Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ydrargyros
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 28 Ιουν 2005 03:21

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από ydrargyros » 18 Ιαν 2006 16:26

den nomizw oti einai mono zhlof8onia alla perissotero gia tio poul mour.Pelaths mou ekleise Web Site,kartes episkepthriou kai fyladia me to url panta mono kai mono gia thn diafhmish typou "kserete exoume kai site",.Eniwsa san pramateuths! :P

Άβαταρ μέλους
atoyx
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:19
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από atoyx » 10 Φεβ 2006 19:56

Επίσης να προσθέσω και εγώ και άλλη μια ιστορία-απορία.

Εάν λέω άν:
Κάποιος σου ζητήσει σελίδα καλή, έχει λεφτά, δηλώνει πως έχει 3.000 να δώσει και προτείνεις μια custom made σελίδα απ το μηδέν και φτιαξεις προσφορές, προσχέδια 5 ραντεβού κτλπ. και μετά έρθει μια άλλη εταιρεία του φτιάξει ενα OScommerce για 2.000 (ενώ έχει δεί την προσφορά σου, κλέψει το στήσιμο και λίγο ένα απο τα προσχέδια) και μετά το καταλάβεις... τί κάνεις? που πάει η μήνυση? ποιον παίρνεις να κράξεις?
Α. Πελάτη
Β. Άλλη εταιρεία
Γ. Καί τους δύο
Δ. Τον εαυτό σου και όλους τους άλλους.


Δυστηχώς έως ότου να αναλάβει η νέα γενιά της εταιρείες των πατεράδων τους, το σκεπτικό φθηνά άρα εγκρίνεται δεν θα κάνει καλό στις εταιρείες που δουλεύουν ακόμα έτσι. Οπότε στα ραντεβού σας σιγουρευτείτε 2000% οτι ο πελάτης δεν κοκορεύεται για την εταιρεία του και οτι όντως χρειάζεται αυτό που ζητάει!

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από gaucho » 10 Φεβ 2006 20:54

ydrargyros έγραψε:Λοιπόν (μετά από μακρόχρονη απουσία) επανήλθα!
Και τι σας έχω βρε???τι σας εχω???Bootleg συνομηλίες με πελάτες.

---(Μπουζούκι για background music)---
Στο σουβλατζίδικο του Γιάννη(καλό παιδί ο Γιάννης)
-Να ρε *** το παιδί που σου έλεγα ότι κάνει ιστιοσελίδες!(ο σουβλατζής!)
Πελάτης: Α...καλώς τον...για πες τώρα,πόσα θές για ένα σάιτ?
Εγώ:Εξαρτάται από το τι θέλετε...να είναι στατικό ή δυναμικό?
Πελάτης: Δυναμικό...τι τσιγκουνιές θα κάνουμε?
Εγώ: για τι επιχείρηση πρόκειται,αν επιτρέπεται?
Πελάτης:Βιοτεχνία ρούχων έχω,και θέλω ένα σάιτ...πόσα θέλεις να μου φτιάξεις ένα να μου το δώσεις σε σι-ντι?
Εγώ:(τα κλαίμε τα φράγκα από to hosting)σε σι-ντί?χώρο και όνομα στο ίντερνετ έχετε?
Πελάτης:Όχι δεν τα χρειάζομαι αυτά!(?)
Εγώ: μάλιστα(είναι βοσκός)ε...για μακέτα και πλήρως στατικό σάιτ μέχρι 25 σελίδων ζζζζζζζζζζ 300 ευρώ συν ΦΠΑ.
Πελάτης:Πόσα?Εγώ δεν στο λέω για το κακό σου,αλλά είσαι πανάκριβος!Η Forth*** το έχει με 40 ευρώ!
Εγώ:Παίρνω λεφτά ανάλογα με τη δουλειά που κάνω :) Κανονίστε με την *** για το σάιτ σας...ασχολούμαι μόνο με εταιρίες :) (κοινή μετάφραση...σε γράφω διότι μόλις πάρεις πρέφα πόσα θα σου φάει για να σου κάνει ολοκληρωμένη δουλειά η εταιρία που είπες...και μόλις καταλάβεις ότι τα 40 είναι για 25ΜΒ hosting την τριμηνία και πάλι σε εμένα θα έρθεις)

όταν θέλω γίνομαι σκατόψυχος :)

Eprepe na tou peis 1000 euro metritis na sou dwso to site se CD kai auto pou sou dinei i forthent egw to exw 20 eyro. Auto pou sou dinw egw 1000 eyro i forthnet sto idnei 3000 euro. An einai pio ftini i forthnet apo mena bazw stoixima+10 soublakia.

Cjvirus
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 17 Φεβ 2006 10:58

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από Cjvirus » 17 Φεβ 2006 14:40

Κοιτάξτε εδ'ω για τις πρωσοπίκές πικρές μου εμπιρ'ιες.........πολύ γέλιο http://cjvirus.blogspot.com/

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από Figaro » 25 Φεβ 2006 20:13

Simera mou anevike h piesi :hammer: me afti ti fasi.

"Pelatis" pernei kai zitaei ena site me katalogo proiontwn, custom design, SEO kai ena aplo shopping cart (eftixws xwris online payments), CSS tabless.
Mou edwse gia paradigma to site pou exei idi panw (ena xali mavro ftiagmeno me kati templates gia frontpage !!) kai katalaba ti akrivws thelei na kanei kai pies einai oi anagkes tou.
Mou estile kai sto email kapia alla stixia pou tou eixa zitisei kai ola ok.. o pelatis fenotan sovaros kai .. perimene prosfora.

Tou stelnw prosfora gia ola apo to 0... 1200 Euro :)
Meta apo 2 wres pernw apanthsh sto email pou kiriolektika mou anevase to aima sto kefali:

" ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!
Sovareftite sas parakalw !
Me afta ta lefta pernw amaksi
"


Tou estila apantisi kai me omorfa logia tou eipa "na paei na @#%%&$" kai eklise to thema.
Eprepe na to pw kapou den anteksa allo :P

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από KGP » 25 Φεβ 2006 20:28

eprepe na ton rotiseis ti amaksi....
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Cjvirus
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 17 Φεβ 2006 10:58

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από Cjvirus » 25 Φεβ 2006 20:31

ti asxetos aaaaaaaaaaaaaax

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από KGP » 25 Φεβ 2006 20:53

giati aschetos? eiparchei amaksi me 1500 euro?
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
_Invisible_
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006 16:47
Τοποθεσία: Greece

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από _Invisible_ » 21 Μαρ 2007 17:48

αν βγάλεις ρόδες, μηχανή και όλα τα σχετικά... και δώσεις μόνο το τιμόνι και τους υαλοκαθαριστήρες... θα μπορούσες να πεις ότι είναι αμάξι των 1.500 Ευρώ (φυσικά το τιμόνι πρέπει να είναι ακριβό για να βγει το σύνολο).

Τι να πεις... πολύ άσχετοι οι πελάτες...

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από gaucho » 21 Μαρ 2007 20:48

Figaro έγραψε:" ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!
Sovareftite sas parakalw !
Me afta ta lefta pernw amaksi
"


P
Έπρεπε να του πείς

"Ναι αμάξι θέλω να πάρω"

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από PanosIlio » 22 Μαρ 2007 10:18

Παρακαλώ πολύ αυτό το θέμα να ξαναζωντανέψει. Καταρχάς είναι διασκεδαστικό και συνάμα επιμορφωτικό.

Διαβάζοντας τέτοιες εμπειρίες άλλων, κυρίως ελεύθερων επαγγελματιών, ευλογώ την τύχη μου που δεν είμαι ένας από αυτούς και εγώ, και ας μην βγάλω ποτέ πολλά λεφτά. Θα έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

Λέμε τώρα :P Για γράψτε και άλλα :lol:
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cdhyper » 22 Μαρ 2007 10:53

Αναλαμβάνω μια σελίδα επιμορφωτικού χαρακτήρα για λογαριασμό ενός επιστήμονα (δεν θα πω κλάδο): Φτιάχνω τη μακέτα, ανεβάζω τη σελίδα (η οποία σημειωτέον περιείχε και custom scripting) εντός της προθεσμίας που είχα δώσει. Τη βλέπει ο πελάτης, μου λέει ότι του αρέσει πολύ, με πληρώνει και λέω οκ, καλά είμαστε θα ανέβει.

Μετά από μια εβδομάδα και πριν αρχίσω να καταχωρώ τη σελίδα γενικά στο internet αρχίζει μια μικρή περιπέτεια:

- Δε μου λες, εκείνο το γραφικό στην κορυφή της είναι ακαλαίσθητο.
- Μα, δεν μου είπατε ότι είναι εντάξει; Μια χαρά μου φαίνεται και ταιριάζει πλήρως στο σύνολο.
- Δε νομίζω, θέλω αλλαγή, κάτι που να αναβοσβήνει, ένα flash που να στριφογυρίζει το λογότυπο κλπ.
- Κοιτάξτε, η ιστοσελίδα σας περιέχει πολύ πληροφορία μέσα, είναι ενημερωτική, και πρέπει αν θέλετε να έχετε επιτυχία να δώσουμε έμφαση στο περιεχόμενο. Αν κάτι αναβοσβήνει το μόνο που θα καταφέρετε είναι να εκνευρίζετε τον επισκέπτη που μπαίνει για να διαβάσει. Επίσης δεν ταιριάζει στο προφίλ σας κάτι τέτοιο.
- Δεν ξέρω, κάνε ό,τι νομίζεις, αλλά θέλω να το ξαναφτιάξεις.

περνάει μια εβδομάδα.

- Ορίστε το νέο σας γραφικό
- Α ωραίο, γράψε και το όνομά μου στην κορυφή της σελίδας πάνω του (σημειωτέον είχαμε πει στο παρελθόν να μην το βάλουμε το όνομά του στην κορυφή γιατί δεν ήταν προσωπική ιστοσελίδα αλλά ενημερωτική)
- οκ

μετά από 2 μέρες:

- Τα είδα τα γράμματα στην κορυφή της σελίδας και δεν είναι ωραία.
- Απλά γράμματα είναι
- Ναι, αλλά χαλάνε την εικόνα. Επίσης το γραφικό δεν είναι καθόλου καλό.
- Ποιο γραφικό, αυτό που άλλαξα και μου είπατε ότι είναι ωραίο;
- Ναι, πρέπει να φτιάξουμε κάτι άλλο, έχω φτιάξει κάτι εγώ να έρθω να στο δείξω.

έρχεται στο γραφείο αραδιάζοντας ένα usb stick:

- Λοιπόν κοίτα τι έχω φτιάξει:
- Ναι, ωραία είναι δε λέω (αίσχος ήτανε αλλά να μην τον προσβάλλω) αλλά ξέρετε δεν έχουν καμία σχέση με το υπόλοιπο εικαστικό της σελίδας. Είναι άλλες διαστάσεις, άλλη νοοτροπία, άλλα χρώματα, άλλο αντικείμενο και πάει λέγοντας.
- Μα πως, το έχω φτιάξει με picture it. Κι εσύ το picture it δεν χρησιμοποιείς;
- Όχι, δεν χρησιμοποιώ το picture it.
- Τέλως πάντων για κοίτα αυτά (μου αραδιάζει κάτι έτοιμα φλασάκια από ένα script flash maker)

(για να μην τα πολυλογώ πέρασε μια ώρα έτσι και καταλήξαμε στο ζουμί):

- Κοίτα να σου πω, δίνω μεγάλη σημασία στη γνώμη των γυναικών. Το έδειξα στη γυναίκα μου και δεν της άρεσε το γραφικό στην κορυφή της σελίδας.
- Μάλιστα, θα το αλλάξουμε αφού δεν άρεσε στη γυναίκα σας (τα λόγια είναι περιττά πλέον).

Πέρασαν 3 μέρες και με παίρνει 8:30 το πρωί στο κινητό (φυσικά δεν το σηκώνω, δεν είμαι καρδιοχειρουργός, να πάρει νορμάλ ώρα). Μετά με παίρνει πάλι το μεσημέρι και το σηκώνω:

- ΑΑ είναι πολύ δύσκολο να σε βρω, γιατί δεν σηκώνεις το τηλέφωνο;
- Ξέρετε, δεν μπορώ να είμαι standby 24 ώρες, τι ήταν τόση μεγάλη ανάγκη;
- Ξέρεις, έχει περάσει πολύς καιρός και δεν έχει βγει online η σελίδα και έχουμε υπερβεί τα χρονικά περιθώρια.
- !! Ξέρετε, αν μου λέτε συνέχεια να αλλάζω γραφικά χρειάζεται κάποιος εύλογος χρόνος, δεν τα έχω έτοιμα.
- Τέλως πάντων φρόντισε να τα έχουμε στην ώρα τους.

Και αυτή τη στιγμή φτιάχνω την τρίτη έκδοση αυτού του γραφικού.
Η πλάκα είναι ότι όλη αυτή την ψυχοπαθητική συμπεριφορά τη συναντάς εκ των υστέρων και -παρότι και με ψυχολογικές σπουδές- δεν μπορώ να ξεκρίνω περί του τι ακριβώς έχω να αντιμετωπίσω εκ των προτέρων. Όταν το καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος απέναντί μου δεν στέκει και πολύ στα καλά του, απλά του λέω την ανάλογη τιμή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπεσα έξω.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από PanosIlio » 22 Μαρ 2007 11:11

cdhyper έγραψε:- Κοίτα να σου πω, δίνω μεγάλη σημασία στη γνώμη των γυναικών. Το έδειξα στη γυναίκα μου και δεν της άρεσε το γραφικό στην κορυφή της σελίδας.
- Μάλιστα, θα το αλλάξουμε αφού δεν άρεσε στη γυναίκα σας (τα λόγια είναι περιττά πλέον).
Εδώ έλιωσα :lol: :lol:
cdhyper έγραψε:Πέρασαν 3 μέρες και με παίρνει 8:30 το πρωί στο κινητό (φυσικά δεν το σηκώνω, δεν είμαι καρδιοχειρουργός, να πάρει νορμάλ ώρα)


Αλλά εδώ παρέδωσα πνεύμα, είσαι απίστευτος. χαχαχαχαχαχαχαχ


(Να σημειώσω εδώ πως εγώ στις 8:30 έχω ήδη ξυπνήσει 2:30 ώρες και είμαι ήδη στο γραφείο και πλήρως λειτουργικός, είμαι πρωινός τύπος)

[edit][offtopic]Αν σου αρέσει το pro με ελληνικές ομάδες και αν δεν το έχεις κατεβάσει ακόμα κατέβασε το patch από wehellas.gr, τα σπάει [/edit][/offtopic]
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
atoyx
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:19
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από atoyx » 22 Μαρ 2007 11:55

Ετοιμάζομαι να φύγω για ραντεβού και χτυπάει το προσωπικό μου τηλέφωνο στο γραφείο, ενώ κλείνω την πόρτα λέω να το σηκώσω μπας και είναι ο πελάτης που έχω ραντεβού και θέλει καμια ακύρωση (μιας και ήταν 1 ώρα δρόμος).

Σηκώνω το τηλέφωνο: "Παρακαλώ;"
Πελάτης: Ναι γειά σας, έχω καλέσει σωστά?
Εγώ: Εαν ψάχνετε την Webstart ναι, καλά καλέσατε, πώς μπορώ να σας βοηθήσω?
Πελάτης: Ναι εσάς ψάχνω, λοιπόν θέλω να ανοίξω μια εταιρεία που θα φτιάχνει σελίδες και θα τις φιλοξενεί, μπορείτε να με βοηθήσετε?
Εγώ: Βεβαίως, μπορούμε να σας παρέχουμε φιλοξενία, μπορούμε να σας δώσουμε προς χρήση με αντίτιμο τις εφαρμογές μας ή και ακόμα να σας κατασκευάσουμε custom γραφικά που θα μας παραγγείλετε.
Πελάτης: Ωραία! Μπορείτε να αναλάβετε και την τεχνική υποστήριξη?
Εγώ: Ναι η τεχνική υποστήριξη συμπεριελαμβάνεται στην φιλοξενία.
Πελάτης: Α! οπότε οι πελάτες μου θα καλούν εσάς για τεχνική υποστήριξη και αγορά των πακέτων μου ε? Ναι ε?
Εγώ: Δεν νομίζω πως αυτό μπορεί να γίνει, η τεχνική υποστήριξη είναι προς εσάς και απο εσάς προς τους πελάτες σας και όχι απο εμάς απευθείας.
Πελάτης: Ούτε δηλαδή εαν πάρω έναν αριθμό εγώ και τον δώσω σε εσάς?
Εγώ: Όχι αυτό δεν μπορεί να γίνει!
Πελάτης: Μάλιστα, με την τιμολόγηση τώρα θα μπορέσετε εσείς να με βοηθήσετε?
Εγώ: Δηλαδή?
Πελάτης: Να ... να μου κόψετε μερικά τιμολόγια επειδή δεν έχω την δυνατότητα ακόμα.
Εγώ: Δηλαδή δεν έχετε ακόμα ανοίξει εταιρεία παροχής υπηρεσιών?
Πελάτης: Όχι, το σκέφτομαι ακόμα, ίσως να το κάνω μαύρα να βγάλω μερικά φράγκα και μετα να σταματήσω. :hammer:
Εγώ: Μάλιστα, θέλετε κάτι άλλο?
Πελάτης: Ναι για τον σχεδιασμό θα ήθελα να ρωτήσω, μπορώ να σας φέρνω πελάτες μου, να τους κάνετε το δημιουργικό, να μαζεύετε στοιχεία και να τους παραδίδετε χωρίς να φαίνεστε εσείς?
Εγώ: Καθήστε μισό λεπτό, θέλω να ρωτήσω κάτι... οι γνώσεις σας σχετικά με κατασκευή είναι καλές?
Πελάτης: Άρχισα να ασχολούμε με το frontpage πριν κανα δυο βδομάδες και επειδή είδα πως έχει λεφτά αποφάσισα να το κυνηγήσω λίγο παραπάνω.
Εγώ: Μάλιστα, πάντως για να κάνετε κάτι τέτοιο πρέπει να έχετε κάποιες έστω βασικές γνώσεις σχετικά για να μπορέσετε, αυτό που μου περιγράψατε παραπάνω είναι να δουλεύουμε εμείς για εσάς και να παιρνουμε εμείς προμήθεια, πράγμα που δεν είναι ορθό.
Πελάτης: Μάλιστα, πάντως θα σας ξνακαλέσω όταν είμαι έτοιμος
Εγώ: μάλιστα, θα μου αφήσετε τα στοιχεία σας? ειστε ο κύριος? ... να ξέρω όταν ξανακαλέσετε.
Πελάτης: Ναι Νίκο με λένε, αλλα παίρνω απο το κινητό και δεν χρειάζεται να σας αφήσω κάτι, θα ξανακαλέσω εγώ.
Εγώ: Το επώνυμο σας?
Πελάτης: Δέν χρειάζεται, λοιπόν γειά σας
Εγώ: γειά σας......


Περίπου αυτή ήταν η κουβέντα..... τι να πώ! Πολύ τρελά πράγματα συμβαίνουν!!!

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Υπόδειγμα πελάτη και συνεννόησης

Δημοσίευση από cdhyper » 22 Μαρ 2007 12:05

Καλά σε τέτοιες περιπτώσεις το συνεχίζω μόνο όταν έχω όρεξη. Συνήθως όταν έχω δουλειά πετάω ένα "θα το εξετάσουμε με το νομικό μας τμήμα και θα σας ενημερώσουμε". Και όπως ξέρεις οι νομικές διαδικασίες αργούν για χρόνια :lol:
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης