Πώς φτιάχνω διχρωμία?

Βοήθεια και προτάσεις για το καλύτερο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, και γραφικών.

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
asxeto_s

Πώς φτιάχνω διχρωμία?

Δημοσίευση από asxeto_s » 18 Νοέμ 2014 21:40

Καλησπέρα
Φτιάχνω κάτι στο Photoshop και θέλω να εκτυπωθεί σε διχρωμία. Μπορεί να μου πει κάποιος πώς πετυχαίνουμε σίγουρα τη διχρωμία καθότι είμαι και λίγο άσχετος με τα θέματα αυτά.. Απ΄ότι έχω καταλάβει παίζουν μάλλον διάφοροι τρόποι αλλά είναι λίγο μπέρδεμα.
Εχω μια ασπρόμαυρη φωτογραφία σαν φόντο αλλά χρώμα στα γράμματα του κειμένου. Πρέπει να βάλω την φωτο και ότι άλλο έχω σε μαυρόασπρο στο black στα channels και το χρώμα στο Cyan? Ολο το θέμα είναι στα channels?

Ευχαριστώ!

m_fotis

Πώς φτιάχνω διχρωμία?

Δημοσίευση από m_fotis » 21 Νοέμ 2014 20:39

Καλησπέρα.
Γίνε λίγο πιο σαφής αν μπορείς. Διχρωμία είναι και το «σέπια».
Αν από τα γραφόμενα σου κατάλαβα καλά, θέλεις πάνω σε ασπρόμαυρη φωτογραφία να γράψεις γράμματα με χρώμα.
Δεν το κάνεις από τα channels αυτό. Μην πειράζεις τα channels αν δεν γνωρίζεις πως λειτουργούν.
Στο αρχείο που έχεις φτιάξει στο photoshop, βάλε σε ένα layer την φωτογραφία που θες για backgground.
Μετέτρεψε τη σε ασπρόμαυρη (γίνεται με διάφορους τρόπους στο PS).
Σε ένα νέο layer γράψε το χρωματιστό κείμενο που θες.

Αν το ζητούμενο σου ήταν αυτό, τότε σώζεις το αρχείο και είσαι οκ.
Αν δεν είναι αυτό που ζητάς, τότε δώσε περισσότερες πληροφορίες ή και κάποιο παράδειγμα αν μπορείς. :)

asxeto_s

Πώς φτιάχνω διχρωμία?

Δημοσίευση από asxeto_s » 27 Νοέμ 2014 21:50

Βασικά δουλεύω σε CMYK.
Ναι, θέλω ασπ/μαυρη τη φωτο και τα γράμματα με χρώμα (πχ πράσινο). Δηλαδή όλο το αρχείο θέλω όταν το κελισω και πάει για τύπωμα να έχει 2 καθαρά χρώματα (μαύρο κ πράσινο).
Αυτό που ρωτάω είναι πώς γίνεται πχ το πράσινο ή το μαύρο να είναι καθαρά (100%) και να μην έχουν στοιχεία και απο άλλα χρώματα.

Δεν ξέρω αν τα λέω καλά.. :-?

nbc
Honorary Member
Επικοινωνία:

Πώς φτιάχνω διχρωμία?