Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Ανταλλαγή εμπειριών και νέα για τις τιμές των συνδέσεων ADSL, VDSL στο internet.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
devilfw
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 11:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Δημοσίευση από devilfw » 11 Νοέμ 2013 21:15

Θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την αντιμετωπιση που ειχα απο τον παλαιο μου παροχο και ισως να γνωστοποιησω κατι πολυ σημαντικο που μπορει οι περισσοτεροι οπως κι εγω να μη γνωριζουν.

Πελατης της forthnet επι χρονια... Πληρωνα για 24αρα γραμμη ιντερνετ.
Που ποτε μου δεν ειχα πιασει πανω απο 6. Κι αυτο για πολυ μικρο χρονικο διαστημα..καποτε..παλια...
Τα τελευταια χρονια ετρεχα σταθερα απο 1 εως και 2,5! Και με πολλες αποσυνδεσεις.
Τελος παντων λιγο πριν τελειωσει το ετησιο συμβολαιο μου με την forthnet αποφασιζω να παω στην cyta. Ελεγα ακομα κι αν τρεχω το ιδιο, τουλαχιστον θα γλυτωσω και κανα 4ευρω το μηνα για τις ιδιες υπηρεσιες.
Κανω τηλεφωνικα αιτηση στη cyta ωστε να γινει η φορητοτητα την μερα που τελειωνει το συμβολαιο μου με την forthnet. Μετα απο 3-4 μερες με παιρνουν τηλεφωνο απο forthnet και με ρωτανε γιατι θελω να φυγω. Τους λεω οτι οι ταχυτητες ειναι πολυ μικρες και πληρωνω αδικα αυτα που πληρωνω.Τους λεω επισης οτι δε μπορω να τηλεφωνω στο τμημα τεχνικης εξυπηρετησης μια φορα την βδομαδα και να περιμενω 40 λεπτα στην αναμονη και στο τελος να μου λενε οτι εχω προβλημα επειδη εχω 3μετρα καλωδιο τηλεφωνικο και οχι μικροτερο!!! ή οτι δε μπορουν να κανουν κατι γιατι η περιοχη μου δινει τετοιες ταχυτητες!!
Η απαντηση τοτε ηταν οτι σε οποιον παροχο και να παω θα τρεχω το ιδιο.Και για να μην παω σε αλλο παροχο στο καπακι μου κανει αντιπροσφορα με λιγοτερα χρηματα!
Την αντιπροσφορα την δεχτηκα! Με βαλαν σε τηλεφωνικη καταγραφη να απαντω σε καποιες ερωτησεις τους που αναμεσα τους ηταν και οτι ''δεχομαι τους παραπανω ορους και υπηρεσιες με τα ταδε χρηματα κτλ κτλ και οτι σε περιπτωση ακυρωσης συμβολαιου πριν την ληξη του θα πρεπει να πληρωσω προστιμο που ανερχεται στα 70κατι ευρω''.
Απαντω σε ολα ''ναι'' λοιπον και το συμβολαιο μου ανανεωνεται!
Μετα απο λιγες μερες με ξαναπαιρνουν απο την cyta, ρωτωντας μου γιατι αλλαξα γνωμη.Τους απαντησα οτι μου ειπαν απο την forthnet για το θεμα ταχυτητας αλλα και για την καλυτερη τιμη.Οτι δε θα αλλαξει κατι στη ταχυτητα.
