Διαδικτυακή εκστρατεία για να σωθεί η πλατφόρμα του Beat!

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Διαδικτυακή εκστρατεία για να σωθεί η πλατφόρμα του Beat!

Δημοσίευση από cordis » 28 Σεπ 2017 23:36

Το Ελληνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχωρά σε νέες νομοθετικές ρυθμίσεις οι οποίες θα καταργήσουν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές ταξί και τον τρόπο που λειτουργούσαν μέχρι σήμερα με τους επιβάτες να επιλέγουν τα ταξί της αρεσκείας τους.

Το νομοσχέδιο αυτό προβλέπει μεταξύ άλλων τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως όλες οι αντίστοιχες εφαρμογές θα πρέπει να μετατραπούν από διαμεσολαβητές σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου.

Οι αρχικές σκέψεις ήταν πως το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα δυσκόλευε τη λειτουργία της αμερικανικής Uber που συνεργάζεται κυρίως με αυτοαπασχολούμενους οδηγούς. Όμως πρόκειται να πληγωθούν και άλλες εφαρμογές ταξί που στηρίζονται στη συνεργασία με επαγγελματίες αυτοκινητιστές, όπως η ελληνική Beat (πρώην Taxibeat), η οποία έχει λανσάρει την εφαρμογή της με επιτυχία και σε χώρες του εξωτερικούκαι εξαγοράστηκε από τον γερμανικό κολοσσό Daimler έναντι τιμήματος που ξεπερνάει τα 40 εκατ. ευρώ.

Με την απόφασή του αυτή το Ελληνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξαναγκάζει τους περίπου 8 χιλιάδες οδηγούς της Beatσε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών Εφαρμογών.

Ο ιδρυτής της Beat, κ. Δρανδάκης, σε δηλώσεις του στο capital.gr προαναγγέλλει προσφυγή στη δικαιοσύνη. «Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που φτιάξαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό, οι αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας, πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά» σχολίασε ο κ. Δρανδάκης.

Η Beat ξεκίνησε διαδικτυακή εκστρατεία με τίτλο "αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε” με στόχο την ακύρωση της νομοθετικής πρωτοβουλίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ακολουθεί κείμενο που συνοδεύει τη ψηφοφορία, που διενεργείται μέσω της ιστοσελίδας change.org, το οποίο αναφέρει:

«Το Ελληνικό Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αποφάσισε να προωθήσει σχέδιο νόμου που μετατρέπει την Beat (πρώην Taxibeat) σε εταρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.

Με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο εξαναγκάζει τους 8 και πλέον χιλιάδες οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών Εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό Έλληνα πολίτη.

Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμα τεχνολογική επιχείρηση όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60.

Η έναρξη του Taxibeat to 2011, αποτέλεσε το σημείο τομή για να αλλάξει εντελώς η εικόνα των αστικών μεταφορών στην Ελλάδα. Το ταξί έπαψε να είναι "ο ταρίφας" και έγινε ο σωστός και αξιοσέβαστος επαγγελματίας που όλοι αγαπούν να χρησιμοποιούν καθημερινά. Και όλα αυτά χάρη στο νέο μοντέλο που έφερε το Taxibeat: την αξιολόγηση του επαγγελματία, τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, και την ανταμοιβή των καλύτερων του κλάδου.

Το Taxibeat μέσα στα χρόνια μεγάλωσε, έφτασε τους σχεδόν 1 εκατομμύριο πελάτες, έκανε επενδύσεις εκατομμυρίων, δημιούργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και έγινε το success story της χώρας στα σκληρότερα χρόνια της κρίσης - ένα success story που έδινε κουράγιο σε όλους τους Έληνες ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και συλλογικά σαν έθνος.

Οι διατάξεις του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές που αφορούν στην Beat (η μετατροπή της από μεσολαβητή σε εταιρεία μεταφορών, οι 3ετείς συμβάσεις με οδηγούς-υπαλλήλους) είναι ενάντια στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Ζητάμε να καταργηθούν τώρα και να μην ψηφιστούν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο».

Αν πιστεύετε και εσείς πως το νέο νομοσχέδιο υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εμποδίζει την καινοτομία στην επιχειρηματικότητα, καλείστε να συμμετέχετε και εσείς στην διαδικτυακή εκστρατεία πατώντας εδώ.

Από την άλλη να σημειωθεί, η πανελλήνια ομοσπονδία επαγγελματιών ιδιοκτητών αυτοκινητιστών ταξί και αγοραίων έχει στραφεί με βαριές δηλώσεις κατά του ιδρυτή της Beat, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «οι πρακτικές σας είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού και αυτόν ακριβώς πολεμά το νέο νομοσχέδιο».

http://www.epixeiro.gr/article/63529
Συνημμένα
taxi_beat_-_drandakis.jpg
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
apsuh0s
Script Master
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 21:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Επικοινωνία:

Re: Διαδικτυακή εκστρατεία για να σωθεί η πλατφόρμα του Beat!

Δημοσίευση από apsuh0s » 29 Σεπ 2017 17:49

Μα τι μπορεί να απαντήσει κάποιος. Εμετικά κατεστημένα.
.ninja { color: black; visibility: hidden !important; }

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης