Δεν υπάρχω στο google search

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: Super-Moderators, WebDev Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
jimaras96

Δημοσίευση από jimaras96 » 19 Σεπ 2016 16:11

Καλή σας μέρα

Παιδιά ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι είμαι τελείως άσχετος με θέματα SEO οπότε δείξτε κατανόηση.

Αυτές τις μέρες ολοκλήρωσα την προσωπική μου σελίδα που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο μια σελίδα για να φαίνονται οι δουλειές μου και να μπορούν να επικοινωνούν μαζί μου

Μπορείτε να την δείτε εδώ http://jimgeorgosopoulos.com/

Το θέμα μου είναι ότι απο όσο βλέπω δεν με βγάζει καθόλου το google. Της έβαλα keywords και την πέρασα και στο webmasters της google (βέβαια εκεί λέει ότι ακόμα δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία). Τι μπορώ να κάνω για να ανέβει λίγο, δεδομένου ότι είναι επαγγελματική (δηλαδή δεν είναι blog) και δεν έχει άρθρα και ποστ;

Άβαταρ μέλους
free3yourmind
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από free3yourmind » 19 Σεπ 2016 16:27

Η σελιδα υπαρχει στο google - εχει γινει index - αυτο μπορεις να το δεις γραφωντας site:http://jimgeorgosopoulos.com/

Απο εκει και περα για να ανεβει, πρεπει να περασει χρονος και να παρεις και links
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
http://www.traveling.gr

jimaras96

Δημοσίευση από jimaras96 » 19 Σεπ 2016 17:02

Όταν λες να πάρει link τι εννοείς;

Το καταλαβαίνω ότι θέλει χρόνο αλλά η απορία μου είναι η εξής

Πως γίνεται σελίδες πχ για ταινίες να βγαίνουν πρώτες στην αναζήτηση;
Το ρωτάω γτ τέτοιες σελίδες συνήθως δεν τις επισκέπτεται πολύς κόσμος οι δημιουργοί αυτόν των σελίδων τι κάνουν παραπάνω; Πληρώνουν για διαφήμιση ή αλλάζουν κάτι στο SEO;

και κάτι τελευταίο δεν υπάρχει κάποιο εργαλείο της google να με βοηθήσει να ανεβάσω πιο γρήγορα την σελίδα στην αναζήτηση;