Απο την cyta εκεινη την στιγμη μου λενε οτι οι ταχυτητες μου θα ειναι πολυ πολυ καλυτερες και με πειθουν ,γιατι με καποιο τροπο η τηλεφωνητρια εβλεπε και μου εξηγουσε οτι τα διπλανα σπιτια απο το δικο μου τρεχουν με τοσο και απεχουν τοσα μετρα απο το δικο μου,κατι που με ενθουσιασε ελαφρως. Και στο καπακι μου κανει ακομα καλυτερη προσφορα στη τιμη. Ε δε μπορεσα να κρατηθω ειπα ναι, παλι σε αυτους! Αλλα εκεινη την ωρα θυμηθηκα την ηχογραφηση που εκανα στη forthnet και συμφωνουσα οτι δε μπορουσα να φυγω πλεον χωρις να πληρωσω προστιμο. Το λεω στην cyta και μου απαντουν οτι δεν μπορουν να με κανουν τιποτα απο τη forthnet αν δεν εχουν περασει 14 ημερες απο την ημερα της ανανεωσης. Μου συμβουλευουν να παρω τηλεφωνο στη forthnet και να τους ρωτησω τυπικα αν εχω πραγματι αυτο το δικαιωμα και ετσι παρακατω, να κανω και την αιτηση ακυρωσης ,τυπικη χωρις να περιμενω καν απαντηση τους! Πραγματι παιρνω τηλεφωνο στη forthnet και τους ρωτω αν μπορω να φυγω! Μου λενε πως μπορω να φυγω αφου πληρωσω70κατι ευρω. Τους λεω οτι εχω το δικαιωμα των 14 ημερων! Μου απαντουν με κατηγορηματικοτατο τροπο οτι δεν υπαρχει τετοια περιπτωση! Οτι κανενας νομος δε λεει κατι τετοιο! Επιμενω και τους λεω οτι ισως να μη το γνωριζουν καλα οι ιδιοι.... Μου απαντουν οτι ειναι πληρως ενημερωμενοι για τα παντα και οτι ακομα κι αν κλεισω το τηλ και ξαναπαρω και μιλησω με αλλον υπαλληλο παλι τα ιδια θα μου πει,διοτι πολυ απλα δεν τιθεται κανενα θεμα περι 14ημερων!!!!
Πραγματι ομως το κλεινω και ξαναπαιρνω. Συνδεομαι με αλλον υπαλληλο και πραγματι μετα απο την ιδια συζητηση καταληγω στο ιδιο αποτελεσμα! ''δεν μπορειτε να ακυρωσετε το συμβολαιο σας κυριε μου χωρις να πληρωσετε προστιμο''.
Ξαναπαιρνω την cyta και μιλαω παντα με την ιδια υπαλληλο...η οποια μου λεει οτι θελουν με το ζορι (η forthnet) να με κρατησουν για ακομα μια χρονια πελατη τους και μου συμβουλευει να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ.
Πραγματι τηλεφωνο στην ΕΕΤΤ και κανω το ιδιο ερωτημα.Μου απαντουν θετικα!!!!
Την ιδια μερα συντασω σε μια κολα Α4 ολο αυτο που σας γραφω εδω...συμπληρωνωντας στο τελος με ειρωνικο υφος οτι γνωριζω για το διαστημα των 14 ημερων και οτι εχω δικαιωμα ακυρωσης κι ας εχω ''υπογραψει'' κιολας και κλεινω το γραπτο μου τονιζωντας οτι εχω κανει ηδη καταγγελια και στην ΕΕΤΤ και στο ΙΝΚΑ και στο ΚΕΠΚΑ. (Μουφα....δεν ειχα κανει πουθενα καταγγελια... απλα πηρα στην ΕΕΤΤ και διασταυρωσα οτι ειχα δικιο!)
Πηγαινω στο πλησιεστερο καταστημα forthnet και βαζω τον υπαλληλο να μου το στειλει με fax στα κεντρικα τους, βαζωντας και μια σφραγιδα επανω στο χαρτι για να μη μου πει κανεις οτι δεν εστειλα ποτε, τιποτα.
Μετα απο 2 ημερες με παιρνουν απο forthnet και μου ανακοινωνουν οτι χαρηκαν για την συνεργασια τοσων ετων μαζι μου και οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα προστιμου.''Θα πληρωσετε μονο τα τηλεφωνηματα που κανατε εκτος δωρεαν χρονου κυριε ταδε...''

Και ολα καλα λοιπον! Αυτο εγω το λεω απατεωνια!!!!
Συν οτι τωρα με την cyta και πανω στα ιδια καλωδια...τρεχω με 7.5!!!!!!!
Συν οτι ηρθαν δυο φορες τεχνικοι της cyta να ελεγξουν γιατι δεν τρεχω παραπανω απο 7,5!!!
Συν οτι ηρθαν ακομα και οτετζηδες μετα απο το καλεσμα που τους καναν απο τη cyta.
Το λεω κι αυτο γιατι τοσα χρονια πελατης forthnet και με τηλεφωνηματα καθε βδομαδας ποτε κανεις τεχνικος δεν ηρθε εστω για τα ματια να δει αν υπαρχει προβλημα!
Και ηρθαν απο μονοι τους οι της cyta χωρις να τους καλεσω εγω! Αλλωστε γιατι να τους καλεσω; Ειδα τα 7,5 και εκανα παρτι!!!!
Αυτη ηταν η εμπειρια μου και δε ξερω αν βγαινει καποιο σοβαρο συμπερασμα για εσας.

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Δημοσίευση από charavge » 12 Νοέμ 2013 19:10

Καλά και έμενες με τέτοια ταχύτητα; 2,5Mbps = τίποτα!
Έπρεπε να σου δώσουν έστω κάποια αποζημίωση...

Μέχρι τώρα ήμουν ικανοποιημένος από τη Forthnet, αλλά πριν λίγο καιρό χαλάστηκα κι εγώ.
Εμείς βάλαμε το 3play της Forthnet (με την απλή NOVA) την προσφορά των Χριστουγέννων, αλλά το έχω μετανιώσει...
Περίπου τα ίδια. Συνεχείς αποσυνδέσεις! Και όταν λέμε συνεχείς, εννοώ συνεχείς! Έχουμε 3 χρόνια forthnet, και τον 1ο χρόνο ήταν όλα καλά. Μετά χαλάσανε τα πράγματα.
Η ταχύτητα είναι επαρκής (10 στα 24), αλλά η εξυπηρέτηση άθλια! Μέχρι και πρίζες μέσα σε όλο το σπίτι με έβαλαν να αλλάξω... :hammer: :hammer:

Κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι κάλεσαν και το σηκώνει ο πεθερός μου και του κάνουν προσφορά να του βάλουν απεριόριστα κινητά, αλλά να του βάλουν και Novasports. Ο άνθρωπος δεν κατάλαβε και είπε εντάξει...
Μου το λέει την ίδια μέρα και καλώ πίσω να τους πω ότι μου είχαν κάνει μια καλύτερη προσφορά και να αλλάξουν την προσφορά αυτή. Σφυρίζανε κλέφτικα και όλη την ώρα με στέλνανε από τον ένα στον άλλο. Μίλησα με όλη τη Forthnet.
Μετά από 1 εβδομάδα ενεργοποιήθηκε το πακέτο και μου είπαν ότι εφόσον έχει ενεργοποιηθεί δε μπορούν να το ακυρώσουν και ότι έχει πρόστιμο 60 ευρώ για το Novasports.
Πήρα στον ΕΕΤΤ κι εγώ και μου είπαν ότι το κάνουν έτσι πάντα και ότι πολύ απλά με ένα fax από ένα κατάστημα Forthnet θα το είχα λύσει... Ακριβώς ό,τι είπες κι εσύ.
Θέλουν πλέον πολύ προσοχή, όλες οι εταιρείες για τις χρεώσεις τους και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Τώρα στο νέο σπίτι που μετακομίζω θα βάλω CYTA με OTETV! Καλύτερη εξυπηρέτηση και οι 2 (Cyta και ΟΤΕ). Μπορεί να πιάνω 8 αντί για 10 Mbps, αλλά την έχουν όλοι οι νέοι γείτονες χωρίς κανένα πρόβλημα.

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13308
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Δημοσίευση από EneMe » 14 Νοέμ 2013 20:15

Αυτό με τις 14 μέρες δεν είναι μόνο για τέτοιες υπηρεσίες, είναι σχεδόν για τα πάντα.

Λέγεται "δικαίωμα υπαναχώρησης" και με μια αναζήτηση στο google θα βρεις τόσο το νόμο όσο και διάφορα διευκρινιστικά κείμενα!

kogos
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 02 Φεβ 2002 01:00

Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Δημοσίευση από kogos » 22 Σεπ 2016 11:32

Συγνώμη που ξεθάβω ένα παλαιό thread, αλλά τόσα χρόνια πέρασαν και μυαλό δεν έβαλαν.

Μου έτυχε λοιπόν ακριβώς το ίδιο πριν από λίγες ημέρες, και ακόμα προσπαθώ να ξεμπλέξω:

Ήμουν forthnet αορίστου καθώς είχε λήξει το συμβόλαιό μου, πράγμα το οποίο σημαίνει πως σε αναχώρηση δεν πληρώνω κάποιο πρόστιμο.

- Με πήραν από Voda και υπόγραψα προσφορά στις 16/9.
- Με πήραν από forthnet 20/9 και έκαναν αντιπροσφορά την οποία δέχθηκα με τηλεφωνική ηχογράφηση.
- Με πήραν από voda 21/9 και έκαναν νέα αντιπροσφορά την οποία δέχθηκα.
- Στις 21/9 (εχθές) πήρα τηλέφωνο την forthnet για να μάθω αν έχω κάποιο πρόστιμο, και μου είπαν πως έχω 75€ πρόστιμο για την αποχώρηση λόγο της αποδοχής της προσφοράς μία ημέρα πριν, στις 20/9. Ρωτώ λοιπόν τον υπάλληλο αν υπάρχει κάποιο χρονικό παράθυρο που μπορώ να αλλάξω γνώμη, και φυσικά μου είπε πως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μάλιστα έδωσε έτοιμα σε προϊστάμενο να με πάρει τηλέφωνο, αλλά φυσικά δεν έλαβα καμία κλήση. Διάβασα λοιπόν το παρόν thread, και τις σχετικές διατάξεις του νόμου και τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις στην ΕΕΤΤ. Φυσικά, αναφέρουν ότι μπορώ να κάνω υπαναχώρηση. Επίσης, διάβασα και τους όρους χρήσης της forthnet/nova από το site τους και αναφέρει το ίδιο, πως δηλαδή υπάναχώρηση μπορεί να γίνει.
- Στις 21/9 πήρα τηλέφωνο και την vodafone, και με ενημέρωσαν και αυτοί πως υπαναχώρηση μπορεί να γίνει για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ παροχή υπηρεσιών.
- Σήμερα, 22/9, έκανα επίσκεψη σε κατάστημα nova, οι οποίοι δεν είχαν ιδέα τι σημαίνει υπαναχώρηση, και μάλιστα ΔΕΝ είχαν καν φαξ στο κατάστημα. Έστειλαν το αίτημα υπαναχώρησης που είχα συντάξει με email (αναφέροντας τους σχετικούς νόμους κλπ). Συμπληρωματικά, πήγα και σε άλλο κατάστημα και το έστειλα και με fax. Επίσης, το έστειλα και από δικό μου προσωπικό email, και έλαβα το σχετικό αυτοματοποιημένο μήνυμα από την forthnet ότι το μήνυμά μου έχει παραληφθεί και πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου.
- Στη συνέχεια πήρα τηλέφωνο την forthnet / nova, και με έκαναν μπαλάκι από τον έναν στον άλλο, ώστε τώρα είμαι σε μία κατάσταση που περιμένω τηλέφωνο από αυτούς.

Άντε και να δούμε τι θα γίνει, γιατί Δευτέρα ενεργοποιούμε στη Vodafone και ανησυχώ πως τυχών καθυστέρηση της forthnet θα δημιουργήσει πρόβλημα.

kogos
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 02 Φεβ 2002 01:00

Τι κανει ο παροχος οταν θελει με το ζορι να σε κρατησει πελατη του;

Δημοσίευση από kogos » 23 Σεπ 2016 09:42

Για όποιον φτάσει σε αυτό το νήμα μέσω google, ή για όποιον στο μέλλον έχει αντίστοιχο θέμα με το δικό του πάροχο, καλό είναι να ενημερώσω για την εξέλιξη:

Μόλις δέχτηκα κλήση από την forthnet από καινούργιο πάλι εκπρόσωπο της εταιρίας, ο οποίος αφού μου είπε 1000 φορές συγνώμη για την αργοπορία της επικοινωνίας (από ότι δικαιολογήθηκε, όλοι οι εκπρόσωποι που ζητούσα ονομαστικά είναι σε ολιγοήμερη άδεια), μου επιβεβαίωσε ότι βάση νόμου ΕΧΩ δικαίωμα υπαναχώρησης. Επίσης με επιβεβαίωσε ότι η επαναφορά μου στο προηγούμενο πρόγραμμα αορίστου θα εκτελεστεί άμεσα, εντός της ημέρας. Με λίγα λόγια, όλοι οι εκπρόσωποι που μου έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση υπαναχώρησης ή δεν ήταν ενημερωμένοι, ή απλά ήθελαν να πιέσουν καταστάσεις. Αναμένω για την αλλαγή τώρα.

Edit: με ξαναπήραν τηλέφωνο από το τμήμα παραπόνων forthnet να με ενημερώσουν ότι μπορώ να παραμείνω στο ίδιο πρόγραμμα, και να μην έχω τέλος απενεργοποίησης. Μου το έστειλαν φυσικά και σε mail. Φυσικά, ζητώντας πάλι συγνώμη!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Συνδέσεις ADSL, VDSL”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες