Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
greek_manager
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1243
Εγγραφή: 21 Οκτ 2002 19:01
Τοποθεσία: Back to Greece
Επικοινωνία:

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από greek_manager » 27 Φεβ 2004 15:06

Χωρίς καμιά διάθεση να κάνω διαφήμιση, ας γράψω μια εμπειρία που είχα την εβδομάδα που πέρασε :wink:

Λόγω κακών χειρισμών και απαράδεκτης νοοτροπίας της κατασκευάστριας εταιρείας, που χρησιμοποιεί τους πελάτες της ως beta testers των "update" της (δεν θέλω να το συγκεκριμενοποιήσω δημόσια για ευνόητους λόγους) καταστράφηκε το ΒΙΟS του υπολογιστή μου (περάστηκε "κανονική" έκδοση που είχε προβλήματα, η οποία έγινε download από το official site φυσικά). Μιας και το BIOS δεν έκανε καν POST πήγα το πισι στο ΠΛΑΙΣΙΟ απόπου και το είχα αγοράσει. Χωρίς πολλές ερωτήσεις, την επόμενη μέρα που τους πήρα τηλ, μου είπαν ότι είναι έτοιμο και το παρέλαβα αμέσως. Εκεί διαπίστωσα ότι μου είχαν αλλάξει την motherboard βάζοντάς μου μάλιστα ακριβότερη (και καλύτερη έκδοση) από αυτή που είχα αρχικά (πχ η παλιά είχε μόνο 2 slots για RAM, αυτή έχει 4, η παλιά είχε chipaki 848 αυτή έχει 865)

Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ ευχαριστημένος :kaloe:
aka thkouk
Football Manager - H ελληνική κοινότητα
παιχνιδια στρατηγικης - Παίξε Δωρεάν

Άβαταρ μέλους
AGRI0GATOS
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 20 Αύγ 2003 19:24
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από AGRI0GATOS » 27 Φεβ 2004 15:10

kai egw lew kako logo tha pei pali me ta tosa kala :)

euge ama einai na to paw kai egw hehehe

Άβαταρ μέλους
GhostShip
Δημοσιεύσεις: 338
Εγγραφή: 30 Σεπ 2003 09:57
Τοποθεσία: Αθήνα

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από GhostShip » 27 Φεβ 2004 15:11

Υπάρχουν και μερικοί που σέβονται τον πελάτη και τα χρήματα που έχει δώσει... αν και από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν γίνεται πάντα το ίδιο :wink:

Υπάρχουν και μερικοί άλλοι, ονόματα δεν λέμε, Alpha Copy με λένε......(ας μην εκφραστώ...)

Άβαταρ μέλους
Youli
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1586
Εγγραφή: 29 Δεκ 2000 01:00
Τοποθεσία: Στο ηρωικό Τριπιτσούνι

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από Youli » 27 Φεβ 2004 15:48

Ας μην αρχίσω να λέω κι εγώ τον πόνο μου για την ονόματα δεν λέμε, infoquest δεν θίγουμε, γιατί η ιστορία είναι για γέλια και για κλάμματα (και για γερά νεύρα... :hammer: :hammer: ). Ένα θα πω μόνο...σε 1 χρόνο, τους το έχω πάει 3 φορές... α, καλό, ε?

spookyb52
Δημοσιεύσεις: 1891
Εγγραφή: 23 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Lost in the mansion
Επικοινωνία:

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από spookyb52 » 27 Φεβ 2004 16:18

Εγώ νομίζω....
Καλά μή το φωνάζεις παντού γιατί δέν το έχουν σε τίποτα να στην πάρουν πίσω! :o ...για το πλαίσιο μιλάμε που οι πωλητές του νομίζουν οτι η microsoft φτιάχνει motherboards δέν έχουν ακουστά την microstar και άν πάς για tower μπορεί να σου πουλήσουν..κουτί απο κάρτα...γραφικών!!! (αυτό το τεέυταίο ακόμα να καταλάβω πώς το κάνουν) Άσε που άν πάς και τους ζητήσεις (για πλάκα) να σου πούν και τη δική τους άποψη για μια σύνθεση θα σου βάλουν απίστευτα πράγματα μέσα (όχι φθηνότερα) και τεκμηριώνουν την άποψή τους ως : το pc barbeque magazine το έβγαλε best buy το gourmet KT266pro.. ή οτι μια radeon 9800 άν και άχρηστη καλό είναι να υπάρχει και να συνδυάζεται με surround ήχο. Τί και άν το μόνο που θές είναι το word processor. Επίσης νομίζουν οτι όλα τα disk drives έρχονται με.. eide καλώδιο (γιατί άλλωστε το λένε retail --η απάντηση---??? :lol: )
Κάποιες, μέσα σε... πλάισιο εμπειρίες...

Δέν είναι μόνο οι πωλητές του πλαισίου έτσι και ούτε είναι όλοι το ίδιο αλλά έτυχε η συζήτηση να περιλαβάνει το πλαίσιο και έχω ζήσει μερικές ξεχωριστές (απολαυστικές) στιγμές εκεί. :P
Life is like a fast car on an icy road. Brakes don't work, yes I know it, but I step on the gas
Garage punk | Rockabilly | Rock 'n' Roll | Stoner

aiantas
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 14 Φεβ 2004 01:36

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από aiantas » 27 Φεβ 2004 23:59

Το πλαισιο εχει την καλυτερη υποστιριξη στο θεμα των πελατων που εχω δει!Ακομα και να δουλευει κατι στο αλλαζουν αν το μετανιωσες που το αγορασες!(ειχα παρει μια wifi καρτα αφου την δοκιμασα δεν την ηθελα πλεον και την πηγα πισω λεγοντας οτι δεν ειναι συμβατη με το mobo μου και την πηραν αμεσως πισω!!)

Άβαταρ μέλους
matakia
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: 13 Οκτ 2003 00:19
Επικοινωνία:

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από matakia » 28 Φεβ 2004 01:46

μιας και λέτε για το πλαίσιο....

φίλη πήγε να αλλάξει τροφοδοτικό και της είπαν οτι θα κάνει περίπου 1 βδομάδα....δεν λέω μπορεί να έχει πολύ δουλειά το κατάστημα, αλλά για υπόθεση λίγων λεπτών πήγαινε πολύ να το κρατήσουν τόσες μέρες.

τελικά έμαθε να το αλλάζει μόνη της :P

spookyb52
Δημοσιεύσεις: 1891
Εγγραφή: 23 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Lost in the mansion
Επικοινωνία:

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από spookyb52 » 28 Φεβ 2004 16:16

aiantas έγραψε:Ακομα και να δουλευει κατι στο αλλαζουν αν το μετανιωσες που το αγορασες ...την πηγα πισω λεγοντας οτι δεν ειναι συμβατη με το mobo μου και την πηραν αμεσως πισω!!)
Θές να πείς οτι τους ξεγέλασες. Δέν τους είπες οτι δέν τη θές αλλά ότι δέ δουλεύει στο σύστημα σου! Τελείως διαφορετικό...

Anyway... εγώ έχω αντίθετη άποψη για το πλαίσιο και το service του αλλά όποιος είναι ικανοποιημένος απο τις υπηρεσίες που του προσφέρει η συγκεκριμένη αλυσίδα καλά κάνει και την επιλέγει για τις αγορές του.
Life is like a fast car on an icy road. Brakes don't work, yes I know it, but I step on the gas
Garage punk | Rockabilly | Rock 'n' Roll | Stoner

aiantas
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 14 Φεβ 2004 01:36

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από aiantas » 28 Φεβ 2004 21:13

Το καλο ειναι οτι μπορεις να κανεις αλλαγη σε οποιοδηποτε μαγαζι πλαισιου αρκει να εχεις την αποδειξη.Οποτε ακομα και αν καποιος πωλήτης ειναι <<στριμμενος>> πας σε αλλον!!
Δεν τους ξεγελασα αλλα ειπα να το φερω λιγο πιο ομαλα για να εχω περισσοτερες πιθανοτητες αλλαγης.

cosmathan
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 28 Αύγ 2003 01:50

Τεχνική υποστήριξη καταστημάτων

Δημοσίευση από cosmathan » 09 Μαρ 2004 16:02

Μπορεί να μην είναι το φθηνότερο μαγαζί αλλά έχει και τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη από 801(χωρίς χρέωση) πολλές ώρες το 24ωρο. Το καλό είναι ότι δίνουν πληροφορίες σε οποιονδήποτε και όχι μόνο στους δικούς τους πελάτες.

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες