση δεδομένων ως ευκόλως εννοούμενο αλλά ας το πω, φυσικά σε κάθε εγγραφή στον admins_map γράφεται και όλο το δέντρο admins μέχρι τους super admins (θα μπορούσε να μην γράφεται και να γίνεται σε επίπεδο εφαρμογής με indexed lists αλλά ας γράφεται για να μην τρώμε RAM).

Και stored procedure να κάναμε σε αυτό πάλι θα τρώγαμε RAM … πόση ; … μάλλον αμελητέα και μάλλον εγώ θα το επέλεγα σε indexed list model αλλά ας το πάμε plain για αρχή …
Αν το κατάλαβα καλά, δένεις κάθε Supervisor με συγκεκριμένο Super Admin. Αυτό όμως δεν το θέλουμε, οι Super Admin πρέπει να είναι δεμένοι με όλους τους Supervisors. Άρα, θα πρέπει για κάθε Super Admin να υπάρχει μία εγγραφή που να τον δένει με κάθε Supervisor, σωστά;
jpk έγραψε:p.s. Μπήκα στο business model για να καταλάβω το demand και μου μύρισε κάτι σε πετρέλαιο … αν και δεν νομίζω … πάντως μοιάζει η δόμηση
Έχουν πάρει φωτιά τα μπατζάκια μου με αυτό το project, για αυτό σου μύρισε πετρέλαιο :D :D :D .Χωρίς πλάκα, καμμία σχέση με τον κλάδο.

EDIT:
Με αφορμή την απάντηση του nbc, έψαξα λίγο για τις διαφορετικές προσεγγίσεις σε ιεραρχικά δεδομένα. Ανακάλυψα αυτό που μιλάει για Closure Table. Είναι αρκετά ενδιαφέρον και νομίζω ότι μπορεί να ταιριάξει με την περίπτωσή μου. Τι λέτε και εσείς;

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 10:54

Antonis78 έγραψε:Με αφορμή την απάντηση του nbc, έψαξα λίγο για τις διαφορετικές προσεγγίσεις σε ιεραρχικά δεδομένα. Ανακάλυψα αυτό που μιλάει για Closure Table. Είναι αρκετά ενδιαφέρον και νομίζω ότι μπορεί να ταιριάξει με την περίπτωσή μου. Τι λέτε και εσείς;
Ψηφίζω όχι.

Για δυο λόγους:
1) αποθηκεύει δεδομένα που είναι από τη φύση τους υπολογιζόμενα (depth)
2) όχι απλά χρησιμοποιεί triggers, αλλά σε αυτούς βασίζει την ακεραιότητα των δεδομένων

Στην πράξη, κι εγώ τα έχω εφαρμόσει και τα δύο, αλλά σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις και για πολύ σοβαρότερους λόγους από αυτούς που συζητάμε.
Το (1) για λόγους optimization όταν ο όγκος των δεδομένων και η πολυπλοκότητα των υπολογισμών έκανε τη ΒΔ να έχει αισχρές επιδόσεις
Το (2) για τήρηση logfile, για notifications, για συγχρονισμό με άλλες ΒΔ και παρόμοιους λόγους, όχι για data integrity. Αν μπορούσα να ανταλλάξω κάθε trigger που έχω φτιάξει με μία ή περισσότερες constraints, θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη, ακόμα κι αν χρειαζόταν να φτιάξω 2-3 πίνακες ακόμη.

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 11:29

Να συμπληρώσω και κάτι άλλο, επειδή λέγεται πολύ, και ίσως τελικά να έχει σημασία η διαφοροποίηση:

Η δομή σου, στο σύνολό της, δεν είναι δένδρο αλλά γράφος.
Στο δένδρο, ο κάθε κόμβος έχει ακριβώς έναν γονέα, εκτός της (μίας και μοναδικής) ρίζας που δεν έχει κανένα (είναι ο πρόγονος όλων και απόγονος κανενός).

Δομή δένδρου έχεις στις παρακάτω μεμονωμένες περιπτώσεις:
1) AccountAdmin <--> Customer
2) Supervisor <--> SalesAdmin
3) Supervisor <--> AccountAdmin (μετά τις τελευταίες αλλαγές και την προσθήκη του fk->Supervisors)

Απλά για να το έχουμε υπόψιν μας....

Άβαταρ μέλους
jpk
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 09 Μαρ 2011 21:17

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από jpk » 03 Οκτ 2013 11:41

Το να έχουν όλοι οι Super Admin δικαίωμα σε όλους τους Account Managers (άρα και Supervisors) είναι τόσο απλό όσο το να προσθέτεις στον admins_map όλους τους Super Admins σαν ADMIN_ID όταν προσθέτεις έναν Supervisor με ADMIN_REF_ID. (όπως και με τον ίδιο απλό τρόπο προστίθεται ένα level)

Στην πράξη ούτε και αυτό χρειάζεται αν έχεις διάθεση να χρησιμοποιήσεις μια stored procedure ή ένα indexed list model ή στο απλούστερο ένα recursive function requests στην βάση. Σου βάζω να γράφεις πάντα όλους του επιπέδου για να μην τρως RAM σε κάθε request στην βάση του ποιος ανήκει που.

Φυσικά και κατά την προσθήκη κάποιου σε κάποιο level του αποδίδονται δικαιώματα στον admins_map και κατά την διαγραφή του διαγράφονται.

Το ότι έρχονται οι πελάτες από εξωτερική πηγή δεμένοι με έναν Account Manager ενισχύει αυτό που σου πρότεινα. Φυσικά με κάποιον τρόπο όπως σου έρχοναι θα πρέπει να καταλαβαίνεις από τον Account Manager το εσωτερικό του ID (π.χ. αντιστοίχιση ονόματος και επωνύμου ή κάτι άλλο ανάλογα με το πώς σου έρχεται)
geomagas έγραψε:Που είναι τα πεδία name, username, password;
geomagas διάβασε το ξανά μιας και αναφέρεσαι σε αυτό &#8230; είπα στον δεύτερο πίνακα admins ότι έχει και άλλα στοιχεία admin π.χ. username , password και ότι άλλο θες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jpk την 03 Οκτ 2013 11:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
jpk
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 09 Μαρ 2011 21:17

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από jpk » 03 Οκτ 2013 11:48

geomagas έγραψε: Η δομή σου, στο σύνολό της, δεν είναι δένδρο αλλά γράφος.
Να μην θεωρητικολογήσουμε πολύ και χωρίς λόγο αλλά και το δέντρο που αναφέρεσαι μια μορφή γράφου είναι &#8230; άρα το παραπάνω γίνεται

Η δομή σου στο σύνολό της δεν είναι δενδροειδής γράφος αλλά γράφος που σε κάποια επίπεδα έχει 1 συνδέσεις με όλους του απογόνους του επιπέδου (Super Admin &#8211; Account Manager) και 2 συνδέσεις με επιλεγμένους του επιπέδου ( Sales Admin &#8211; Account &#8211;Manager)

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 11:59

jpk έγραψε:
geomagas έγραψε:Που είναι τα πεδία name, username, password;
geomagas διάβασε το ξανά μιας και αναφέρεσαι σε αυτό &#8230; είπα στον δεύτερο πίνακα admins ότι έχει και άλλα στοιχεία admin π.χ. username , password και ότι άλλο θες.
Ναι δεν διαφωνώ, το είδα. Όμως, μόνο οι admins έχουν στοιχεία πιστοποίησης; Οι customers πχ;
Να το πω αλλιώς: Λες
jpk έγραψε:Στοιχεία admin (px user name ή blowfish password ή ότι άλλο θες)
Δεν νομίζεις ότι τα στοιχεία πιστοποίησης είναι βασικό δομικό στοιχείο και θα πρέπει να καθορίζονται με μεγαλύτερη σαφήνεια;

(το πάω σιγά-σιγά...)
jpk έγραψε:Να μην θεωρητικολογήσουμε πολύ και χωρίς λόγο αλλά και το δέντρο που αναφέρεσαι μια μορφή γράφου είναι &#8230;
"Θεωρητικολογούμε"; Και μάλιστα "χωρίς λόγο";;;

Μα είναι πρακτικό το ζήτημα. Το δένδρο είναι μία πολύ ειδική περίπτωση γράφου. Έτσι που το λες, είναι σαν να σου δείχνουν το δάσος κι εσύ βλέπεις το δέντρο.

Δες το αλλιώς: Η αγελάδα είναι μία πολύ ειδική περίπτωση θηλαστικού. Αν όμως κάποιος σου πει ότι αντιμετωπίζει όλα τα θηλαστικά σαν να ήταν αγελάδες... Θα γελούσες, δεν θα γελούσες;

ΚΑΜΙΑ θεωρία δεν εφευρέθηκε χωρίς πρακτική ανάγκη, σκοπιμότητα και εφαρμογή.

Άβαταρ μέλους
jpk
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 09 Μαρ 2011 21:17

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από jpk » 03 Οκτ 2013 12:15

Το θεωρητικολογήσουμε και χωρίς λόγο πήγαινε ακριβώς σε αυτά που λες. Ας πούμε ότι εκ’ παραδρομής χρησιμοποίησες την έννοια του γράφου σε αντίθεση με αυτή του δένδρου μιας και στην επόμενη απάντησή σου λες
geomagas έγραψε:Το δένδρο είναι μία πολύ ειδική περίπτωση γράφου.


Έπρεπε να επισημανθεί ότι και ο δενδροειδής γράφος , γράφος είναι μετά το
geomagas έγραψε:Η δομή σου, στο σύνολό της, δεν είναι δένδρο αλλά γράφος.


Φυσικά και τα στοιχεία ποιστοποίησης των admins και των customers (αν χρειάζονται) είναι συμαντικά ότι τα ανέφερα με μια γραμμή (τα ανέφερα) στην δόμηση δεδομένων είναι γιατί είναι άσχετα με την ουσία του ερωτήματος.
geomagas έγραψε:Λάθος. Μεγάλο. Το δίκιο και το άδικο κρίνεται αντικειμενικά. ΔΕΝ είναι ποτέ υποκειμενικό. Άλλο τι διατείνεται κάποιος, και άλλο αν στην πραγματικότητα έχει δίκιο.
Αυτός είναι και ο πυρήνας της διαφωνίας μου μαζί σου, δεν υπάρχει αντικειμενικό δίκιο εκτός αν αναφερόμαστε καθαρά σε ορισμούς που έχουν δώσει άλλοι οι αξιώματα. Το να λέει κάποιος "ναι αλλά έχω δίκιο άρα μπορώ π.χ. και να είμαι οξύς" είναι εκ φύσεως μια διαστρέβλωση της λογικής. Και αν μη τι άλλο στο επάγγελμα που κάνουμε την χρειαζόμαστε την λογική

geomagas
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 06 Απρ 2013 13:36
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από geomagas » 03 Οκτ 2013 12:38

jpk έγραψε:Το θεωρητικολογήσουμε και χωρίς λόγο πήγαινε ακριβώς σε αυτά που λες. Ας πούμε ότι εκ’ παραδρομής χρησιμοποίησες την έννοια του γράφου σε αντίθεση με αυτή του δένδρου μιας και στην επόμενη απάντησή σου λες
geomagas έγραψε:Το δένδρο είναι μία πολύ ειδική περίπτωση γράφου.

Όπως: Η αγελάδα είναι μία πολύ ειδική περίπτωση θηλαστικού.
Με άλλα λόγια είναι "υπερβολικά ειδική για να επικεντρτωθείς εκεί".
Δηλαδή, κινδυνεύεις να επικεντρωθείς σε άχρηστες υποθέσεις.
jpk έγραψε: Έπρεπε να επισημανθεί ότι και ο δενδροειδής γράφος , γράφος είναι μετά το
geomagas έγραψε:Η δομή σου, στο σύνολό της, δεν είναι δένδρο αλλά γράφος.

Όπως: Η δομή σου στο σύνολό της δεν είναι αγελάδα, αλλά θηλαστικό.
Το συμπέρασμα το ίδιο: Αν το αντιμετωπίσεις σαν αγελάδα, θα κάνεις υποθέσεις που δεν πρέπει.
jpk έγραψε: Φυσικά και τα στοιχεία ποιστοποίησης των admins και των customers (αν χρειάζονται) είναι συμαντικά ότι τα ανέφερα με μια γραμμή (τα ανέφερα) στην δόμηση δεδομένων είναι γιατί είναι άσχετα με την ουσία του ερωτήματος.

Τι εννοείς "είναι άσχετα με την ουσία του ερωτήματος"; Αναφέρεται στις προδιαγραφές από την αρχή, και στην πορεία δίνονται και διευκρινίσεις για τη διαφοροποίηση των πελατών.
Λοιπόν, που είναι τα usernames/passwords των υπόλοιπων εκτός τους admins;
Επιμένω, διότι προφανώς κάπου θέλω να καταλήξω.
jpk έγραψε:
geomagas έγραψε:Λάθος. Μεγάλο. Το δίκιο και το άδικο κρίνεται αντικειμενικά. ΔΕΝ είναι ποτέ υποκειμενικό. Άλλο τι διατείνεται κάποιος, και άλλο αν στην πραγματικότητα έχει δίκιο.
Αυτός είναι και ο πυρήνας της διαφωνίας μου μαζί σου, δεν υπάρχει αντικειμενικό δίκιο εκτός αν αναφερόμαστε καθαρά σε ορισμούς που έχουν δώσει άλλοι οι αξιώματα. Το να λέει κάποιος "ναι αλλά έχω δίκιο άρα μπορώ π.χ. και να είμαι οξύς" είναι εκ φύσεως μια διαστρέβλωση της λογικής. Και αν μη τι άλλο στο επάγγελμα που κάνουμε την χρειαζόμαστε την λογική
Καταλαβαίνεις τι λες;

Αν δεν υπάρχει αντικειμενικό δίκιο, δεν υπάρχει και αντικειμενική δικαιοσύνη. Ούτε αντικειμενική αλήθεια και ψέμα.
Ούτε πραγματικότητα, παρά μόνο απόψεις. Και υπερισχύει η άποψη του πιο "τσαμπουκά".

Μπορώ να πω ότι 1+1=3, επειδή έτσι το γουστάρω εγώ (και να κοκορεύομαι ότι έχω και innovative άποψη); Τι λέμε τώρα;;;;

Antonis78
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006 14:41

Διαχείριση Ιεραρχίας Χρηστών (User Levels)

Δημοσίευση από Antonis78 » 05 Νοέμ 2013 11:52

Καλησπέρα,

λογω οικογενειακού προβλήματος απουσίασα από το θέμα.

Ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά για την βοήθειά και τις συμβουλές τους, αλλά δυστηχώς, λόγω άλλων προτεραιοτήτων της εταιρείας το project μπαίνει on hold για λίγο καιρό, οπότε θα συνεχίσουμε την κουβέντα μας αργότερα. Σίγουρα θα σας ξαναχρειαστώ γιατί θα γίνει το project, μάλλον τον καινούργιο χρόνο.

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για τον πολύτιμο χρόνο σας που μου διαθέσατε.

Αντώνης

Απάντηση

Επιστροφή στο “PHP Προγραμματισμός”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης