Τυπολόγιο απόδοσης google adwords

Τρόποι για να διαφημίσουμε προϊόντα, υπηρεσίες και ιστοσελίδες μέσα στο διαδίκτυο (AdWords, κτλ).

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
michaeldim
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 24 Μαρ 2003 12:10
Τοποθεσία: Bugibba, Malta
Επικοινωνία:

Τυπολόγιο απόδοσης google adwords

Δημοσίευση από michaeldim » 26 Ιουν 2015 15:39

Υπολογίστε την απόδοση ενός λογαριασμού AdWords με τους ακόλουθους τύπους.
Όλα τα δεδομένα πρέπει να υπολογίζονται για την ίδια χρονική περίοδο.


Ποσοστό μετατροπών
(Conversion Rate)


Ορισμός:

Το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) είναι το ποσοστό των επισκεπτών που αγοράζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία (για ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου) ή που έχουν εγγραφεί για κάτι, ή γενικά έχουν ολοκληρώσει έναν στόχο επιτυχώς.

Τύπος:

Ποσοστό μετατροπών % = Αριθμός Μετατροπών * 100⁄Επισκέψεις



Μέσος όρος εσόδων ανά παραγγελία

Τύπος:

Μ.Ο. εσόδων ανά παραγγελία = Έσοδα⁄Αριθμός Μετατροπών



Κόστος ανά Ενέργεια
(Cost Per Action - CPA)


Ορισμός:

Κόστος ανά Ενέργεια (CPA) είναι το ποσό που ο διαφημιζόμενος πληρώνει για κάθε συγκεκριμένη δράση (για παράδειγμα, μια παραγγελία όταν η ιστοσελίδα είναι ηλεκτρονικού εμπορίου).

Τύπος:

Κόστος ανά Ενέργεια (CPA) = Δαπάνες⁄Αριθμός Μετατροπών



Αξία ανά Μετατροπή
(Value Per Conversion)


Τύπος:

Αξία ανά Μετατροπή = Μ.Ο. εσόδων ανά παραγγελία⁄Κόστος ανά Ενέργεια



Αξία ανά κλικ
(Value Per Click - VPC)


Ορισμός:

Αξία ανά κλικ (VPC) είναι το αναμενόμενο κέρδος από έναν τρέχοντα επισκέπτη σε μια ιστοσελίδα.

Τύπος:

Αξία ανά κλίκ (VPC) = Αξία ανά Μετατροπή * Μετατροπές⁄Επισκέψεις

Συμβουλή: Η αξία ανά κλικ πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το Κόστος ανά κλικ (VPC > CPC)



Κέρδος

Τύπος:

Κέρδος = Έσοδα - (Κόστος ανά Ενέργεια * Μετατροπές)



Απόδοση της Επένδυσης
(Return On Investment - ROI)


Ορισμός:

Το Return on Investment (ROI) μετρά την αναλογία των κερδών σας προς την επένδυσή σας στο Google AdWords.

Τύπος:

Return On Investment (ROI) % = Κέρδος * 100⁄Δαπάνες



κατεβάσετε αυτό το τυπολόγιον σε αρχείο PDF


Επίσης έκαμα ένα βοηθητικό αρχείον για εύκολο υπολογισμό και σύγκριση των παραπάνω δεικτών. Δείτε το εδώ


ΠΗΓΗ
Business: mdimitriou.com
Personal: dimitriou.sexy
Video CV: michail.dimitriou.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διαφημίζοντας προϊόντα (AdWords, κτλ)-γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες