κατασκευή desktop

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
wesdom

κατασκευή desktop

Δημοσίευση από wesdom » 11 Δεκ 2013 18:52

γεία σας είμαι φοιτητής πληροφορικής και θέλω να φτιάξω ένα desktop καλό γενικα και κυρίως στα γραφικά.εχω κανει καποιες αναζητήσεις και θέλω κι εγώ να μοιραστώ μαζι σας τις σκέψεις μου... Αρχικά το πρώτο μου θέμα ειναι ο επεξεργαστής...σάλος γίνετε τελευτεα για το αν ο i7-3820 ειναι καλύτερος απο τον i7 4770k έχω καταλύξει κυρίως λόγο της quad memorie στον 3820 νομίζω οτι τα ρολόγια του ειναι αρκετά καλα και αν σπασει και τον κάνεισ κανεις oc ειναι πολύ ικανοποιητηκός ...υο δεύτερο πραγμα που σκεύτομαι ειναι η motherboard νομίζω οτι μια ιδανική λύση και σε σχετικά οικονομικά πλέσια ειναι η MSI X79A-GD65 8D...Λοιπόν αρχικά εχω μια ερώτηση η Mushkin 994007 - 16GB (4x4GB) DDR3 PC3-14900 9-10-9-27 Redline μνήμη ram μπορεί να παιξει στην συγκεκριμένη mother χωρίς να κανω oc στην mother? και γενικότερα είναι καλή η συγκεκριμένη μνήμη η μίπως να παω σε κατι σαν Corsair RAM DDR3 8GB (4x2)Kit 1600MHz Vengeance...αν έχετε κάποια καλύτερη πρώταση περιμένω να την ακούσω ευχαριστώ
:)

Άβαταρ μέλους
giannis17
Honorary Member
Επικοινωνία:

κατασκευή desktop

Δημοσίευση από giannis17 » 11 Δεκ 2013 21:36

αν δεν πρόκειται να κάνεις overclocking δεν έχει νόημα να πάρεις μνήμες άνω των 1600mhz. Όσον αφορά τον επεξεργαστή οτιδήποτε πέραν της επεξεργασίας γραφικών εφέ ακόμα κι ένας i5 είναι υπεραρκετός. Έχω octa-core AMD και οι 5 πυρήνες συνήθως κάθονται ενώ σε full load: 25 καρτέλες σε browser, οι μισές με flash μέσα, ανοιχτό wow, downloading και ένα κάρο διεργασίες να τρέχουν από πίσω (skype/ventrillo/dropbox/sidebar gadgets) ... δεν ξεπερνάει συνολικά το 60% η CPU.

Όταν πρόκειται όμως για rendering εκεί και έχει υπεροχή η intel και όσο πιο δυνατός επεξεργαστής τόσο το καλύτερο.