Pokemon Go, ή πως η δουλειά 20 ετών φέρνει την επιτυχία απο την πρώτη μέρα. #PokemonGo

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27622
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Pokemon Go, ή πως η δουλειά 20 ετών φέρνει την επιτυχία απο την πρώτη μέρα. #PokemonGo

Δημοσίευση από cordis » 14 Ιούλ 2016 18:50

Πόσο καιρό χρειάζεται για να δημιουργήσει κάποιος μια άμεση επιτυχία; Για τον John Hanke πήρε 20 χρόνια για να δημιουργήσει το Pokémon Go.

Αυτή την εβδομάδα, η εφαρμογή Pokémon Go έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ, με 10+ εκατομμύρια downloads την πρώτη εβδομάδα, ξεπερνώντας το Twitter σε ενεργούς χρήστες την ημέρα, και με υψηλότερο μέσο χρόνο το χρήσης από το Facebook, το Snapchat, το Instagram και το WhatsApp.

Πώς ο John Hanke κατάφερε να δημιουργήσει μια τέτοια ξαφνική μαζική τρέλα; Εδώ είναι οι 10 κυριότερες φάσεις της ζωής του που ανέβηκε level για να φτάσει sto Pokémon Go:
1ο level up: Το 1996, ενώ ήταν ακόμα φοιτητής, ο John συν-δημιούργησε το πρώτο MMO (massively multiplayer online παιχνίδι) που ονομάζεται "Meridian 59". Πούλησε το παιχνίδι αυτό στην 3DO να προχωρήσουμε σε ένα μεγαλύτερο πάθος του: τη χαρτογράφηση του κόσμου.

2ο level up: Το 2000, ο John Hanke ξεκίνησε το "Keyhole" το οποίο σύνδεσε χάρτες με αεροφωτογραφίες, για να δημιουργηθεί ο πρώτος online 3D χάρτης του κόσμου με GPS σύνδεση.

3ο level up: Το 2004, η Google αγόρασε το "Keyhole" και με τη βοήθεια του John, μετέτρεψε το Keyhole σε αυτό που είναι τώρα το ‘Google Earth’. Τότε ήταν που ο John αποφάσισε να επικεντρωθεί στη δημιουργία GPS-based παιχνιδιών.

4ο level up: Ο John έτρεξε την ομάδα του Google Geo τις χρονιές 2004-2010, δημιουργώντας το Google Maps και το Google Street View. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, συγκέντρωσε την ομάδα που αργότερα θα δημιουργήσει το Pokémon Go.

5ο level up: Το 2010, ο John ξεκίνησε την Niantic Labs με αρχική χρηματοδότηση από την Google για να δημιουργήσει ένα παιχνίδι σε χάρτες. Ο John εξηγεί γιατί την αποκάλεσε Niantic:
"Niantic είναι το όνομα ενός φαλαινοθηρικού πλοίου που κατά τη διάρκεια του Gold Rush, και μέσα από διάφορες περιστάσεις, προσάραξε στην ακτή. Αυτό συνέβη και με πολλά άλλα πλοία. Το Σαν Φρανσίσκο βασικά χτίστηκε πάνω στα κουφάρια αυτών των πλοίων. Στεκόμαστε πάνω σε αυτά τώρα, απλά δεν το ξέρουμε. Αυτή είναι και η ιδέα, ότι υπάρχουν εκπληκτικά πράγματα στον κόσμο, αλλά ακόμα κι αν είναι στο διαδίκτυο, είναι δύσκολο να τα γνωρίζουμε. "

6ο level up: Το 2012, ο John δημιούργησε το πρώτο GEO-based MMO της Niantic, με το όνομα "ingress".
Και μας εξηγεί: "Στην περίπτωση του Ingress η δραστηριότητα είναι σε στρώματα πάνω από τον πραγματικό κόσμο και από το τηλέφωνό σας. Η έμπνευση ήταν κάτι που πάντα χρησιμοποιούσα για να ονειροπολήσω ενώ ήμουν στην καθημερινή μου μετακίνηση από το σπίτι προς την Google και το αντίθετο."
"Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσε να γίνει ένα φοβερό παιχνίδι χρησιμοποιώντας όλα τα γεωγραφικά δεδομένα που έχουμε. Είδα τα τηλέφωνα να γίνονται όλο και πιο ισχυρά και σκέφτηκα ότι θα έρθει ο χρόνος που θα μπορούσε να γίνει ένα πραγματικά φοβερό παιχνίδι περιπέτειας στον πραγματικό κόσμο."

7ο level up: Το 2014, η Google και το Pokémon συνεργάστηκαν για την Πρωταπριλιά, όπου επέτρεψαν στον κόσμο να βρίσκει πλάσματα του Pokémon μέσα στο Google maps. Ήταν μια τεράστια επιτιχία, και ο John σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα πραγματικό παιχνίδι.

8ο level up: Ο John αποφάσισε να χτίσει το Pokémon Go πάνω στο υλικό που είχαν φτιάξει οι παίκτες του Ingress, και οι πιο δημοφιλής προορισμοί από αυτούς έγιναν Pokéstops και gyms στο Pokémon Go:
Όπως λέει ο John, "Τα Pokéstops υποβάλλονται από τους χρήστες, οπότε προφανώς είναι σημεία που συχνάζει ο κόσμος. Είχαμε ουσιαστικά δυόμισι χρόνια όπου οι άνθρωποι πηγαίναν σε όλα αυτά τα μέρη όπου μπορούσαν να παίξουν το Ingress, ακόμα και σε κάποιες πολύ απομακρυσμένες περιοχές. Υπάρχουν σημεία στην Ανταρκτική και στο Βόρειο Πόλο, και τα περισσότερα σημεία στο ενδιάμεσο τους. "

9η level up: Ο John έλαβε 25 εκατομμύρια δολάρια από την Google, την Nintendo, την Pokémon Company και άλλους επενδυτές, από τον Δεκέμβριο του 2015 έως τον Φεβρουάριο του 2016 για να αναπτύξει μια ομάδα των 40+ ατόμων ώστε το Pokémon Go να είναι έτοιμο φέτος.

10ο level: Ο John και η ομάδα του παρουσίασαν το Pokémon Go στις 6 Ιουλίου στις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Από την έναρξή του, η τιμή της μετοχής της Nintendo έχει αυξηθεί 12 δισεκατομμύρια δολάρια, και η εφαρμογή δημιουργεί ήδη πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια ημερήσιες αγορές εντός εφαρμογής, καθιστώντας την ένα πραγματικό φαινόμενο.

Η άμεση επιτυχία του Pokémon Go πήρε στον John Hanke 20 χρόνια για να γίνει. Όλα αυτά τα 20 χρόνια, είχε ένα μεγάλο όραμα για ένα παιχνίδι σε layers πάνω από τον πραγματικό κόσμο. Δεν ήξερε τι μορφή θα πάρει τελικά, αλλά σε κάθε βήμα που έκανε επικεντρωνόταν και στο επόμενο επίπεδο που ήθελε να φτάσει.

Σε κάθε νέο επίπεδο, είχε νέες εξουσίες, νέα μέλη ομάδας, καθώς και νέα στοιχεία στην τελική απογραφή...

Είστε όπως ο John Hanke, και συμπεριφέρεστε στο δικό σας επιχειρηματικό ταξίδι σαν ένα μεγάλο MMO παιχνίδι;

Να έχετε το τελικό στάδιο στο μυαλό σας, αλλά να επικεντρώνεστε στο σήμερα και στο πως θα ανεβείτε επίπεδο προς τα πάνω.

Σε κάθε επίπεδο, αναπτύξτε τις δυνάμεις σας, την ομάδα σας και την τύχη σας.

Να γνωρίζετε ότι πρέπει να περάσει κάποιος πολλά επίπεδα για να κερδίσει το παιχνίδι.

"Χρειάζονται 20 χρόνια για να κάνεις επιτυχία απο την πρώτη μέρα." ~ Έντι Κάντορ

#PokémonGo

Πηγή: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
EkLekTos
WebDev Moderator
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: 07 Απρ 2005 15:44
Τοποθεσία: Inside the Effects
Επικοινωνία:

Pokemon Go, ή πως η δουλειά 20 ετών φέρνει την επιτυχία απο την πρώτη μέρα. #PokemonGo

Δημοσίευση από EkLekTos » 15 Ιούλ 2016 19:26

Επειδή το κατέβασα μπορώ να πως πως είναι κόλλημα και έχει την πλακά του, βέβαια για πόσο καιρό; Φοβάμαι πως είναι μια φουσκα όπως και τόσα παιχνιδια που βγήκαν και σταμάτησαν..
* Apple Technical Support Specialist *
* Apple Sales & Product Professional Certificate since 2011 * Εικόνα
Follow me @Twitter


Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες