Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3195
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από CyberCr33p » 23 Μαρ 2007 11:41

mechpanos έγραψε: Μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην Ελλάδα...καλά που τους βρίσκουν τους υπάλληλους αλλά κι εμείς γιατί γινόμαστε πελάτες τους;;;
Όσα λιγότερα ξέρει ο υπάλληλος τόσα λιγότερα δεν τον πληρώνουν; Μήπως έπεσες σε καμιά γραμματέα; Πάντως είναι γενικά απαράδεκτο να βάζουν άτομα που δεν έχουν γνώσεις σε θέσεις υποστήριξης.

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από PanosIlio » 23 Μαρ 2007 11:49

CyberCr33p έγραψε:Όσα λιγότερα ξέρει ο υπάλληλος τόσα λιγότερα δεν τον πληρώνουν;
Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση, από προσωπική μου εμπειρία, είναι ΌΧΙ. This is Ελλάντα. Ο μισθός του υπαλλήλου δεν είναι σε συνάρτηση της μόρφωσης, της δουλειάς που προσφέρει και στον βαθμό εξειδίκευσης που έχει. Ο μισθός εξαρτάται από τον τίτλο. Τώρα καλώς ή κακός είναι άλλο θέμα. Αλλά σε μεγάλες εταιρείες, και συγκεκριμένα εταιρείες "ιδρύματα", δηλαδή σε εταιρείες που ακόμα δουλεύουν με ελληνικά πρότυπα. πχ: Αυτό που πρέπει να κάνεις σήμερα, αν μπορείς κάντο αύριο, μεθαύριο κτλ κτλ ο μισθός εξαρτάται από τη θέση και τον τίτλο.

CyberCr33p έγραψε:Πάντως είναι γενικά απαράδεκτο να βάζουν άτομα που δεν έχουν γνώσεις σε θέσεις υποστήριξης.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά είναι ένα από τα ελληνικά πρότυπα που λέω.
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3195
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από CyberCr33p » 23 Μαρ 2007 13:00

Τουλάχιστον σε αγγελίες ιδιωτικών εταιριών βλέπω παντού να λένε "μισθός ανάλογος με τα προσόντα".

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από dimsis » 24 Μαρ 2007 09:09

CyberCr33p έγραψε:Τουλάχιστον σε αγγελίες ιδιωτικών εταιριών βλέπω παντού να λένε "μισθός ανάλογος με τα προσόντα".
Άντε τώρα εσύ να πας να συναγωνιστής την ξανθιά πανέμορφη πρασνινομάτα 90-60-90 Ελληνοσουηδέζα γραμματέα.... :p
Ιστορίες πολλές με πελάτες... γενικώς οι πελάτες υπηρεσιών διαδικτύου είναι στην λογική που ήταν το '90-'96 οι αγοραστές Η/Υ... νομίζαν ότι από την στιγμή που αγόραζαν Η/Υ θα είχαν για πάντα δωρεάν υποστήριξη για οτιδήποτε ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τον Η/Υ...
Και εδώ τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί πλέον σχεδόν όλοι ξέρουν να δουλεύουν με ένα Word οπότε μπορούν να φτιάξουν και μόνοι τους κάτι ωραίο και μάλιστα και με Wordart :p ή έχουν ένα ανηψάκι, μπατζανάκι, φιλαράκι κλπ που γνωρίζει πως να φτιάξει μια "σελίδα" (γιατί έτσι αποκαλούνται τα sites πλέον, ακόμα και εδώ στο freestuff δυστυχώς) οπότε γιατί να πληρώσουν; Και αν πληρώσουν, θα πρέπει να έχουν ότι καλύτερο με το δυνατόν λιγότερα χρήματα....
Για αυτό ή περιμένεις να ωριμάσει και εδώ η αγορά ή ψάχνεις τους λίγους σοβαρούς πελάτες ή δουλεύεις με αυτούς που ΔΕΝ διαχειρίζονται δικά τους χρήματα (σαν τον διευθυντή που θέλει 2 μέρες να μετατρέψει το XLS σε κείμενο) οπότε τους ενδιαφέρει κυρίως το αποτέλεσμα και δεν χώνονται πολύ πολύ...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cdhyper » 25 Ιούλ 2007 20:54

Συνέβη σήμερα:

Είχα στείλει μια προσφορά πριν 2 μήνες σε μια εταιρεία και από τότε δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Καλούν σήμερα και λένε στην γραμματέα: "είμαι η κυρία τάδε, έχετε ετοιμάσει την μακέτα για την ιστοσελίδα της εταιρείας μας;" Η γραμματέας φυσικά απαντάει ότι δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται και ότι δεν έχουμε συμφωνήσει τίποτα. Και ακούει το αμίμητο "Μα καλά, σας έχουμε βάλει προκαταβολή 100 ευρώ πριν 2 εβδομάδες". Γραμματέας: "Ποιον ενημερώσατε γι αυτό;"
Πελσσα: "Δεν ενημέρωσα"
Γρμ: "Την προσφορά τη στείλατε υπογεγραμμένη;"
Πελ: "Όχι"
Γραμ: "Ωραία, αφού μας ενημερώνετε τώρα, θα το ελέγξουμε και θα έχετε έτοιμο τo προσχέδιο της ιστοσελίδας σας τότε -ημ/νια-"
Πελ: "ααα δεν μπορώ τότε θα έχω φύγει"
Γραμ: "ναι αλλά κι εμείς θα κλείσουμε την τάδε ημ/νια"
Πελ: "α τότε δεν βολεύει, να μας επιστρέψετε τα χρήματα"

Τώρα λοιπόν θα πάω να κοιτάξω το λογαριασμό αν όντως έχουν βάλει χρήματα και δεν είναι απατεώνες και αν δω ότι όντως υπήρξε τέτοια κατάθεση θα τους τα επιστρέψω με τη μία. Φαντάσου δηλ. να έφτιαχνα και τη σελίδα και να τους κυνηγούσα για εξόφληση.

Και η ερώτηση: ποιος λογικός άνθρωπος πάει να βάλει χρήματα σε έναν λογαριασμό χωρίς να ενημερώσει κανέναν και χωρίς να έχει συμφωνηθεί τίποτα και ταυτόχρονα να νομίζει ότι έχει συμφωνήσει και να περιμένει να γίνει η δουλειά του;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από gaucho » 25 Ιούλ 2007 22:17

cdhyper έγραψε:Συνέβη σήμερα:

Είχα στείλει μια προσφορά πριν 2 μήνες σε μια εταιρεία και από τότε δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Καλούν σήμερα και λένε στην γραμματέα: "είμαι η κυρία τάδε, έχετε ετοιμάσει την μακέτα για την ιστοσελίδα της εταιρείας μας;" Η γραμματέας φυσικά απαντάει ότι δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται και ότι δεν έχουμε συμφωνήσει τίποτα. Και ακούει το αμίμητο "Μα καλά, σας έχουμε βάλει προκαταβολή 100 ευρώ πριν 2 εβδομάδες". Γραμματέας: "Ποιον ενημερώσατε γι αυτό;"
Πελσσα: "Δεν ενημέρωσα"
Γρμ: "Την προσφορά τη στείλατε υπογεγραμμένη;"
Πελ: "Όχι"
Γραμ: "Ωραία, αφού μας ενημερώνετε τώρα, θα το ελέγξουμε και θα έχετε έτοιμο τo προσχέδιο της ιστοσελίδας σας τότε -ημ/νια-"
Πελ: "ααα δεν μπορώ τότε θα έχω φύγει"
Γραμ: "ναι αλλά κι εμείς θα κλείσουμε την τάδε ημ/νια"
Πελ: "α τότε δεν βολεύει, να μας επιστρέψετε τα χρήματα"

Τώρα λοιπόν θα πάω να κοιτάξω το λογαριασμό αν όντως έχουν βάλει χρήματα και δεν είναι απατεώνες και αν δω ότι όντως υπήρξε τέτοια κατάθεση θα τους τα επιστρέψω με τη μία. Φαντάσου δηλ. να έφτιαχνα και τη σελίδα και να τους κυνηγούσα για εξόφληση.

Και η ερώτηση: ποιος λογικός άνθρωπος πάει να βάλει χρήματα σε έναν λογαριασμό χωρίς να ενημερώσει κανέναν και χωρίς να έχει συμφωνηθεί τίποτα και ταυτόχρονα να νομίζει ότι έχει συμφωνήσει και να περιμένει να γίνει η δουλειά του;

H einai entelos blakes i kati lathos ekanes esi. Ektos apo tis kinisis logarismou rota se pia trapeza kai zita katathetirio.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cdhyper » 25 Ιούλ 2007 22:36

Ρε συ το θέμα είναι ότι μου το είπαν σήμερα και περίμεναν να τους δείξω τη δουλειά μέχρι την Παρασκευή. Δεν είναι τα 100 ευρώ το θέμα. Έχω ξεκινήσει δουλειές και χωρίς προκαταβολή, αλλά πρέπει να το ξέρουν και οι 2 ότι ξεκινάει μια δουλειά. Εγώ πώς να καταλάβω ότι έχουμε συμφωνήσει και ότι ξεκινάμε;

ΓΙα το καταθετήριο να σου πω την αλήθεια μου κίνησαν υποψίες γιατί μου είπαν ότι το έχασαν αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από gaucho » 26 Ιούλ 2007 10:23

Ntaoulia pelates diladi. Exasan kai to katathetirio. ...............

Άβαταρ μέλους
viktoras
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: 05 Απρ 2001 03:00
Τοποθεσία: Γαλάτσι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από viktoras » 27 Ιούλ 2007 05:26

Τι μου θυμίζεις ρε cdhyper... το χειρότερο είναι οι ορφανές καταθέσεις!! Να πεις ότι τους ζητάς και απόδειξη; Ένα email με κατάστημα και ώρα κατάθεσης!!!! Τόσο δύσκολο πια;
<?="Hello Freestuff";?>
Quality hosting by Cityhost

saladin
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2007 23:17

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από saladin » 07 Αύγ 2007 00:10

cdhyper έγραψε:Συνέβη σήμερα:

Είχα στείλει μια προσφορά πριν 2 μήνες σε μια εταιρεία και από τότε δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Καλούν σήμερα και λένε στην γραμματέα: "είμαι η κυρία τάδε, έχετε ετοιμάσει την μακέτα για την ιστοσελίδα της εταιρείας μας;" Η γραμματέας φυσικά απαντάει ότι δεν ξέρει περί τίνος πρόκειται και ότι δεν έχουμε συμφωνήσει τίποτα. Και ακούει το αμίμητο "Μα καλά, σας έχουμε βάλει προκαταβολή 100 ευρώ πριν 2 εβδομάδες". Γραμματέας: "Ποιον ενημερώσατε γι αυτό;"
Πελσσα: "Δεν ενημέρωσα"
Γρμ: "Την προσφορά τη στείλατε υπογεγραμμένη;"
Πελ: "Όχι"
Γραμ: "Ωραία, αφού μας ενημερώνετε τώρα, θα το ελέγξουμε και θα έχετε έτοιμο τo προσχέδιο της ιστοσελίδας σας τότε -ημ/νια-"
Πελ: "ααα δεν μπορώ τότε θα έχω φύγει"
Γραμ: "ναι αλλά κι εμείς θα κλείσουμε την τάδε ημ/νια"
Πελ: "α τότε δεν βολεύει, να μας επιστρέψετε τα χρήματα"

Τώρα λοιπόν θα πάω να κοιτάξω το λογαριασμό αν όντως έχουν βάλει χρήματα και δεν είναι απατεώνες και αν δω ότι όντως υπήρξε τέτοια κατάθεση θα τους τα επιστρέψω με τη μία. Φαντάσου δηλ. να έφτιαχνα και τη σελίδα και να τους κυνηγούσα για εξόφληση.

Και η ερώτηση: ποιος λογικός άνθρωπος πάει να βάλει χρήματα σε έναν λογαριασμό χωρίς να ενημερώσει κανέναν και χωρίς να έχει συμφωνηθεί τίποτα και ταυτόχρονα να νομίζει ότι έχει συμφωνήσει και να περιμένει να γίνει η δουλειά του;
δηλαδή αν πούμε ότι εισπράτεις το 50% προκαταβολή η αξία οτυ έργου είναι 200 euro? Για ρωτησέ την, σετ περιποίησης από τα Hondos πήρε με 100 euro προκαταβολή? Τελικά είμαστε περικυκλωμένοι από ορδές βλακών!!!

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από gaucho » 07 Αύγ 2007 10:22

CDHYPER

tI EGINE TELIKA?

Se plirosan kai de sto eipan?

Άβαταρ μέλους
x-origin
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2007 22:44

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από x-origin » 12 Ιουν 2008 00:54

πω πω κουράστηκα μόνο και που τα διάβασα όλα αυτά τελικά είμαστε ήρωες και πρέπει να περνούμε επίδομα ανθυγιεινής εργασίας lol
Εικόνα

cris29
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008 15:33

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cris29 » 12 Ιουν 2008 15:11

Να το απαιτησουμε το επιδομα αυτο x-origin.
Εγώ εκεί που εργάζομαι περνάω τα πάνδεινα.
Χθες με έλεγε άλλα και σήμερα άλλα.
Το σάιτ είναι έτοιμο εδώ και βδομάδες και ασχολούμαστε με λεπτομέρειες.

Οι άνθρωποι θέλουν να ξεκινήσουν κάτι και δεν έχουν βάλει στο άδειο τους μυαλό τι πραγματικά θέλουν. Ακριβώς όπως κάνουν και οι υπουργοί.

Τρέλα!!!!

Άβαταρ μέλους
x-origin
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2007 22:44

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από x-origin » 13 Ιουν 2008 14:13

Φίλε cris29 δεν βρίσκεις άκρη...
Εικόνα

cris29
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008 15:33

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cris29 » 13 Ιουν 2008 16:47

εμένα μου λες!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες