Μπορείτε να μου συστήσετε εσείς έναν καλό editor για σχεδιασ

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με την HTML, XHTML και την κατασκευή σελίδων για το Web.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
anastasia

Δημοσίευση από anastasia » 23 Ιαν 2001 09:14

κατ' αρχήν ευχαριστώ γαι την απάντηση. Επειδή είμαι αρχάρια όσον αφορά το σχεδιασμό σελίδας και τώρα μαθαίνω τη γλώσσα html μπορείτε να μου συστήσετε κάποιους καλούς και σχετικά εύκολους editor για αυτόν ακριβώς το σκοπό;

AkisTP
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από AkisTP » 24 Ιαν 2001 18:34

Proswpika theorw to Macromedia Dreamweaver to pio kalo paketo gia paragwgh sites....H version Dreamweaver Ultradev einai pio eppagelmatikh kai pio proxwrhmenh kai thn thewrw mia para kalh lush se periptwsh pou thes na blexteis me web databases, web programming klp. <br>Panta parola auta enas aplos text editor bohthaei sto na xekatharizeis ton kwdika HTML, Javascript ,VBscript etc. Egw xrhsimopoiw to TextPad kai to synistw anepifilaxta...Parola auta akoma kai to notepad kalo einai...<br>Elpizw na bohthisa!!! Good Surfing!!!

zoyzoy

Δημοσίευση από zoyzoy » 25 Ιαν 2001 12:40

kata ti gnomi moy poli kalo programma einai to coffeecup.einai eykolo sti xrisi toy kai exei akoma merika animations ,eikones kai etoima javascripts.

zoyzoy

Δημοσίευση από zoyzoy » 25 Ιαν 2001 12:40

Εγώ σου προτείνω το FrontPage 10 (που θα βγεί τον Ιούλιο. Έμαθα ότι θα έχει κάποιες καλές λειτουργείες και καλύτερο html editor.

str

Δημοσίευση από str » 25 Ιαν 2001 12:40

Macromedia Dreamweaver (to 4 einai katapliktiko) kai HOmeSite4.51.

Screen
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Screen » 12 Φεβ 2001 15:52

Aσφαλώς και το Dreamweaver 4. Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο για μια σωστή δουλειά. :smile:<P>------------------

anastasia

Δημοσίευση από anastasia » 20 Φεβ 2001 11:13

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις<P>------------------

anastasia

Δημοσίευση από anastasia » 21 Φεβ 2001 14:32